UNBAN Hakemus

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Stan AKA Pena Kuusi

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
27 Huhtikuu 2019
3
0
3
24
SteamNick(jolle bannit on saatu): Stan
Milloin sain bannit: 21.4.2019
HexID: 110000114938f38
Steamprofiili linkki: https://steamcommunity.com/id/sampo2003/

Bannien syy:
Liikaa combatloggailua.

Haluaisin bannit pois koska: Haluaisin bannit pois tai edes vähentämään bannien aikaa koska haluaisin kovasti päästä pelaamaan farssia ja todella ymmärrän virheeni ja muut fail rp hommat yms... Mutta tein todella typerästi myönnän sen ja en edes oikein tajunnut mitä tein ja millaiset seuraukset siitä tulee ja nyt olen noin viikon ollut bannilla ja ymmärrän todella hyvin virheeni ja kadun paljon tekojani. Olisin todella kiitollinen jos saisin bannit pois tai aika vähenisi. Olen jäänyt Farssiin koukkuun koska se on niin hyvä serveri mutta vaan yksinkertaisesti tuntuu paskalta olla bannilla. Jos bannit saisin pois lupaisin olla tekemättä virheitä koska en halua uudestaan bannille. Olen tosissaan viikon bannilla ja tuntuu kun olisin ollu jo kolme viikkoa. Aika on tuntunut todella pitkältä ja olen katunut joka päivä virheitäni ja toivon vaan että ymmärrätte ja päästätte minut takaisin Farssin kaupunkiin!
 

jessie

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
10 Huhtikuu 2019
177
184
43
27
Farssi
www.farssi.net
Hei Stan,

Banneihin lisäten oli muistaakseni muutakin perseilyä serverillä josta syystä bannien kesto pitempi. Sinulla on vielä noin viikko banneja jäljellä. Istut ne ja nähdään sen jälkeen uudestaan serverillä.

- Amanda

⛔ Ei hyväksytty / Lukittu
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.