Unban hakemus

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

ziss0

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
15 Lokakuu 2019
4
0
1
SteamNick(jolle bannit on saatu): :D خااخخه
Milloin sain bannit: 15.10.2019
HexID: 1100001017cf51a
Steamprofiili linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561197985232154/

Bannien syy:
Hei, tänään kaupunkiin tullessani päivä alkoi normaalisti. kävin ajelemassa pitkin kaupunkia ja sen jälkeen lähdin keräämään kannabis kasveja, jotta voisin kuivattaa ja saada kannabiksen siemenijä. aikani kerättyä lähdin kuivattamaan kasveja. Saatuani siemenet lähdinkin jo valmistamaan kannabis kasveja, tähän asti kaikki oli mennyt oikein hyvin. Aikani kasvattellessa kauniita kukkasia kuulin auton lähestyvän kasvatuspaikkaa kohti, pelästyin tätä sen verran että lähdin jalan karkuun. Kauaksi en kerennyt kun musta auto sai minut kiinni. henkilö yriti ryöstää minut mutta minua olisi harmittanut todella paljon menettää kovalla työllä tekemäni tuloksen, joten en suostunut nostamaan käsiäni ilmaan ja tästähän tämä koko häpeällinen tapahtuma alkoi. pienen kahakan jälkeen henkilö ampui minut, tämä harmitti minua niin paljon että otin Kaapoon yhteyttä ensimmäistä ja viimeistä kertaa radiopuhelimella (discord) vaikka tiesin että tämä on todellakin kielettyä. Kadun tekemääni päätöstä suuresti koska aikani tässä kaupungissa on ollut todella antoisaa aikaa.

Kertasin serverin säännöt sekä lupaan jatkossa olla käyttämättä mitään radiopuhellin sovellusta pelin aikana.
Tarvittaessa keskustelen mielelläni adminin kanssa.

Terveisin Sakari Lämsä
 

TheJmr

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
26
13
8
Hei.

Mistä voimme olla varmoja ettei tämä toistu enään ikinä ?
 

ziss0

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
15 Lokakuu 2019
4
0
1
hei! koska en haluaisi riskeerata sitä että en koskaan enään pääsisi pelaamaan farssi serverille. Olen kokeilut RP pelaamista usealla serverillä ja olen sitä mieltä että farssi serverillä on ollut parhaimmat sekä hauskimmat hetket! Myös senkin takia, koska tämä on ensimmäinen serveri jolla on ''homat'' alkanut rullaamaan ja olen päässyt etenemään pelissä.

Terveisin Sakari Lämsä
 

Tipson90

God Of The Underworld
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
119
43
28
Päivää Ziss0

Kuinka pelaisit tilanteen uudelleen ja kuinka toimisit.
 

ziss0

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
15 Lokakuu 2019
4
0
1
Iltaa Tipson90! Ensi kerralla kun satun ryöstäjän haaviin niin en lähde paniiikin omaisesti juoksemaan karkuun, koska huomasin että se johtaa vain kuolemaan.(Enkä minä sitä missään nimessä halua.) Enkä myöskään lähtisi uhkailemaan ryöstäjää. Pelaisin RP tilanteen täysin eri tavalla. Tottelisin ryöstäjää sekä nostaisin käteni ilmaan pyydettäessä, ettei vaan kenellekkään kävisi huonosti. Ja mitä metageiminkiin tulee niin se oli typerä kokeilu, enkä varmasti lähtisi enään kokeilemaan sellaista, koska en haluasi riskeerata sitä etten enään koskaan pääsisi kokemaan farssin hauskoja peli hetkiä!

Terveisin Sakari Lämsä
 

Tipson90

God Of The Underworld
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
119
43
28
Tekstisi kopio: minua olisi harmittanut todella paljon menettää kovalla työllä tekemäni tuloksen, joten en suostunut nostamaan käsiäni ilmaan ja tästähän tämä koko häpeällinen tapahtuma alkoi.

Entäpä sitten kun olet haalinut enemmän tavaraa ja taas käy näin?
 

ziss0

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
15 Lokakuu 2019
4
0
1
Hei! Seuraavalla kerralla on kestettävä tappio, sekä ymmärrettävä että tämä on vain peliä ja joskus vain käy näin. Myöskin Sen takia koska en halua edelleenkään jäädä paitsi farssin todella hauskoista peli hetkistä!!

Terveisin Sakari Lämsä
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.