Unban hakemus

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Zanza

Vanha parta
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
183
265
63
SteamNick(jolle bannit on saatu):Zanza
Milloin sain bannit:19.6.2019
HexID: 11000010da872e7
Steamprofiili linkki: https://steamcommunity.com/id/zanza8d/

Bannien syy:RDM

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen:
Serverin ilta neljän restartin jälkeen puoli viiden aikaan minä ja kolme kaverustani lähdimme tälle uudelle asepaja “red zone” alueelle, tarkoituksena vartioida sitä erinäköisin kiväärein ja pistoolein. Saavuttuamme paikan päälle asetuimme “asemiin” red zonen läntiselle puolelle. Ei mennyt kauaakaan, kun paikalle alkoi saapua erinäköistä väkeä ja eri tarkoituksella. Lopulta red zonen sisäpuolelle pääsi joitain henkilöitä, oletettavasti itäiseltä puolelta, koska se oli ainoa puoli mitä emme nähneet kunnolla.

Seuraavana minua kohti ruvettiin ampumaan ihan itse asepajan kohdilta oletettavasti jonkinlaisella aseella, äänestä päätellen heavy pistoolilla. Minua kuitenkin oli suht mahdoton nähdä sen hetkiseen sijaintiin ilman, että olisit korkeammalla maastossa. Sitten kaverukseni toteaa, että tuolla alueen ulkopuolella mäen päällä on joku tarkkailija, varmasti kertoo sijaintiamme alueen sisälle hänen ystävilleen. Siinä pienen keskustelun käytyämme miten reagoimme uhkaan, joka on alueen ulkopuolella mutta antaa tietoa ringin sisään - pitäisihän meilläkin olla oikeus ja jonkinlainen mahdollisuus reagoida ringin ulkopuolella oleviin uhkiin. Lopulta päädymme tulokseen, että ei se nyt voi mennä niin että tarkkailijat ovat turvassa ulkopuolella, ja sinun tulisi lähteä heitä kohti juosten tai ajaen rinnettä ylös. Täten minä “eliminoin” tämän uhkan.

Tulitus ei kuitenkaan loppunut, vaan kohdistui vieläkin meihin päin. Lähdimme tarkistamaan tätä tarkkailijan henkilöllisyyttä vuoren päälle, koska alueella oli ammuttu ilman äänenvaimentimia halusimme myös pysyä liikkeessä. Tarkkailija olikin omien sanojensa mukaan viaton sivusta katsoja, sitten heräsi kysymys miksi tulet alueelle jossa ammutaan sivullisena. Sitten yksin meidän porukasta huomasi kaksi aseellista ihmistä meidän edellisessä sijainnissa, red zonen läntisellä puolella. Minä eliminoin heidät sinne, olettaen että he olivat niitä jotka olivat meitä päin alueella ampuneet ja lähteneet etsimään meitä tuolle läntiselle puolelle.

Tilanne oli kaikin puolin sekava varmasti monelle taholle, kuten myös itselleni. Alueella jossa ammutaan liikkuu aseettomia kansalaisia tutkiskelemassa, aivottomatkin tulittavat, ihmisiä juoksee alueen sisäpuolelle ja sitten ulos ja takaisin sisälle. Oletko sitten turvassa automaattisesti juostuasi ulos alueelta, oltuasi kuitenkin siellä sisällä? Minun tilanteessa käyttämälläni nopealla järkeilyllä - et.

“Alue on "redzone" - Karttaan merkityllä alueella on RDM sallittua. Saat siis ampua kaikki alueella olevat pelaajat varoittamatta. Pitäkää huoli, että kun gunfight alkaa se ei alueelta leviä ulos. Alueen ulkopuolella normaalit säännöt pätevät.”

Ilmoitusta lainaten, pitäkää huoli että se ei leviä ulos. En ole kuitenkaan ainoa osapuoli kyseissä tilanteessa, niin voin vaikuttaa tuohon vain tiettyyn pisteeseen asti.

Vastaavaisuudessa minun tulisi ainakin henk.koht olla tarkempi rajan kanssa, vaikka sitten yksinkertaisesti yrittää vetäytyä kokonaan pois tilanteesta jos joku osapuoli alueelta lähtee myös alueelta pois ja vaikka hän menisi sinne sitten takaisin niin en itse mene. Pidetään tuo raja sitten millien mukaan pyhänä, zoomaten karttaan oletko nyt varmasti sisällä vai ulkona, vaikka tuossakin voisi maalaisjärkeä käyttää, ettei se nyt ihan metrilleen olisi. Raja siellä kuitenkin kartassa näkyy, niin mennään sen mukaan. Niin sanotusti minun moka.

Lopuksi haluan pyytää näiltä osapuolilta anteeksi, ketkä tästä mielensä pahoittivat. Tarkoitusperä ei kuitenkaan ollut aiheuttaa kenellekkään mielipahaa teoillani.
Terveisin serverin pahamaineisin kitisijä Trevor “Zanza” Marshall. Nähdään jos nähdään kuukauden parin päästä.
 

white

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
12 Huhtikuu 2019
461
308
63
Suomen Ateena
Hei,
Laskin porttikieltosi mittaa 2 viikkoon jälkikäteen asiaa pohdittuani tarkemmin.

Nämä bannit on tullut siitä kun ammuit sen puhelin kaverin sieltä paikasta mitä kävin tarkistamassa kun ammuit "tarkkailijan" ja sen pistooli kaverin.
Toivottavasti nyt ymmärrät tarkalleen mistä se banni on tullut.
Odotan vastaisuudessa erittäin kovaa tarkkuutta tämän alueen kanssa.
 

Zanza

Vanha parta
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
183
265
63
Hei,
Laskin porttikieltosi mittaa 2 viikkoon jälkikäteen asiaa pohdittuani tarkemmin.

Nämä bannit on tullut siitä kun ammuit sen puhelin kaverin sieltä paikasta mitä kävin tarkistamassa kun ammuit "tarkkailijan" ja sen pistooli kaverin.
Toivottavasti nyt ymmärrät tarkalleen mistä se banni on tullut.
Odotan vastaisuudessa erittäin kovaa tarkkuutta tämän alueen kanssa.

Tarkkailijan ymmärrän ja tiedostan, se pistoolikaveri oli kuitenkin alueella - tämän tarkistin useaan otteeseen. Siellä hän puskassa kykki "piilossa". Kiitos tästä laskusta, mutta koen silti tuomion kovana "ensikertalaiselle" bännien suhteen, tietääkseni minulla ei myöskään ole varoitusta alla. Vanha palvelimen pelaaja, uusi alue, ensimmäinen väärinkäyttö ja 2vk tuomio.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.