Unban hakemus

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

pedro

Uusi käyttäjä
23 Huhtikuu 2019
1
0
1
SteamNick(jolle bannit on saatu): boot
Milloin sain bannit: 21.4.2019
HexID: 11000011360E9C5
Steamprofiili linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561198285384133/

Bannien syy: Tämä palvelin ei taida olla sinulle. ( Nickname: boot ), Banned by: Angellfall, Ban Expires: 24/12/2300 01:00:00

Minun vähintään 500 sanaa miksi minut bannittiin ja miksi ansaitsen bannien poiston:



Joo elikkäs tota tuli bännit koska kyseenailaistin tilannetta torilla kun joku modaaja späwnäs torille isoja lentokoneita ja sytytti palamaan maata ja rupesin tippuu maanläpi, uteliaisena ukkelina menin kysymään että onko täällä jokapäivä tälläistä. tätä ennen olin oleskellut torin ympärillä ja putkassa. lisäksi hakkasin jonkun joka tuli lyömään minua. ja yritin päästä pälkähästä valehtelemalla poliisille rpeettämällä. Kyseenalaistin tilannetta torilla kun olin ihmeissäni että sinne putkahti paritoista lentokonetta.ja sain bännit tästä syystä. Bannissa lukee että Reason: "Tämä palvelin ei taida olla sinulle" uskon tämän syyn olevan väärä koska uskon tosissani että tämä palvelin on juuri oikea minulle. haluaisin jatkaa tällä servulla rpttämistä koska mielestäni servulla on hyvät handling modit, ja realistiset reaktiot kipuihin ja muihin effekteihin. Serveri ei omasta mielestä ole mikään hirveä raha rp sekamelske. no en ole kyllä tarpeeksi ehtinyt kokea farssin kaupunkia kun sain bännit näin aikasin. Servulla myös on aktiivinen community ja aktiiviset moderaattorit. joten uskoisin että täällä pelaaminen oisi hyvä vaihtoehto moniin muihin servuihin. kröhöm.... joo nyt alotettaan venyttelee näitä sanoja 500 sataan asti. joo on tää aika hyvä taktiikka erotella tosiset pelaajat perus perseilijöistä. laittaa ne kirjottamaan 500 sanan unban hakemusta. Rankkaahan tää on keksiä päästä mitä tähän kirjottaa ja olen vasta noin 200 sanassa. Servulla on mahtava meininki ja monipuolinen rp kokemus. Pedro ei oo mikkää työmies ja slummeilee mieluiten kadulla keräämässä roskia, mielestäni tuon hyvää viihdytystä serverillle ja tuon elävyyttä kaupunkiin. Serverillä myös on aktiivinen foorumi/discord josta luultavasti saa nopeasti apua jos on hädän tarve. Mielestäni bännit olivat minulle hieman töykeät enkä malta odottaa 200 vuotta. joten rupesin kirjoittelemaan unban hakemusta tänään. eihän tässä muutakaan tekemistä luultavasti oliskaan. Uskon syvästi että tämä palvelin on oikea minulle ja tyklkäisin pelaa täällä lisää ja luoda contenttia serverille. itse olen rpeettänyt FiveM sovelluksessa 650 tuntia, ja tämä tulisi luultavasti olemaan paras serveri missä olen ikinä ollut. en nyt rupea sanomaan missä kaikkialla olen ollut mutta melko usealla palvelimella on tultu oleskelemaan. Osat niistä suljettiin tai pelaajamäärä laski liikaa, tai koko servu floppas. Olen lukenut säännöt, ja huomion myös säännöt. Kokemusta löytyy Fivem rp servuilta melko paljon. Toivottavasti saan unbanniot tältä kyseiseltä palvelimelta, ja en malta odottaa että voin jatkaa rpttämistä Farssin kaupungissa. Ymmärrän säännöt ja olen lukenut säännöt lävitse. uskon että ansaitsisin unbannit farssin serverille. Tuntuu että tämä kirjoittaminen on vain sanojen toistelua, en oikeen keksi enään mitään mutta toivon että saan pois porttikiellot että voin jatkaa rpttämistä farssin kaupungissa. Farssin palvelimella myös on kaikenlaista tekemistä koska serverillä on mahtavat modit, ja paljon pelaajia eli tekemistä löytyy varmasti myös torin ulkopuolelta. edelleenkin uskon että tämä on juuri se oikea palvelin minulle. En malta odottaa että voin taas Rpttää tässä farssin kaupungissa. Rp taidot on hallussa. tätähän on tullu koetuksi jo noin 650 tuntia. Monipuolinen RP serveri jossa on aktiivisesti poliiseja ja ambulansseja on yleensä paras paikka rpeettää. myös luultavasti ylläpito heittää banaani saarille perseilijät kun minäkin sinne jouduin. ihan lämpimät kelit täällä on ollut mutta unohditte minulle antaa paluu lipun. nyt kysyisin sitä paluu lippua tässä näin. Toivottavasti voin jatkaa Farssin kaupungissa rpttämistä ja ylläpito antaa anteeksi minun virheeni.
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
Jos 500 sanaa ei onnistu niin oletettavasti se kontentin kaivaminen RP ssäkin voi olla hieman haasteellista. Tämä palvelin ei siis välttämättä ole sinulle. Hylätty.
 
  • Haha
Reaktiot: lakijussi
Status
Ei avoinna uusille viesteille.