Unban Hakemus

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Teroxzz

Uusi käyttäjä
30 Toukokuu 2019
8
3
3
SteamNick(jolle bannit on saatu): Teroxzz
Milloin sain bannit: n. 2vk sitte
HexID: steam:110000105d42e3a
Steamprofiili linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561198058057274/

Bannien syy:
-RDM,
-Törkeä kielenkäyttö.


Minun vähintään 500 sanaa miksi minut bannittiin ja miksi ansaitsen bannien poiston:


RDM, syy kyseiseen rdm tuomioon oli että minulla oli vääräkäsitys RDM merkityksestä kyseisellä palvelimella.
Olen lukenut säännöt uudestaa ja sisäistänyt ne.

Jokaisella on oma rajansa missä kyseinen raja menee, toisilla on paksumpi nahka kuin toisilla.
Itse en pelin ulkopuolella kyseisesti sanoisi. mutta pitää muistaa että se on vain peliä.

Voin jatkossa "hillitä" kieltäni kyseisen pelaajan kohalla jos hän tästä itseensä on ottanut.
 

Kepapi

Vanha käyttäjä
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
348
271
63
Bannien antaja ite saa virallisen päätöksen tehdä ja käsitellä tämän, mutta kommentoin silti ja kerron oman mielipiteeni. Jos et jaksa täyttää hakemusta oikean formaatin mukaisesti niin se osoittaa jo aika paljon kuinka tosissasi haluat unbannit. Luulisi lähes 2000 tunnin rp kokemuksen omaava pelaaja ymmärtävän mitä RDM meinaa ja miksi niin ei saisi tehdä.

Jos et pelin ulkopuolella sanoisi kenellekkään noin niin miksi ihmeessä sitten sanoisit niin internetissä? Tuollaista rptä tai törkeätä naisten tai ylipäätänsä kenenkään halveksuntaa ei kaivata Farssilla.. Eikä ole kyse siitä, että olisiko kyseinen pelaaja itseensä ottanut sanomisistasi vaan se menee helvetisti yli hyvän maun rajan sekä on sääntöjen vastaista.
 

Waltsh

CS:GO Guru & JooJoo Mies
Vanhempi jäsen
10 Huhtikuu 2019
183
78
28
www.csgo.farssi.net
Moi tero!

Kiitos hakemuksestasi.

Valitettavasti hakemus ei ole formaatin mukainen joten se on automaattisesti hylätty.


Voin jatkossa "hillitä" kieltäni kyseisen pelaajan kohalla jos hän tästä itseensä on ottanut
Tähän liittyen, ei se pelaajan toimesta banni tullut eikä hän edes ottanut meihin yhteyttä. Tommosta käytöstä ei kaivata täällä. Kenellekkään..

Ja kyllä sinä tiedät varsin hyvin että mitä RDM tarkoittaa...
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.