UNBAN hakemus

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

S3PP0

Uusi käyttäjä
31 Toukokuu 2019
3
0
1
SteamNick(jolle bannit on saatu):S3PP0
Milloin sain bannit:31.5.19
HexID: steam:110000112637766
Steamprofiili linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561198268774246/

Bannien syy: Rauhanrekat torille

Minun vähintään 500 sanaa miksi minut bannittiin ja miksi ansaitsen bannien poiston:


Hei ylläpito!

Minut on tänään päivällä bannattu servulta syystä Rauhanrekat torille ja se tapahtui kun Dsyncci iski ja ajoin torilla vahingossa parin henkilön päältä.Olen oppinut tästä bännistä että ei kannata tehdä semmoista. Tämän kirjoittaminen tuntuu niin mahdottomalta koska 500 sanaa, mutta ei siitä sen enempää tosijjaan. Haluaisin päästä serverille tekemään tilanteita ja tekemään kkontenttia itselleni ja toisille pelaajille. En ole ehtinyt pelata serverillä kun muutaman tunnin ja uskon että siellä tapahtuu niin paljon parempaa kontsaa jne jne. Kun aloin pelaamaan niin aluksi kuolin monta kertaa ja sitten menin torille autolla. Ajelin torilla ympäriinsä ja kävelin siellä ja katselin vähän miltä paikat näyttävät kun en siis ollut pelannut farssilla kun vasta kaksi päivää enkä ollut pelannut GTA 5 pitkään pitkään aikaan nii tutkistelin paikkoja ja sitten lähdin ajelemaan minulla ei ollut mennyt kovin hyvin koska olin kuollut monta kertaa koska en vaan käsittänyt miten sitä peliä pelataan kun esimerkiksi aloin tuntemaan kipua ja kaatuilin vaan. Sitten kun ajoin torin viereistä tietä niin siinä vaiheessa minulle iski hirveä Dsyncci ja törmäsin suoraan niitä ihmisiä päin ketkä siinä seisoivat autojen luona mutta minun ei ollut tarkoitus ajaa päin. Lähin tietenkin ajamaan karkuun, koska ajattelin, että nyt käy huonosti mutta minun olisi pitänyt mennä vaan selittämään se että Dsyncci iski ja osuin teihin vahingossa kun että lähdin ajamaan karkuun ja sen jälkeen oli sitten vähän ajan päästä tullu perma bännit, mutta vaikka se vaikutti siltä, että tahallisesti yliajaa halusin niin asiahan ei näin ollut vaan niin kuin aikaisemmin mainitsin niin Dsync iski ja ajoin niitä päin vahingossa, koska en pystynyt ohjaamaan sitä mustaa maasturia.
Olen ollut muutenkin tässä RP skenessä pari päivää niin kaikki säännöt ei ole ihan selvät ja asioita välillä unohtuu, mutta toi ei ollut eka kerta, kun oli Dsyncin kanssa ongelmia. Kerran meinasin ajaa toisenkin yli, mutta ne ehtivät väistää sen. Se tapahtui motarilla, mutta uhreja ei tullut. Se tuntuu vähän epäreilulta, kun ei edes asiaa ehtinyt selittää tarkkaan ja oli jo perma bännit, jos saan nämä bännit pois niin voin luvata, että mitään tällaista ei tule enää tapahtumaan.
En ole tuolla serverillä muuta sääntöjenvastasta tehnyt paitsi tuo äskeinen (jota en siis tarkoituksella tehnyt), mutta niin.
Kuitenkin en haluaisi lopettaa pelaamistani tällä servulla, koska olen täällä niin vähän aikaa ollut. Bannit tulivat automaattisesti, joten minulla ei ollut aikaa selittää heille, että se oli vahinko ja pyytää anteeksi. Jos pääsen takaisin serverille lupaan olla varovaisempi ja hankin paremman netin, jotta dsyncciä ei enää tapahdu. Olisi mukava päästä pelaamaan vielä Farssille koska en ehtinyt pelata kun vaan pari päivää ja lupaan oikeasti että en riko sääntöjä enään jos saan unban.
Haluaisin kovasti päästä takasin servulle koska ei ole muita hyviä RP servuja jotka olisi Suomalaisia ja en edes ehtinyt 1 päivää pelaan kun sain perma bännit vain sen takia että Dsyncci iski ja ajoin vahingossa muutamaa henkilöä päin kun he olivat autojen vieressä torilla ja siis ei ollut mitenkään tarkoitus vaan se oli vaan Dsyncin vika että en pystynyt ohjaamaan autoa.
Jos vaan saan sen unbannin niin lupaan käyttäytyä niin hyvin kuin vain on mahdollista ja yritän noudattaa kaikkia sääntöjä mitkä farssilla ovat.
 
Viimeksi muokattu:

Masi

Ylläpito
Ylläpitäjä
Moderator
Vanhempi jäsen
Wiki
13 Huhtikuu 2019
938
173
43
Tähän vielä se 500 sanan selitys. Tuossa on vasta 221 sanaa. Tällä kertaa paina Muokkaa nappia äläkä aina luo uutta viestiketjua.
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
Olen useamman päivän miettinyt scenaarioita joissa rekalla sattuisin ajamaan väkijoukkoon torilla vahingossa... En ole vielä keksinyt miten se on mahdollista.

Olisiko sinulla tarjota parempaa selitystä?
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.