Unban Hakemus

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

A̲r̲z̲k̲a̲-S̲e̲t̲ä

Uusi käyttäjä
3 Heinäkuu 2019
2
0
1
SteamNick(jolle bannit on saatu): Arzka-Setä
Milloin sain bannit: tänään 3.7.2019
HexID: 11000013387a6d8
Steamprofiili linkki: https://steamcommunity.com/profiles/76561198824793816/

Bannien syy: Poliisien kanssa pelleily, chatin väärin käyttö, k18 irstailu animaatioiden käytttö

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: Ajoin varasetulla autolla kaverin kanssa poliisia karkuun, perseilin poliisilaitoksella. En ollut poliisien kanssa yhteistyö kykyinen ja käytin huonoa kieltä, lupaan että käyttäydyn hyvin jos saan bannit pois ja en aiheuta ongelmia kenellekkään ja olen lain mukainen jatkossa.
 
Viimeksi muokattu:

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
"lupaan että käyttäydyn hyvin" Miksi kuvittelet, että meitä sinun lupauksesi kiinnostaa. Olet täällä vakuuttamassa, että et tälläistä toimintaa enää uudelleen tee. Tällähetkellä itse templatessa on enemmän kirjaimia kun sinun "vakuutuksessasi". Miten kaksi lausetta ja piste voi vakuuttaa ketään?

Ei palvelimella tarvitse pelata lain puitteissa. Suuriosa ihmisistä pelaa rikollista. Erona on, että he pelaavat rikollista tosissaan eivätkä pärise testosteroni päissään pitkin laitosta.

Miten sinä, henkilö, jolla on 4h meidän palvelimellamme pystyt vakuuttamaan meidät? Me emme kaipaa pelaajia, jotka eivät nauti pelin pelaamisesta kunnolla ja sääntöjemme puitteissa.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.