Unban hakemus

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

lilelggu

Uusi käyttäjä
21 Huhtikuu 2019
3
0
1
SteamNick(jolle bannit on saatu): lil elggu
Milloin sain bannit: 28.4.2019 14:43
HexID: 11000010CFCAF53
Steamprofiili linkki: https://steamcommunity.com/id/elGGu/

Bannien syy: "Modaaminen/Suomidevi"

Minun vähintään 500 sanaa miksi minut bannittiin ja miksi ansaitsen bannien poiston:
Minulla ei ole yhtään mitään hajua miksi minut bannattiin, tai miksi minua epäiltiin modderiksi. Olin serverillä samaan aikaan kuin modderi, ja itsekin räjähdin sekä minulle tuli laskuja. Ansaitsen bannien poiston, koska en ole tehnyt mitään väärää. Vaikea kirjoittaa 500 sanaa aiheesta, kun selvästikkään mitään en ole tehnyt. Olisi kiva saada unbannit serverille.
 

Liitetiedostot

  • ban.png
    ban.png
    327.7 KB · Lukukerrat: 25

Vihulainen

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
33
26
8
Tämmöinen ilmoitus meille oli toisen palvelimen puolesta, että olet ollut modailemassa muulla servulla. Hakemus hylätty.
 
  • Like
Reaktiot: Hecto

lilelggu

Uusi käyttäjä
21 Huhtikuu 2019
3
0
1
Jos saa kysyä, kuka tälläistä on kertonut, että olisin modaillut muilla servereillä? En ole ikinä modannut millään fivem serverillä, jonka takia homma ihmetyttääkin. Jos kuitenkin olisin joskus modannut muulla serverillä, hoidatteko homman siten että bannaatte suoraan historian takia vaikka olisin täysin syytön juuri teidän serverillänne? En siis silti ole modaillut muillakaan servereillä.
 

Vihulainen

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
33
26
8
Meillä tieto kulkee tiettyjen suomalaisten RP servereiden välillä, jos siellä on käyty modailemassa ja täten bannit siirtyy sitten muillekkin servereille. Sie oot käyny SuomiRP:llä kokeilemassa käynnistelemässä eventtejä.
 
  • Like
Reaktiot: Hecto
Status
Ei avoinna uusille viesteille.