unban hakemus

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Tupex3

Uusi käyttäjä
3 Lokakuu 2019
3
0
1
SteamNick(jolle bannit on saatu): Ricardo
Milloin sain bannit:1.10.2019
HexID: 11000010e317091
Steamprofiili linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561198198386833/

Bannien syy: Virkavallan ajoneuvon varastaminen ilman järkevää syytä, CLOG tilanteesta vaihtaen toiseen hahmoon ja tämän jälkeen adminin keskustelusta poislähteminen ja epäasiallinen käytös.

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen:
Homma eskaloitu kun menin poliisi autoon sisään ja minut ammuttiin. Painoin f8 ja quit ja menin toisella hahmolla sisään. Tämän jälkeen minut ampunut poliisi spawnasi minun luokseni ja alkoi kyselemään onko tuollainen sallittua ja vastasin ei. Poliisi ampui minua lamauttimella, koska halusi jutella kanssani paremmin. Kun tokenin lamautuksesta painoin vahingossa mouse1 ja löin poliisia jonka johteesta sain bannit.

Jos minut unbannataan lupaan käyttäytyä asiallisesti enkä harrastaa turhanpäiväistä perseilyä. Pahoittelen epäasiallista käytöstäni Farssilla.
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,221
1
1,113
113
Hei,

Unohdit mainita, että poliisi ampui sinua lamauttimella, koska lähdit kävelemään keskustelusta pois sanomatta mitään. Kyseinen poliisi sanoi useaan otteeseen, että pysähdy, silti jatkoit matkaasi poispäin. Kyseinen poliisihan oli minä.

Kerros minulle seuraaviin kysymyksiin vastaus:
Miksi lähdit f8 quitilla pois tilanteesta?
Miksi sinua ei kiinnostanut jutella adminin kanssa, vaan jatkuvasti "joojoo joko pääsen pois täältä, pääsenkö nyt pois täältä, joko voin lähteä"?
 

Tupex3

Uusi käyttäjä
3 Lokakuu 2019
3
0
1
Lähdin f8 quitilla pois, koska ajattelin pelaavani toisella hahmolla sen aikaa kun olin kuollut/tajuton. En ymmärtänyt sen olevan vasten sääntöjä

En tiedä miksi en halunnut jutella adminin kanssa, en oikein ajatellut siinä tilanteessa olin typerä.

Jälkeen päin ajatellen se oli kyllä vähän tyhmää ja kadun tekojani ja en vastaavaa tule tekemään jos minulle unban suodaan.
 

Taake

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
12 Toukokuu 2019
120
89
28
Hei Tupex3,

Miten vakuutat meidät siitä, että vastaavanlainen käytös ei tule toistumaan tulevaisuudessa, jos sinut unbannataan? Miten aiot toimia, jos joudut poliisin kanssa tekemisiin uudestaan? Miten aiot toimia, jos joudut adminin kanssa tekemisiin uudestaan? Tiedostat nyt, että F8-Quitilla kaupungista lähteminen on väärin. Miten vakuutat meidät siitä, että et lähde kaupungista kesken tilanteen pois?

Kertoisitko meille omin sanoin esimerkit tilanteista missä voisit joutua kyseisiin tilanteisiin? (Joudut tekemisiin poliisin tai adminin kanssa etc...).
 

Tupex3

Uusi käyttäjä
3 Lokakuu 2019
3
0
1
En voi vakuuttaa teitä muuten kuin sanomalla/näyttämällä tekeväni niin.

Jos joudun poliisin kanssa tekemisiin jatkossa toimisin sääntöjen mukaisesti elikkä en niskuroisi ja vastaisin asiallisesti poliisin kysymyksiin sekä hyväksyisin tuomion.

Tiedostan nyt että f8 quit ei ole sallittua kaupungissanne. Voin vakuuttaa olevani käyttämättä kyseistä metodia lupaamalla niin
tässä ja näyttämällä sen jos minut unbannataan.

Esimerkki tilanteesta jolloin voisin joutua poliisin kanssa tekemisiin: Esim jos varastan auton ja ajan sillä kortitta niinkuin minulle kävi viimeksikin.

Adminin kanssa tekemisiin voisin joutua jos teen kaupungissa jotain joka on vasten yleistä lakia/sääntöjä, jolloin admin voisi minua kuulustella.

Kuten aiemmin mainittu: Kadun tekojani ja lupaan olla kunnolla kaupungissa jos minulle unban suodaan.
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,221
1
1,113
113
Hei!

Tarpeeksi aikaa on kulunut ja viestisi oli sen verran sydäntäriipaiseva, että olen päättänyt tällä kertaa hyväksyä hakemuksesi ja päästää sinut läpi kaupungin porteista.

Toivottavasti et tuota pettymystä minulle, etkä kellekään muulle tässä kaupungissa.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.