Unban hakemus

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Timmy4k

Uusi käyttäjä
29 Kesäkuu 2019
4
0
1
SteamNick(jolle bannit on saatu): Timmy4k
Milloin sain bannit: 29.6.2019
HexID: 1100001071f3e46
Steamprofiili linkki: https://steamcommunity.com/id/yungfish/

Bannien syy: Ihmisten yliajo. RP tilanne jossa toinen osapuoli alkoi ampumaan autoani kohti ja shokki reaktiona ajoin yli.

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: RP tilanne jossa toinen osapuoli alkoi ampumaan autoani kohti ja shokki reaktiona ajoin yli. Ilmeisesti olisi pitänyt pelätä asetta eikä joutua shokkiin.
 

Kepapi

Vanha käyttäjä
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
348
271
63
Mulla oli kyllä Playstv päällä koko tilanteen joten turha vääristellä tilannetta. Sua osotettiin aseella ja tähän reagoit niin, että pakitit ajoneuvosi ja vielä suoristit auton meitä kohti, että voisit ajaa meidän päältä. Eikä sua kohti ammuttu vaan osotettiin useammalla aseella, ajoväylä suoraan eteenpäin oli aivan tyhjä joten minkä takia päätit ajaa useamman ihmisen päältä?
 

Timmy4k

Uusi käyttäjä
29 Kesäkuu 2019
4
0
1
Jos sulla oli playstv päällä koko tilanteen ajan niin näet sieltä kuinka ammuitte _autoani kohti_ niinkuin sanoin ja joo shokissa ei ajattele järjellä.. mutta tämä rp tilanne jossa vielä olin teidän puolella kun tulin kyselemään onko tämä toinen kaveri iskemässä toisten naista niin kääntyykin siihen että multa aletaan puhkomaan kumit.. sanonpa vaan että olisi varmaan itse kullakin vähän kehitettävää rpssä.
 

Kepapi

Vanha käyttäjä
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
348
271
63
No siihen en osaa vastata miksi sulta rengas ammuttiin, mutta aikamoinen shokki täytynyt iskeä jos siinä vaiheessa kun sua ei enään edes osoteta aseella, aseita ollaan laittamassa pois ja poistumassa paikalta niin päätät ajaa ihmisjoukon päältä. Jos tosissaan rp laatusi on tuota, että ajellaan ihmisten/ihmisjoukon päältä selvitäkseen rp tilanteesta niin sitten ei kyllä unbanneja täältä heru varsinkaan kun et selvästikkään ole vielä mitään ottanut opiksesi kun yrität syyllistää kaikkia muita paitsi itseäsi.
 

Timmy4k

Uusi käyttäjä
29 Kesäkuu 2019
4
0
1
Tiedän kyllä että se oli ylireagointia mutta mistä mä voin tietää että kaverit on poistumassa paikalta kun aseet kädessä heiluu. Ja se että ekan kerran koskaan ajan ihmisjoukon yli niin ei kerro rp laadustani. Uskallan väittää että rptän paremmin kun suurin osa koko servun kävijöistä. Jatkossa pelkään asetta enkä aja yli, mutta kys. tilanne oli sellainen että siinä on myös toisilla kehitettävää :)
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
Tiedän kyllä että se oli ylireagointia mutta mistä mä voin tietää että kaverit on poistumassa paikalta kun aseet kädessä heiluu. Ja se että ekan kerran koskaan ajan ihmisjoukon yli niin ei kerro rp laadustani. Uskallan väittää että rptän paremmin kun suurin osa koko servun kävijöistä. Jatkossa pelkään asetta enkä aja yli, mutta kys. tilanne oli sellainen että siinä on myös toisilla kehitettävää :)
Selittäisitkö meille omin sanoin, mitä tarkoittaa sääntönä VDM.
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
Ei saa käyttää ajoneuvoa aseena toisia kohtaan, tarkoituksena tappaa.

Moi!

Huomaathan että VDM sääntöä sovelletaan kaikkeen tahalliseen yliajamiseen. Jos joku tähtää sinua aseella niin yleensä vaistomainen reaktio voisi olla kaasu pohjaan ja eteenpäin. Ei taakse ja sitten eteen. Olettaisin kuitenkin, että loogisempaa olisi vain jäädä paikoilleen. Noh anyway. Pidä tätä valistavana varoituksena.


Hyväksytty.


Koodi:
License: license:eccd7058e13f12a9a3931295cbfc09539294461f
Hex: 1100001071F3E46
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.