UnBan Hakemus.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Jimpez

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
21 Toukokuu 2019
24
1
8
SteamNick(jolle bannit on saatu): Jimpez
Milloin sain bannit: 28.6.2019
HexID: 1100001176f9f1a
Steamprofiili linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561198353456922

Bannien syy: Combat log.

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: No kaikki alkoi siitä kun menimme kauppaan ostamaan minun kaverilleni ruokaa sen jälkeen joku tyyppi rupesi ampua meitä ja se tappoi ystäväni sen jälkeen ystäväni sanoi että aja sen naisen yli ja tein sen mitä hän käski ja sen jälkeen minulta lähti sähköt ja sitten minun piti odottaa kunnes pääsen takaisin niin seuraavalla kerralla laitan vakkapa puhelimella oochen viestiä että mitä kävi.
 
Viimeksi muokattu:

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
Olette selkeästi joutuneet pahamaineisen Riitan uhriksi. Tahtoisin esittää kysymykseksi ensimmäisenä, millä tasolla kuvittelet että on suotavaa RP tä palvelimella, jos hypitte jonkun henkilön auton konepellillä, soitatte kitaraa ja huutelette mitä sattuu?

Sähköt katkesi bullshittiä on turha jauhaa, koska suuremmalla todennäköisyydellä tippuu meteoriitti keskisuomeen, verraten, että sinulla katkee sähköt kun sinua ollaan tappamassa perseilyn päätteeksi. Kuten sanoit jos sinulta olisi sähköt katkennut niin olisit OOC kanavalle kirjoittanut.
 

Jimpez

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
21 Toukokuu 2019
24
1
8
Lupaan että näin ei enää ikinä käy ja jatkossa laitan aina oochen viestiä jos vaikkapa crashaa peli kuolleena tai taakaa ajossa.
 
  • Like
Reaktiot: J-P

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
Hienoa! Tervetuloa takaisin pelaamaan. Suosittelen myös ottamaan porukalla vähän aikuisempaa otetta siihen RP ttämiseen. Kaikki autojen päällä juokseminen ja muu ADHD pomppiminen kannattaa jättää sinne onlinen puolelle.

Hyväksytty.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.