Unban hakemus

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

AitoNipa

Jokapaikan köyhä
Vanhempi jäsen
23 Heinäkuu 2019
39
22
8
SteamNick(jolle bannit on saatu): Nipa
Milloin sain bannit: 27-28.9.2019
HexID: 1100001120d468c
Steamprofiili linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561198263125644/

Bannien syy: FailRP, RDM, OOC puheet ja yleinen jatkuva perseily

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen:
Tulin kaupunkiin illalla ja tarkoituksenani ei ollut perseillä. illan mittaan tuli muutamia tilanteita jotka olivat tyhmiä ja voidaan luokitella perseilyksi. sanoin myös ooc puhetta toiselle pelaajalle "laita kuva siitä snapissa" ja "laitan sen kuvan sulle snapissa" sain kuulla siitä supportista ja pahoittelin tilannetta ja totesin että se ei tule toistumaan. FailRP oli kun olin räjähtänyt bensatankista ja puhuin liian paljon eli "en tuntenut tarpeeksi kipua" sain myös siitä vinkin supportilta että tunne enemmän kipua ja ehdotti että jos vaikka menettäisin tajun. tein niin. Tarkoituksenani ei ollut tulla kaupunkiin perseilemään ja olen pahoillani kyseisestä yöstä se meni aika huonosti minun osaltani.
 

Hecto

✠ Master Chef ✠
Lahjoittaja
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
151
125
43
Helsinki
Asiaa käsitellään huomenna ja esitämme sinulle joitakin kysymyksiä/kommentteja tekemiseesi...
 

Tipson90

God Of The Underworld
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
119
43
28
Hei Nipa.
Eilen juteltiinkin pelissä.
Taisin kysyäkkin sinulta aikomuksistasi serverillä.
Vannoit minulle ettet tullut ainakaan perseilemään

1. Kysymys: Miksi nään tälläisen unban hakemuksen alle 24h keskustelustamme.

2. Kysymys: Sinulla lukee tuolla RDM. Selittäisitkö minulle tilanteen mistä olet moisen saannut ja miten itse näit tilanteen.

3. Kysymys: Miksi olet ohittanut RDM kokonaan unban hakemuksessasi.
 

AitoNipa

Jokapaikan köyhä
Vanhempi jäsen
23 Heinäkuu 2019
39
22
8
1. kyse oli ihan toisesta hahmosta ja en todellakaan ole tullut serverille perseilemään. koko yö meni osaltani todella huonosti olen siitä erittäin pahoillani
2. Mielestäni RDM tuli siitä kun ammuin bensatankin ja vieressäni oli 2muuta ihmistä ja kaikki räjähdettiin. Tilanne oli mielestäni kyllä vahinko koska en ampunut tahallani tankkia vaan se oli niin sanottu missclick ja sen takia räjähdimme.
3. Koska selitin ihan heti tilanteen jälkeen ja myöhemminkin että kyseessä oli vahinko. Mutta tyhmää oli edes osoitella tankkia joka voi räjähtää helposti kun vieressäni on muita ihmisiä.
 
J

jawwe

Guest
Hei Nipa!
Keskusteltiinkin illan tapahtumista supportissa äskön sinun, iken ja tipsonin läsnäollessa. Tähän alle voisit kerrata koko illan tapahtumat selittäen bannien tilanteet (RDM, FailRP, OOC -puheet ja yleinen perseily). Tuo myös meille esille se, että miten voimme olla varmoja siitä, ettei tulevaisuudessa tapahdu mitään vastaavaa.
 

AitoNipa

Jokapaikan köyhä
Vanhempi jäsen
23 Heinäkuu 2019
39
22
8
Tulin servulle siinä ehkä 22-23 aikaan ja tarkoituksenani oli alunperin tehdä jonkun näköinen "keikka" tai tehdä jotain konaa. Ei kuitenkaan ollut mitään tehtävää oikein joten siinä tuli sitten tehtyä kaiken-näköistä turhaa. Olimme meksun pajalla keskustelemasta Andyn ja Olivian kanssa kunnes sain jostain ajatuksen että osotanpa aseella vieressämme olevaa bensatankkia ja sanon jotain että kannattaa juosta. No missclickasin hiirtä ja ammuinkin vahingossa bensatankin ja kaikki me kolme räjähdimme. Seuraavana ongelmana oli se että en tuntenut asiaankuuluvaa kipua räjähdyksen jälkeen maassa maatessani. Tästä tapahtumasta kului hetki ja olimme taas Andyn ja Olivian kanssa tällä kertaa vaatekaupan pihalla jossa oli aivoton siviili. Sain taas todella hyvän idean mennä tönäisemään kyseistä aivotonta. No kun olin niin tehnyt kyseinen henkilö otti aseen esiin ja rupesi räiskimään meitä kohti minuun ja Oliviaan osui. En tuntenut siitäkään asianmukaista kipua. Sitten tulin sairaalalle myöhemmin ja Andy ja Olivia olivat siellä ja tokaisin Andylle että laita mulle kuva jostain asiasta snäpissä eli puhuin OOC-puhetta. Kaikki nämä tapahtumat olivat ainoastaan omaa tyhmyyttä ja ajattelemattomuutta. Lupaan että mitään tällaista ei tule enään tapahtumaan ja olen ymmärtänyt että tuon kaltainen perseily yms on väärin.
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,225
1
1,115
113
Hei Nipa! Ottaen huomioon tilanteesi, käymämme keskustelun ja sinun selkeän katumuksesi asiaan liittyen, olemme päättäneet antaa sinulle mahdollisuuden palata kaupunkiimme. Tiedä kuitenkin, että tämä on viimeinen mahdollisuutesi osoittaa meille, että olet meidän luottamuksen ja uskomuksen arvoinen. Käyttäydy siis sen mukaisesti, ja tuo kaupunkiimme hyvää ja posiitivista roolipeluuta, ja jätä menneisyyden mörkösi menneisyyteen. Katse tulevaan positiivisin ja iloisin mielin!
Ps. Sinulta on kielletty jatkossa humalassa pelaaminen kaupungissamme.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.