Unban hakemus

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

roope1337

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
45
18
8
SteamNick(jolle bannit on saatu): roope1337
HexID: 11000013678F184
Steamprofiili linkki: https://steamcommunity.com/id/roope1337/

Bannien syy: Olin tyhmä ja otin modattua rahaa vastaan

Minun vähintään 500 sanaa miksi ansaitsen bannien poiston:

Koska osaan pelatat roleplayata hyvin ja mielestäni en ansaitse bännejä ja minua ei kiinnosta vaikka ne modatutu rahat ja kaikki mitä omistan häviäisi koska tämä on mielestäni paras mahdollinen roleplay servu ja haluan pelatat täällä vielä koska ei ole parempaa servua jossa puhuttaisiin suome joka on hyvä plussa jam ylipäätään millään muulla millä olen koittanut pelata ei kukaan osaa roleplayata siellä ehkä yksi kymmenestä ja tämä servu on tehty hyvin tällä ei ole paljoa bugeja ja kaikki toimii hyvin. Siitä tilanteesta olen tajunnut ettei kukaan anna sinulle 880tuhatta euroa noin vain huvin vuoksi koska rp on kuin oikeaa elämää ja ei kukaan anna sinulle noin vain 880 000e ja sano ole hyvä. Mielestäni olin tyhmä kun otin rahat vastaan ja vielä tyhmempi kun tuunasin autoani 70 000e hinnalla. Kyllähän siinä vaiheessa alkaa tyhmälläkin hälytyskellot soimaan että mistäköhän tuommoiset rahat on revitty kun vasta oli kymmenen kertaa vähemmän rahaa. Olen oppinut tekemästäni ja en enää ikinä ota keneltäkään isoja summia noin vain vastaan koska se on varmasti modattua niin kuin tämäkin raha. Olen pelannut tällä servulla viimeisen viikon ajan joka päivä melkein 10h ja harmittaisi jos se menisi raskas työ ja kaikki mitä olen tehnyt menisi hukkaan. Mielestäni 500sanaa on aika iso vaatimus mutta mielellääm kirjoitan sen unbännejä vastaan koska kuitenkin annetaan mahdollisuus päästä takaisin serverille. Kuitenkin mielestäni ei ole mitään jarkeä jos ei anneta toista mahdollisuutta jos tyhmyytenäs vuoksi ottaa modattua rahaa ja TIETÄMÄTTÄ ETTÄ SE ON MODATTUA vaikka kyllä se pitäisi siinä vaiheessa tajuta kun joku iskee casuaalisti vajaan miltsin kouraan mutta tässä taas huomaa mitä ihminen tekee rahanhimoissaan ja ei ala mistään hälytykellot soimaan ku raha vaan mielessä. haluaisin tälle servulle takaisin ja oikeasti voisin vaikka maksaa siitä mutta kun on tämmöinen mahdollisuus niin tämähän on aivan mahtavaa! Minusta se joka kaipaisi bänniä on itse modaaja enkä minä! Joten toivon että annatte minulle uuden mahdollisuuden koska en tee muuten mitään väärää en esim. rdm, vdm, copbait.... Mitä näitä nyt on jotka on EHDOTTOMASTI vasten sääntöjä. Pelaan roleplay hahmoni elämää kuin se olisi omani ja eläydyn hahmooni ja välillä kun vaikka uhkaillaan tulee samanlainen ahdistunut fiilis ja sydän alkaa hakkamaan niikuin varmasti kävisi oikeassakin elämässä koska eläydyn hahmooni niin hyvin. En tiedä miksi otin ne rahat myönnän että olin tyhmä ja tämä ei tule toistumaan ikinä missään nimessä! Tästä lähtiin jos joku antaa 10 tuhatta enemmän kysyhn mistä rahat on peräisin. Tässä vaiheessa en kekdi enään mitään että saisin 500sanaa mutta pakko on. Servullani haluan myös pelata siksi koska siellä eläydytään hahmoihin joka on parempi kuin hyvä rp! En ole nähnyt muuta suomi servua jossa eläydyttäiin näin hyvin ja olisi esimerkiksi aina pelaajia. Kyllä monella suomi servullskin osataan pelata rp mutta hahmoon ei eläydytä niin hyvin. Ja tämä on syy miksi haluaisin unbänniä. Lupaan kautta kiven ja kannon etten ota modattua rahaa vastaan ja jatkan rp niinkuin kyseistä tilannetta ei olisi ikinä käynytkään. Kadun tekoani todella paljon ja toivon että ymmärrätte kuinka paljon haluan takaisin tälle servulle ja uskotte että sama ei toistu enään. Joten tässä tämä saarana taisi ollan omalta osaltani joten toivottavasti tässä on 500sanaa ja se ois moro!
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
Moi!


Kuinkas pitkät bannit tuli tästä? Mitenkäs nyt jatkossa oikein toimitaan?
 

roope1337

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
45
18
8
@angellfall Loppuu 27/08/2021! Ja jatkossa toimn varovaisemmin ja jos joku tarjoaa rahaa servulla kyselen vähän alkuperää jne... Mutta ei tule toistumaan! edit: Siis ei tule toistumaan jos pääsen takaisin edes servulle :D
 
Viimeksi muokattu:
Status
Ei avoinna uusille viesteille.