Unban hakemus

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

jäkälä

Uusi käyttäjä
25 Toukokuu 2019
2
0
1
Steam: jäkälä
Banni päivä: 24.5.19
Hexid: 110000109d0ca6e
Steam Profiili Linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561198124943982/
No niin yritetään saada 500 sanaa kirjotettua. Syy oli VDM. Eli selvennetään tämä nyt. Olin erään toisen pelaajan kanssa autossani ja nähtiin pari prätkä jengiläistä ja lähdetiin perään ja ajettiin vähän ylinopeuttakin. Sitten huomattiin, että nämä jengiläiset pysähtyivät ja siinä vaiheessa minulle iski hirveä Dsyncci ja törmäsin suoraan molempia päin ja toinen niistä kuoli. Lähin tietenkin ajamaan karkuun, koska ajattelin, että nyt käy huonosti ja 10sekunnin päästä mulla olikin bannit "lifetime", mutta vaikka se vaikutti siltä, että tahallisesti ylihaluttiin ajaa niin asiahan ei näin ollut vaan niin kuin aikaisemmin mainitsin niin Dsync. Toinen pelaaja näytti heille myös keskaria, joka vahvisti sitä, että oltaisi tehty tarkoituksella se.
Olen ollut muutenkin tässä RP skenessä noin viikon niin kaikki säännöt ei olo ihan selvät ja asioita välillä unohtuu, mutta toi ei ollut eka kerta, kun oli Dsyncin kanssa ongelmia. Kerran meinasin ajaa toisenkin yli, mutta ne ehtivät väistää sen. Se tapahtui motarilla, mutta uhreja ei tullut, mutta tuntuu vähän epäreilulta, kun ei edes asiaa ehtinyt selittää tarkkaan ja oli jo lifetime bannit naamalla, jos saan nämä bannit pois ja uskon, että saan niin voin vakuuttaa, että mitään tällaista ei tule enää tapahtumaan.
En ole tuolla serverillä muuta sääntöjenvastasta tehnyt paitsi tuo äskeinen (jota en siis tarkoituksella tehnyt), mutta niin. Olen katunut mitä tapahtui, vaikka se ei ollutkaan tarkoituksella. Farssi on ollut paras suomalainen RP servu missä olen ollut kaverini kanssa. Kaverini oli saanut minut lataaman Fivem ja etsimme pelipaikkaa. Hän kertoi minulle koulussa Farssista ja päätimme seuraavana iltana kokeilla sitä. Mielestäni Farssissa oli hyvät RP mekaniikat ja täällä oli mukava pelata. Kaikki servun poliisit ja muut työntekijät olvat olleet kivoja.
Kuitenkin en haluaisi lopettaa pelaamistani tällä servulla, koska olen täällä niin vähän aikaa ollut. Bannit tulivat automaattisesti, joten minulla ei ollut aikaa selittää heille, että se oli vahinko ja pyytää anteeksi. Jos pääsen takaisin serverille lupaan olla varovaisempi ja hankin paremman netin, jotta dsyncciä ei enää tapahdu. Elämässäni RP on tuonut hauskuutta ja mieleen jääviä hetkiä. Tuntuu siltä, että edessäni olisi vielä paljon hauskoja tilanteita, jos saisin tulla takaisin servulle. Minun kaverini oli yllyttänyt minua heti kirjoittamaan unban hakemuksen ja tässä sitä nyt ollaan päivää myöhemmin. Tietysti se mitä minä tein oli väärin, mutta silti tuntuu, että olen tervetullut serverille jatkossakin. Haluan olla aktiivinen osa serveriä. Servulla voi tulla vaikka, kuinka monta ihmistä mutta tärkeimpiä ovat ne aktiiviset pelaajat, jotka pitävät servun yllä ja osallistuvat RP:seen.
Kaiken tapahtuneen jälkeen haluan kumminkin jatkaa servulla ja pelata, roolipelata vielä kauan. RP on niin hauskaa, kun voi luoda uuden kuvan itsestänsä. Oli se sitten spurgu, kokoomus kannattaja tai vaikka maahanmuuttaja. Mahdollisuudet ovat loputtomat! Se tekee RP:stä kivaa ja ainutlaatuista. Ja se kun menet kaverisi kanssa kyttiä karkuun ja molemmat hihitätte Discord puhelussa on maailman paras fiilis perjantai yönä. Lyhyen aikaa mitä olen ollut skeneissä on saanut minut koukkuun. Parhaat hetket täällä ovat olleet se kun mentiin juomaan kaverin kanssa katolle ja hän tippui alas ja piti soittaa ambulanssi. Tai se kun ajettin juuri poliiseja karkuun. No siinä se nyt oli haluan pelata vielä Farssi RP:ssä ja tunnen että en ole niin paha sääntöjen rikkoja että en spawnaisi enää servulle.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.