unban

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

iirolol

Uusi käyttäjä
4 Syyskuu 2019
5
0
1
SteamNick(jolle bannit on saatu): iirolol
Milloin sain bannit: noin 4-5kk sitten ehkä enemmän
HexID: 11000010B1F83C2
Steamprofiili linkki: http://steamcommunity.com/profiles/76561198146880450

Bannien syy: rauhan rekat

Kerro omin sanoin mitä tapahtui, miksi luulet saaneesi bännit ja miten varmistat ettei näin käy uudelleen: elikkäs pelasin serverillä normaalisti ja joku paska idea iski päähä et teen rauhanrekat ajojn torin läpi tapoin pari ihmistä ja sain bännit. sain bännit siis rauhanrekasta. varmistan että näin ei käy uudelleen siten että luen säännöt uudelleen olen muutenkin saanut tässä ajassa paljon enemmän rp kokemusta sillä aikaa kun olen ollut bännättynä ja osaan oalla nykyään ihmisiksi lupaan että tämä ei toistu.
 
Viimeksi muokattu:

Vilkku

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
128
20
18
Hei!

Mikä saa sinut heti kaupunkiin liittymisen jälkeen lähtemään ajamaan rekalla muiden henkilöiden yli torilla? Mistä voi edes saada mieleensä tuollaisen idean? Miten voimme olla varmoja, että rp tasosi on noussut nyt etkä lähde uudelleen perseilemään kaupungissa?
 

iirolol

Uusi käyttäjä
4 Syyskuu 2019
5
0
1
En tiedä mistä sain idean ajattelin varmaan että olsii hauskaa. en ajattele enään niin ja olen pelannut lukuisilla rp servuilla ja ollut kunnolla. voitte olla varmoja koska olen pelannut about 50 tuntia enemmän kuin silloin olin pelannut ja lukenut monen eri servun säännöt ja oppinut pelaamaan kunnolla. voin luvata että mikään tällainen ei toistu.
 

iirolol

Uusi käyttäjä
4 Syyskuu 2019
5
0
1
VDM = vehicle deathmatching eli toisten pelaajien yli ajaminen jollakin kulkuneuvolla minun tilanteessani ajoin rekalla muitten yli
 

Kepapi

Vanha käyttäjä
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
348
271
63
Niin nyt kun olet saanut bannit niin se ei ole hauskaa, mutta jos saisit joskus unbannit niin olisiko se sitten taas hauskaa?
 

Kepapi

Vanha käyttäjä
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
348
271
63
Hakemus eikä vastaukset vakuuttanut tarpeeksi, hakemus hylätty.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.