unban hakemus

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Jölli

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
17 Syyskuu 2019
17
0
1
SteamNick(jolle bannit on saatu):Jolli
Milloin sain bannit:19.9.2019
HexID:1100001177444c0
Steamprofiili linkki:https://steamcommunity.com/profiles/76561198353761472

Bannien syy: nauroin ja puhuin kuoleena.

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen:
kidnappaus tilanteessa kun minut ammuttiin sen jälkeen nauroin ja puhuin.
en enää jatkossa puhukuolleena.
 
Viimeksi muokattu:

Vilkku

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
128
20
18
Hei!

Kertoisitko jonkin järkevän syyn miksi toimit tilanteessa kyseisellä tavalla, jos tiesit sen olevan väärin?
 

Jölli

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
17 Syyskuu 2019
17
0
1
en ole ihan varma jonkinlainen päähän pistos että puhun kuoleena vaikka tiesin sen olevan väärin. siihen ei ollut oikeen mitää syytä. olin vain typerä
 

Kepapi

Vanha käyttäjä
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
348
271
63
Selitä meille omin sanoin millä tavoin tuossa tilanteessa rikoit FailRP sääntöä ja miten toimisit jatkossa toisin vastaavanlaisessa tilanteessa?
 

GalaattinenBansku_

┌(☆o★)┘
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
227
323
63
Jos saa sanoa sivullisen näkökulman tilanteesta kun itse siinä olin, niin et edes pelännyt kahta asetta, sittenkun räjäytit sen bensakannun potkaisemalla sinä nauroit ja puhuit tyhmiiksiä maassa, mm "hehehe mua pieretää hahahah se oli väärä resepti hahahh". Eikä se maassa puhuminen sääntörike ole jos olet asiallinen ja rptät sen.
 

Jölli

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
17 Syyskuu 2019
17
0
1
puhuin tyhmiä mutta lupaan että semmoinen ei enää toistuisi.
 

Kepapi

Vanha käyttäjä
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
348
271
63
Vastaa edellisessä viestissäni esittämiin kysymyksiini.
 

Jölli

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
17 Syyskuu 2019
17
0
1
en olisi saanut puhua niitä asiota kuolleena ja ymmärrän että toimin väärin siinä tilanteessa. en toimi samalla tavalla jatkossa.
 

Vilkku

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
128
20
18
Sinua on myös varoitettu, kun olet hyppinyt autosta raudoissa ja turvavyö päällä ulos. Minkä takia olet toiminut kyseisellä tavalla?
 

Jölli

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
17 Syyskuu 2019
17
0
1
minä en kyllä ole hyppinyt käsiraudoissa autoista pois jos tarkoitat sitä kun lensin silloin siitä autosta siinä mootoritiellä niin en tiedä mistä se johtui. olin itsekkin ihmeissään siitä
 

Kepapi

Vanha käyttäjä
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
348
271
63
Vaikka kuinka spämmit tänne lisää viestejä niin se ei nopeuta hakemuksesi käsittelyä, useimmiten kuten tässäkin tapauksessa se vain hidastaa käsittelyaikaa.

Hakemuksen käsittelyä jatketaan taas 25.9.2019.
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
SteamNick(jolle bannit on saatu):Jolli
Milloin sain bannit:19.9.2019
HexID:1100001177444c0
Steamprofiili linkki:https://steamcommunity.com/profiles/76561198353761472

Bannien syy: nauroin ja puhuin kuoleena.

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen:
kidnappaus tilanteessa kun minut ammuttiin sen jälkeen nauroin ja puhuin.
en enää jatkossa puhukuolleena.


Unban hakemuksen tarkoituksena on antaa pelaajalle uusi mahdollisuus. Uusi mahdollisuus pitää sisällään jonkinasteista todistelua siitä, että olet ymmärtänyt mitä olet tehnyt väärin ja että pystyt käsittelemään tilanteen auki, jonka perusteella olet nuo bännit saanut. Nyt vastauksesi pitää sisällään melkein vähemmän merkkejä, kuin itse template. Miten voit kuvitella meidän edes ottavan sinut millään tasolla vakavasti? Miksi kenenkään pitäisi edes nähdä vaivaa millään tasolla arvioida sinua, oletko ottanut opiksesi vai et.

Jos farssilla tahdot pelata niin kirjoita meille kunnollinen vastaus kysymykseen "Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen:"

Sinulla on 24h aikaa. Mikäli et pitäydy aikataulussa, hakemuksesi hylätään.
 

Jölli

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
17 Syyskuu 2019
17
0
1
Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: olin kidnapattuna ja ajelimme ympäriinsä autolla. menimme jonnekkin vanhojen talojen luo ja kaksi miestä uhkaili minua aseella en pelännyt asetta vaan sanoin että he saavat ampua minut. kun makoilin massa kuolleena minä aloin nauraa ja puhua vaikka se on kiellettyä. lupaan että en toimi jatkossa tällä tavalla vaan pelaan rptä niinkuin sitä pitää.
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
Ei sinua ei ole bännitty sen takia, että olet "puhunut kuolleena". Syy, miksi sinut on bännitty lukee viestissä kun yrität tulla palvelimelle. Lue viesti ja ymmärrä se. Kun olet tämän tehnyt niin avaa minulle OMIN SANOIN sääntö, jota olet rikkonut. Pura myös samaan viestiin muut asiat jotka ovat vaikuttaneet bänniisi. Kun olet tämän tehnyt ja viestisi kirjoittanut, niin lue se. Ymmärrä oma tekstisi ja ymmärrä asiat jotka olet tehnyt väärin. Kun tämä on tehty niin lähetä viestisi tänne.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.