UNBAN HAKEMUS

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

penazzu

Uusi käyttäjä
22 Kesäkuu 2019
5
0
1
SteamNick: pena
Milloin sain bannit:24.6.2019
HexID:110000134AB45BF
Steamprofiili linkki:110000134AB45BF

Bannien syy:
Sain bannit poliisi ajoneuvon varastamisesta käsiraudoissa

Tilanne meni niin että poliisit pysäytti minut aseen ammuskelusta ja takavarikoi mun aseen ja laittoi mut rautoihin ja sitten mulla näky että ne raudat jotenki bugas että en ollu raudois sit päätin ottaa sen kyttä auton ja lähtä hanee ja en olisi muuten tehnyt sitä mutta ne käsiraudat näytti että niitä ei olisi joten luulin että tapahtui joku bugi ja päätin ottaa auton ja lupaan ettei näin enää ikinä tapahdu koska farssi oli ainut rp mitä jaksoin pelata ja lupaan 100% varmasti että en enää ikinä tee noin (sori kirjotusvirheet=D)
 

penazzu

Uusi käyttäjä
22 Kesäkuu 2019
5
0
1
tai jotain vastaavaa en ollu ihan 100% varma ottiko se pois ne vai bugasko vaa niin päätin että otan auton ja lähen veks.
 

penazzu

Uusi käyttäjä
22 Kesäkuu 2019
5
0
1
joo kyllä mää sitäkin ajattelin mutta en voinut olla ihan varma kun se vaa pyöri siinä, mutta toisaalta miksi se ois ottanu ne ees pois, että kyllä siinä oli joukossa omaa tyhmyyttänikin. Olisin voinut vaikka kysyä että ottiko hän raudat pois, mutta eipä sitä voi menneisyyteen palata.
 

penazzu

Uusi käyttäjä
22 Kesäkuu 2019
5
0
1
Mutta jos saan unban lupaan että tämä ei toistu enään ikinä ja jatkossa varmistan asiat mitä teen tai edes lyhentää bannejä eikä heti permoja, kun oli kumminki eka kerta kun tein mitään ja mielestäni tuosta ei pitäisi tulla niin pitkiä banneja:(
 
Viimeksi muokattu:

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
Hyväksytty. Muistutan, että bänneistä jää merkintä pelitietoihisi. Seuraavan kerran tilanne voi olla toinen. Muista käyttäytyä jatkossa sääntöjen puitteissa.
 
Viimeksi muokattu:
Status
Ei avoinna uusille viesteille.