UnBan Hakemus

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Piglett

Uusi käyttäjä
16 Syyskuu 2019
4
0
1
SteamNick(jolle bannit on saatu): Spede
Milloin sain bannit: 2-3 Päivää
HexID: 1100001132a4076
Steamprofiili linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561198281801846/

Bannien syy:
Sain Bannit koska Failrp = Takaa-ajossa sillalta alas ilman minkäänlaisia oloja + Exiting takaa-ajosta kun jäi kiinni.
en ole perehtynyt rp peleihin kauheena niin en osannut reagoida jos tipun sillalta alas koska en ole pelannut FiveM paljonkaan niin sain failrp tiedän että se oli väärin että ei tapahtunut mitään kun tipuin, ei tule toistumaan koska olen nyt paripäivää katsonut rp videoita ja muuta olen lukenut ohjeet ja kaikki niin jos voisitte ottaa bannit pois.
Exittasin koska piti mennä pois koneelta juuri sillon kun jäin kiinni joten anteeksi.
Tämä ei tule toistumaan olen oppinut virheistä ja haulaisin toisen yrityksen Farssi Rp:n servuille.
 

Piglett

Uusi käyttäjä
16 Syyskuu 2019
4
0
1
Että Jos joku poliisi kysyy jtn niin sanomalla ei, ei kauheenna etene ja kannattaa olla kohtelias ja ei pelleile ja ei failrp:
 

Vilkku

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
128
20
18
Hei!

Kertoisitko mitä FailRP tarkoittaa? Toiseksi jos sinun pitää poistua tilanteesta, niin tee se selväksi myös muille, sillä muuten poistuminen laskeet clogiksi.
 

Piglett

Uusi käyttäjä
16 Syyskuu 2019
4
0
1
FailRp tarkoittaa että vaikka joku osottaa sinua aseella niin et voi olla vain normaalisti ja hakata se joka osoittaa sinua asella.
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
FailRP sääntö ohjaa pelaajaa mukautumaan jokseenkin "oikeaan elämään". Kaiken ei aina tarvitse mennä niinkun strömsöössä, mutta kaiken tarvitsee AINA mennä niin, että se on muille pelaajille reilua. Autoilla ajelu ja esim pyörillä hyppiminen missä sattuu, ei ole tätä. Kaikki tälläinen siksi yleensä yhdistetään FailRP säännön alle. Jos tavoitteenasi on pitää hauskaa MUIDEN KANSSA ja tarjota hauskuutta KANSSAPELAAJILLE, niin sinulla ei tule ikinä ongelmaa ko. säännön kanssa.

Tahtoisin kuitenkin huomioida, että bännissäsi huomattavasti pahempi rike on poistua palvelimelta kesken tilanteen. Ongelma tässä on, että jätät joskus isonkin joukon kanssapelaajia vain roikkumaan ja ihmettelemään, että mitä tapahtui. Kiinnijääminen on osa roistona pelaamista ja tuskin rosvona pelaamisessa olisikaan mitään jännää, jos et ikinä voi jäädä kiinni. Se, että sinun piti lähteä ja sulkea kone juuri sillon on aivan täyttä paskaa, joten älä enää ikinä valehtele meille. Vuosi on 2019, jopa vanhan tamagotchit on rigattu niin, että niillä pääsee internettiin(I shit you not). Jos joudut poistumaan: ILMOITA SIITÄ MUILLE, KOSKA IHMISILLÄ ON TAPANA YMMÄRTÄÄ. ASIOITA TAPAHTUU!!!


Toivottavasti olet ottanut opiksesi. Tervetuloa takaisin pelaamaan. Ennen palvelimelle joinaamista LUE FARSSIN SÄÄNNÖT! Farssi poikkeaa huomattavasti muista suomalaisista palvelimista. Olisi varsin sääli poistaa sinut samoilla vauhdeilla palvelimelta uudelleen. Tosin, uusien bännien laittaminen ei maksa meille mitään, joten saat ne tarpeen mukaan todella nopeasti.


Hyväksytty.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.