UNBAN HAKEMUS

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Rokka

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
5 Kesäkuu 2019
3
0
1
SteamNick(jolle bannit on saatu): Rokka
Milloin sain bannit: Ei mitään muistikuvaa
HexID: 1100001135034DF
Steamprofiili linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561198284289247/

Bannien syy: Ei mitään hajua tyylii joku perkuleen streamsnipe :D

Minun vähintään 500 sanaa miksi minut bannittiin ja miksi ansaitsen bannien poiston:

Minä en tiedä miksi hommasin bannit, aika varmasti sain ne aamuyöllä niissä legendaarisissa "pärinöissä" ja väärin todellakin tein ei olisi pitänyt!! Bannithan siis tuli vdm ja powergamesta, taisin ottaa rauhanrekan ja pyssyn ja sitten taisin torille tulla vähän riehumaan niin sanotusti, eka ajoin ihmismassaan ja sit ku kaikki ei kuollu ni muistaakseni annoin tykistä jokaselle vastaantulijalle, ei mitään järkeä mutta silloin taisi olla aivoista puolet pimeenä.. Olen oppinut virheistäni ja lupaan että MITÄÄN ongelmia ei tule ja jos tulee niin antakaa permat suoraan ni en ole enää häirikkönä.. Bannien poiston ansaitsisin siksi, koska tuon hitosti kontsaa ja aaattelin, että jospa tätä farssia kokeilis kun moni on hypettänyt yms.
Rp kokemusta multa löytyy kohta 2000 tuntia, oon ollu kaikissa mahollisissa ammateissa jne jne perussäännöt on mulle selvät ja luen tottakai vielä farssin omat säännöt ettei tuu ongelmia. En osaa ylistää itteeni tarpeeks että 500 sanaa tähä hommaa saan haHAA mutta heittäkäähä sitä unbannia ni sais kesälomalle tekemistä!
Roolipelaus on minulle elämä heti oikean elämän jälkeen joten olisi tosi kiva, ERITTÄIN kiva päästä pelaamaan. Ajattelin että haen täällä sitten esim poliisiin tai lanssiin koska niitä varmasti tarvitaan ja ne hommat hoituu itteltä juu juu. TÄllä servulla ainaki streamien mukaan on todella hyvä porukka ja hyvää kontenttia ja paljon tekemistä sekä tällä servulla on toteutettu paljon enemmän kuin muilla servuilla. Myös modiautot on erittäin hienosti hoidettu homma!
Olen ollut muunmuassa taxikuskina muilla servuilla ja sieltä on tullut hyvää palautetta, ei potkuja koskaan. Lanssissa oon ollu kans kauan aikaa eikä sieltäkään potkuja, lähdin omatoimisesti, lanssihommat natsas jotenki juu, mutta kyllä se poliisiammatti on lemppari, siinä pääsee tutustumaan alamaailmaan hemmetin hyvin ja oppii uutta hitosti yms yms.
Tässä kesälomalla tuilee kuiteskin olemaan olemaan olemaan tosi tosi tosi tosi tylsää niin oisha se iha jees päästä rooli pelailemaan ja vieläpä hyvälle servulle tosiaan tosiaan yhy yhy. KEsätöitäkäään en saanut saanut mistään niin varmasti oisin sen 12h per päivä aika saatanana varmasti tosiaan ja hitto sentää antakaas sitä unbannia ni sais kesälomalle jotai tekemistä ku tulee kuiteski tylsää tosiaan ja pääsis vielä hyvälle servulle ni ois aika 5/5, ei tarvis sängyssä masentua ja kun ei muitakaan hyviä servuja oo ni sen takia tänne farssille haluisin pelailee. Tosiaan kyllä ne unbannit ois aika aika tosi jees että pääsis sitte hyvlle servulle jossa on tosi paljo porukkaa näköjää 64 slottiset servut ja täynnä!! Sekin kertoo jo että tämä servu on yksi suomen parhaimpia vaikka kilpailijoita riittää joka toiselle sormelle ja joka sormelle, minä voisin vaikka poliisiin tai johki sellasee mennä HETI töihin ni saisitte taas yhe kkona ukon piireihinn. Ja jos ei "palveluammattiin" pääsis ni sitte varmaa siihe rikollisee maailmaa lähtisin ja sitäkin on tullu koettua aika paljon paljon tosiaa ja kokemusta löytyy siitäkin aika hemmeti paljo. Pankkeja on ryöstelty tosi tosi tosi paljon ja tosi moni niistä on onnistunu ja tosi moni niistä on sitte myös kussu mutta tekevälle sattuu vai mite se meni tosiaan haha. Tämmösen hitonmoisen tekstinki kirjotin tossaja kyllä omasta mielestä ansaitsen unbannit farssille ja aika tosi varmasti moni muuki on sitä mieltä vai mitä ukot! Jos tänään jo saan unbannit ni voin sanoo että rokkaukko näkyy servulla joka päivä ainaki 12h tai jopa 16h :D Vai onks se sairasta jo? No ihan sama jos tekemistä on ni motivaatiookin riittää aika saakelisti tosiaan. Koitatteha nopiaa sit antaa unbannia jos tämän hyväksytte! :D
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
Jos lähtökohta on se, että itsekkin oletat itsesi rikkovan sääntöjä ja tarjoudut ottamaan vastaan permat, et varmasti ole pelaaja jota haluamme palvelimellemme.

Hylätty
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.