unban hakemus

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

roope1337

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
45
18
8
SteamNick(jolle bannit on saatu): roope1337
Milloin sain bannit: 26.5.2019
HexID:
Steamprofiili linkki:

Bannien syy: Banned by Hecto for Streamsnipe, N sanaa ei huudella ja se vitun järki päähän.

Minun vähintään 500 sanaa miksi minut bannittiin ja miksi ansaitsen bannien poiston:

Eli siis selitän tilanteen ekana. Olimme kaverini "Aleksin" kanssa ajelemassa hänen Volvo v242 autoola ja siinä vanhassa ruoskassa illan kylmentyessä tuli kyläm auton sisässä. Halusimme putkaan lämpimään nukkumaan joten kävimme kysymässä ystävältäni "Erkki Kolarilta" tietoon missä partio on ja kaveri sanoi että kysy "miltä tuntuu olla homo" jotta ne voisivat suuttua ja viedä putkaan. Pysähdyimme partion viereen ja kysyin "Miltä tuntuu olla homo" Mutta se olikin poliisipäällikkö Matti Salo jolla oli GoPro päällä jonka takia he luulivat sitä niin sanotuksi "GoPro" Tarkka-ammunaksi. Emme tajunneet koska emme tienneet että poliisilla GoPro päällä. Sitten ajoimme pois ja sanoin että aja ohi PIENTÄ yli nopeutta. Mutta hän päätti ajaakkin 153kmh töötti pohjassa jos oikein muistan. Poliisit lähti perään ja sanoin että pysähdy jotta ei tule enempää sakkoa ja pääsemme yöksi putkaan. Hän sanoi "en hidasta" ja hyppäsin ulos autosta jolloin partio olikin vieressäni. Sinne tuli kaksi toista partiota auttamaan "alkuperäistä partiota" Silloin kaveri yllytti laulamaan laulun joka menee näin: "Aurinko paistaa kauniisti, Makkara haistaa kauniisti, missä hinna, missä Minna, sä unohdit mua. Konstaapeli Aavan mielestä tänä oli " pillulaulu" Joka oli ja kuulema huudettiin hävyttömuuksia. Ja en ymmärä tätä N-sanaa. En ole sanonut missään vaiheeessa N-sanaa. Johtuuko se siitä että kyseinen laulu on alkuperin laulanut maahan muutta hieman huonolla suomella joten minäkin lauloin sen tietysti kyseisellä aksentilla/suomen kielellä. En tosiaankaan tiedä. Järki päähän voi johtua siitä että hanki,mme poliisin tahalleen perään "copbait" Sen myönnän itsekkin mutta mitään GoPro tarkka-ammuntaa en ole harrastanut tai huudellut N-sanaa ja laulellut pillulauluja. Jos jumalat näkevät tämän viestin banaanisaarelta niin voin lähettää kyseisen laulun teille. Asiat oisin voinut otidtaa mutta mutta minun GoPro ei toiminut silloin edes takakelaus toiminnolla. Kiitän ajastanne.


Ja nyt loppuu tuo tarina ja tulee pillitykset miksi haluan takaisin viettämään aikaa Frassilla, laittaa sädekaihtimet kiinni ja lopettaa kaikki sosiaaliset asiat ja vain pelata. Farssihan on ollut mielestäni aina paras ja parhaiten toimiva suomirp serveri. Tykkään pelata kyseisellä serverillä ja varsinkin viimeaikoina kun pääsin wl-duuniin ja saanut asiat hyvin rullamaan hahmollani niin haluaisin jatkaa pelaamista ennen 26.9.2019 päivämäärää. Ymmärrän että rikoin sääntöjä huomaamattani enkä ala inisemään sillä tavalla että en tajunnut rikkovani sääntöjä blääblää itkunaama kyynel. Tajuan myös että ettehän te helvetti minua usko kun ei ole todisteita ja teiän todisteet on niin vahvat vaikkei pidä paikkaansa mielestäni. Haluaisin päästä pelaamaan farssille takaisin koska yksi ainoista suomirp servuista joissa (ainakin minulla) kaikki toimii hyvin ja ei ole fps droppeja ja bugeja. Olen kuitenki erittäin aktiivinen pelaaja farssin serverillä ja toivoisin että jotka olivat bännitilanteessa harkitsisivat uudelleenn bännejä. Lyhennystä tai mieluiten poistoa. Toivottavasti tarinani oli hyvä ja tässä tekstissä on viiden-sadan sanan edestä hyviä syitä unbänneihin :)) Jos ei ole niin sittehän se on vittu uudestaan ruvettanu tarinaa kirjottelemaan ja hankkia jotain täytettä tähän hakemukseen. Kiitän ja kuittaan se ois moro.
 

Yussuf

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
28 Huhtikuu 2019
5
8
3
unban hakemuksiin kommentointi asiaan kuulumattomana
Oot kyllä varmaa Farssilla eniten bännejä saanut ihminen :D
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
Jos farssi sinun mielestäsi on "ollut mielestäni aina paras ja parhaiten toimiva suomirp serveri", niin miksi homma pitää vetää lörinäksi?
 

Hecto

✠ Master Chef ✠
Lahjoittaja
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
151
125
43
Helsinki
Tutkin asiaa myöhemmin tänään ja kerron tuomion. Laulussa oli kyllä ollut jotakin alapää juttuja ja myös n sanaa mihin on 0 toleranssi. Selitä tuo laulu vielä vaikka odotellessa uudelleen....
 

roope1337

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
45
18
8
Tutkin asiaa myöhemmin tänään ja kerron tuomion. Laulussa oli kyllä ollut jotakin alapää juttuja ja myös n sanaa mihin on 0 toleranssi. Selitä tuo laulu vielä vaikka odotellessa uudelleen....
Voin sulle vaikka DC laittaa sen lauluklipin! Ja ei ole mielestäni mitään alapää juttuja vai oonko vaa nii tyhmä etten tajuu:unsure:
 

roope1337

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
45
18
8
Jos farssi sinun mielestäsi on "ollut mielestäni aina paras ja parhaiten toimiva suomirp serveri", niin miksi homma pitää vetää lörinäksi?
No se on saatana kumma juttu ku on nii yllytyshullu pitää varmaa kieltäytyä jokasesta irl kaverin pelipyynnöstä nyt että ei mee taas hommat perseeleen
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.