unban hakemus

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Simo Mäkinen

Uusi käyttäjä
6 Kesäkuu 2019
1
0
1
SteamNick(jolle bannit on saatu): SMO

Milloin sain bannit: 6.6.2019
HexID: 110000114A4B812
Steamprofiili linkki: https://steamcommunity.com/id/simmo121212/

Bannien syy:
Sain bannit, koska joku vissiin luuli, että oisin modannut rahaa. Todellisuudessa joku random pelaaja tarjosi minulle 2 milliä ja otin ne tietenkin vastaan, sillä ajattelin että pääsisin niiden avulla vähän paremmin alkuun kyseisessä kapungissa. Niillä ostin sitten bemarin ja lähdin tuunaamaan sitä. Mekaanikot varmaan alkoivat epäilemään minua, sillä käytin siihen autoon todella paljon rahaa. Lopulta sain bannit. Olen pelannut rp servuilla jo siitä asti, kun esimmäinen serveri (suomirp) avattiin, eli en ole mikään uusi ja tiedän kyllä kaikki säännöt. Tuli pidettyä vaan pieni tauko lukion takia ja nyt olisi kiva päästä kesälomalla pelaamaan teidän servulle.

Olen ymmärtänyt oman virheen ja jatkossa ilmoitan kaikesta ylläpidolle, jotta tämmöistä ei enää pääsisi tapahtumaan.

Pahoittelut!

- Simo
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
SteamNick(jolle bannit on saatu): SMO

Milloin sain bannit: 6.6.2019
HexID: 110000114A4B812
Steamprofiili linkki: https://steamcommunity.com/id/simmo121212/

Bannien syy:
Sain bannit, koska joku vissiin luuli, että oisin modannut rahaa. Todellisuudessa joku random pelaaja tarjosi minulle 2 milliä ja otin ne tietenkin vastaan, sillä ajattelin että pääsisin niiden avulla vähän paremmin alkuun kyseisessä kapungissa. Niillä ostin sitten bemarin ja lähdin tuunaamaan sitä. Mekaanikot varmaan alkoivat epäilemään minua, sillä käytin siihen autoon todella paljon rahaa. Lopulta sain bannit. Olen pelannut rp servuilla jo siitä asti, kun esimmäinen serveri (suomirp) avattiin, eli en ole mikään uusi ja tiedän kyllä kaikki säännöt. Tuli pidettyä vaan pieni tauko lukion takia ja nyt olisi kiva päästä kesälomalla pelaamaan teidän servulle.

Olen ymmärtänyt oman virheen ja jatkossa ilmoitan kaikesta ylläpidolle, jotta tämmöistä ei enää pääsisi tapahtumaan.

Pahoittelut!

- Simo

Jos rp n pelaaminen sinulle on kuvaamaasi "otin ne tietenkin vastaan". Miten kuvittelet että palvelimellamme on tilaa sinunlaiselle yksilölle? Miten selittäisit roolipelissä tapahtuneen? "Joku tuntematon tuli kadulla vastaan ja antoi minulle 2milliä" ?
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
hakemus hylätään automaattisesti seuraavan 24h aikana, jos vastausta ei tule.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.