Unban hakemus

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Mikko Mustajoutsen

Käyttäjä
16 Toukokuu 2019
34
59
18
SteamNick(jolle bannit on saatu): Devoraz
Milloin sain bannit: viime kesällä ajasta ei tarkkaa tietoa
HexID:110000101c3caa0 (Hex)
Steamprofiili linkki:https://steamcommunity.com/profiles/76561197989874336/

Bannien syy: Tilanteesta poistuminen

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen:

Combat loggasin kun jäin poliiseille kiinni
Tilanne tapahtui korukaupalla ja poliisit tulivat sinne ja juttelin heidänkanssaan ( oli myöskin panttivanki)
sitten sanoin että odottakaa hetki ja rupesin ottamaan koruja pöydältä eli en pystynyt liikkumaan ja olin animaatiossa jumissa jolloin poliisit tulivat ovesta sisään ja antoivat sähköä.

oma mielipiteeni oli tähän että jos olen animaatio jumissa niin tuo tilanne on aika "Fuck move" ja sen tilanteen hyväksikäyttämistä eli power game.
meni hermot aivan totaallisesti ja poistuin servulta kesken pidätystilanteen ja menin siitä juttelemaan suoraan adminille ( olisiko ollut Simppa)
hän näki tilanteen niin että tilanne oli hoidettu poliisien puolesta oikein ja itse näin että tilanne oli power gamea
simppa sanoi että joko nyt tulet takaisin ja menet vankilaan tai sitten joudun antamaan sinulle bannit
valitsin bannit ja tässä sitä ollaan.

Nyt kun tilanteesta on kulunut näinkin kauan niin voin suoraan sanoa että virheeni oli minun, elämä niin oikea kuin RP ei aina mene niinkuin störmsöössä ja alt f4:selle ei ole KOSKAAN syytä turvautua.
 

Mikko Mustajoutsen

Käyttäjä
16 Toukokuu 2019
34
59
18
Olen poliisina serverillä ja se on ja tulee olemaan ainoa ammatti mihin enään ikinä hakeudun.
Olen kokenut rikolliset,lanssit ja off whitelist työt ja poliisin työ on ainoa mikä minua on koskaan kiinnostanut kunnolla.

Poliisin ammatissa ei ole vaihtoehtona luovuttaa vaan tilanteet on aina pakko pelata loppuun, ei ole muita vaihtoehtoja.
vaikka rikolliset tai muut käyttäisivät powergamea tai muuta sääntörikkeitä niin siitä otetaan yhteyttä ylläpitoon.

Eli kysymykseenne lyhyesti:
Olen oppinut sen että vaikka hermo menisi kuinka pahasti niin se tilanne on pakko pelata loppuun tapahtu mitä tapahtu.
 

Waltsh

CS:GO Guru & JooJoo Mies
Vanhempi jäsen
10 Huhtikuu 2019
183
78
28
www.csgo.farssi.net
Kiitos. Olen vakuuttunut että pystyt korjaamaan virheesi ja näin ollen myös sen että ettet tule toistamaan samaa virhettä.

Tervetuloa takaisin!
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
Otetaanpas pojat komento takaisin.

Edellinen unban hakemus oli vedetty niin meemiksi että en ole toista nähnyt kuin yhteisön pienimmiltä jäseniltä. Homma oli käsitelty hylättynä ja mies oli silti unbänneillä.

Tälläkertaa unban hakemus käsitellään samaa vauhtia kun se tullee sisään avaamatta näitä epäkohtia millään tavalla.

Vedetääs pieni käsijarru tähän. Bännit laitettu takaisin paikalleen ja allekirjoittanut jatkaa tästä, kun selkeästi hommaa ei pystytä järjestämään niinkuin se järjestyy muille pelaajille. Siinävaiheessa kun pelaaja kusee omille nilkoille niin, että hän päätyy tälle foorumialueelle; hän ei ole MILLÄÄN TAVALLA etuoikeutettu MIHINKÄÄN erikoiskohteluun MISSÄÄN tapauksessa.
 
Viimeksi muokattu:

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
Okei kiitos tiedosta!

Hyvä kun pidät vielä huolta servusta ja katsot että kaikki menee niinkuin säännöissä lukee.
Jään odottamaan aikaa X kunnes unbannini hyväksytään

syys terveisin Devoraz


Kiitos. Itseasiassa ne olivat kanssapelaajasi, jotka kovin kriittisesti arvostelivat tätä tilannetta ja toivat sen huomiooni.

Voitko kertoa nyt aivan aluksi, että miten ihmeessä olit päätynyt tähän tilanteeseen. Unban hakemuksesi oli hylätty. Sinulta oli pyydetty uusi hakemus, mutta tätä et ollut kirjoittanut. Kuitenkin sinulle oltiin unbännit annettu. Miksi et ollut kirjoittanut uutta hakemusta? Miksi hakemuksesi tekemisessä ylipäätään kesti niinpitkään kuin kesti?

Koska olen hyvin tietoinen, että tykkäät käyttää satiiria ja sarkasmia varsin reiluissa määrin suosittelen seuraavaa vastauksiasi varten: Mieti mitä kirjoitat.
 

Mikko Mustajoutsen

Käyttäjä
16 Toukokuu 2019
34
59
18
Kyllä siis tein unban hakemuksen joka hylättiin,ajattelin siitä sitten että teen sen huomenna kun jaksan niin uusiksi.
samana iltana vielä siinä 10 aikaan paukahti discordiin viestiä ja se oli waltsh no juteltiin siinä niitä näitä kunnes hän yhtäkkiä ilmoitti minulle että sun hakemus on hyväksytty ja hylätty.
kysyin siihen että mitä semmonen tarkottaa niin hän vastasi
Foorumeilla hylätty mut otan ne bannit pois sulta
Tähän vastasin että kiitos nyt voin mennä hyvillä mielin nukkumaan ja homma oli sillä sujut.

toiseen kysymykseen että miksi hakemukseni tekeminen kesti kauan :
Jos tarkoitat sitä että olin puoli vuotta banneilla niin syy on tässä: pelasin toisella servulla silloin ja ärsytti vieläkin se erimielisyys että oliko tilanne powergame vaiko eikö ollut mutta se on jo selvitetty kuten tossa unban hakemuksessa kerroin.
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
Kyllä siis tein unban hakemuksen joka hylättiin,ajattelin siitä sitten että teen sen huomenna kun jaksan niin uusiksi.
samana iltana vielä siinä 10 aikaan paukahti discordiin viestiä ja se oli waltsh no juteltiin siinä niitä näitä kunnes hän yhtäkkiä ilmoitti minulle että sun hakemus on hyväksytty ja hylätty.
kysyin siihen että mitä semmonen tarkottaa niin hän vastasi
Foorumeilla hylätty mut otan ne bannit pois sulta
Tähän vastasin että kiitos nyt voin mennä hyvillä mielin nukkumaan ja homma oli sillä sujut.

toiseen kysymykseen että miksi hakemukseni tekeminen kesti kauan :
Jos tarkoitat sitä että olin puoli vuotta banneilla niin syy on tässä: pelasin toisella servulla silloin ja ärsytti vieläkin se erimielisyys että oliko tilanne powergame vaiko eikö ollut mutta se on jo selvitetty kuten tossa unban hakemuksessa kerroin.
No nyt kun olet jonkinlaiseen emppiiriseen vastaukseen sielussasi päässyt. Voisitko selvittää meille omin sanoin, mitä powergame oikein tarkoittaa? Anna vaikka pari esimerkkiä siitä myös.
 

Mikko Mustajoutsen

Käyttäjä
16 Toukokuu 2019
34
59
18
Powergaming on sitä kun joku uhraa roolipelin tai "roolipelin mielen" suosiakseen omaa hahmoaan tai "voittaa tilanteen" ja se on ehdottomasti kielletty.
myöskin esineiden/tavaroiden/asioiden käyttö mitä pelissä ei ole on powergamea

Esimerkkejä:
-Menet ryöstämään pankin ja väität että sinulla on pommi takkisi alla.
-teet toiselle pelaajalle asioita johon hän ei suostu ( käsket ryöstön jälkeen ottamaan "lääkkeitä" jotka vie muistin viimeisen 30 minuutin ajalta).
-väität että autossasi on laite joka häiritsee poliisien tutkia
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
Powergaming on sitä kun joku uhraa roolipelin tai "roolipelin mielen" suosiakseen omaa hahmoaan tai "voittaa tilanteen" ja se on ehdottomasti kielletty.
myöskin esineiden/tavaroiden/asioiden käyttö mitä pelissä ei ole on powergamea

Esimerkkejä:
-Menet ryöstämään pankin ja väität että sinulla on pommi takkisi alla.
-teet toiselle pelaajalle asioita johon hän ei suostu ( käsket ryöstön jälkeen ottamaan "lääkkeitä" jotka vie muistin viimeisen 30 minuutin ajalta).
-väität että autossasi on laite joka häiritsee poliisien tutkia
Jokseenkin hyvin selitetty. Lykykäisyydessään kuitenkin itse voittamisella ei powergamen kanssa ole mitään tekemistä. Yksinkertaisuudessaan powergame tarkoittaa roolipelin pakottamista tietylle uralle käyttämällä olemattomia pelimekaniikkoja. Toivottavasti olet tajunnut, että itse tilanteesta josta combatloggasit ei ole powergamen kanssa mitään tekemistä. Combat loggaus on AINA se suurin virhe jonka pelaaja voi tehdä. Sillä tuhoat myös muiden tilanteet kertaheitolla.


Hyväksytty. Tervetuloa takaisin. Jos et jo näin ole tehnyt, kannattaa käyttää hetki Farssin sääntöjen lukemiseen. Farssin säännöt poikkeavat hyvin paljon suomen muista RP servereistä. Itsekkin olet senverran syvemmin pelaava henkilö, että suosittelen.
 
  • Like
Reaktiot: Mikko Mustajoutsen
Status
Ei avoinna uusille viesteille.