Unban hakemus

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

bilemama

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
22 Kesäkuu 2019
16
5
3
SteamNick(jolle bannit on saatu):bilemama
Milloin sain bannit: 19.9.2019
HexID:1100001148FE
Steamprofiili linkki:https://steamcommunity.com/profiles/76561198305240844/

Bannien syy: Clog, Earrapemusiikki, Me komennon väärin käyttö.

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen:
Olin bennysillä Siinä tuli kahakka sain luotia kuolin ja samalla olin discordissa. ainakun yritin puhua kuului taustalla autismon soittamaa earrape musiikkia. Kun olin kuollut, Zeo miller otti minut kantoon heitti mut keskelle mettää Laitoin /me komennolla säästän autoon :D joka oli aivan vitun turhaa, tein sen pienestä päähänpistosta ja lupaan että olen tarkempi jatkossa mitä laitan /me komenolla. Siellä keskellä mehtää olin tosijaan kuolleena ja kaveri invas csäässää ja olin sille fak it ei mulle kuitenkaan tapahdu enää mitään. joten päätin lähteä pois servulta. Ja tästä lähtien en enää lähde servulta pois kuolleena vaan odotan sen 15 m. :)
 

bilemama

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
22 Kesäkuu 2019
16
5
3
Entiedä onko metaradio jos autismo ei ole pelissä ja oltiin farssin dc?
 

Hecto

✠ Master Chef ✠
Lahjoittaja
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
151
125
43
Helsinki
Opitko jotain banneista, jos opit niin kerro mitä ja miten hoidat vastaavan tilanteen jatkossa ?
Mitä teet jos kaveri huudattaa farssin discordissa ear rape musiikkia ja sun pitää ingamessa jutella jollekkin ?
Miten käytät /me komentoa jatkossa jos saat unbannit ?
 

bilemama

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
22 Kesäkuu 2019
16
5
3
Mielestäni hakemuksessani selitän näihin kysymyksiin vastauksen mutta. Opin banneista sen että en lähde servulta pois ennenkun teho tytöt ovat ottaneet minut ja en kirjoita /me komenolla paskaa vaikka tulisi tyhmiä ajatuksia ja pienen hetken mielijohteita. enkä puhu ingameen samaan aikaan kun joku huudattaa earrape musiikkia. Tai mutetan koko discordin ennenkuin tulen ingameen juttelemaan. /me komennolla en enää kirjoita turhaa paskaa niinkuin edellä mainitsin.
 

Kepapi

Vanha käyttäjä
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
348
271
63
Hetken aikaa tullu jo seurattua ja olet tullut palvelimelle useimmiten viime aikoina vain perseilemään etkä roolipelaamaan sekä muutenkin muistan, että olet ennen myös combatlogannut kuolleena.

Minkä takia yhtäkkiä muutit mielesi ja yhtäkkiä haluatkin roolipelata kunnolla? Mistä voimme tietää ettet vain jatka sääntöjen rikkomista ja perseilyä jos päästämme sinut takaisin?
 

bilemama

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
22 Kesäkuu 2019
16
5
3
Se että pidän hauskaa rpeessä ja en ota tilanteita yhtä tosissaan kuin muut ei ehkä ole mielestäni perseilyä. uskon toki että joidenkin mielestä se on perseilyä. Ja olen päättynyt rpeettä jatkossakin tällästä hauskempaa joulupukkia :DDD. Te voitte sitten tulkita onkose perseilyä vai ei.
 

Kepapi

Vanha käyttäjä
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
348
271
63
Ei hirveästi näemmä kiinnosta tulla roolipelaamaan kunnolla, palaillaan asiaan uudelleen kun sua oikeasti kiinnostaakin jatkaa roolipelaamista Farssilla. Voit hakea unbanneja uudelleen aikasintaan 2 viikon päästä.

Hylätty.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.