Unbanhakemus

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

henryboih

Käyttäjä
12 Huhtikuu 2019
15
39
13
SteamNick(jolle bannit on saatu): s_s (yleensä henryboih)
Milloin sain bannit: 29/04/2019 12:09:03
https://gyazo.com/3d187c7e2cb58348e74fa3153af75dc0
HexID: 110000109702ecd
Steamprofiili linkki: https://steamcommunity.com/id/henryboih
Bannien syy: Kokeilin toimiiko modmenuni SuomiRP serverillä.

Pelasin FarssiRP serverillä päivittäin ja hommat rullas niin kuin pitääkin. Serveri saatiin 64 slottiseksi ja oli ihanaa, kun serveri oli täynnä joka päivä ja kontenttia riitti. Kunnes OneRP päätti, että farssin elämästä tulee helvettiä ja palkkasi pikkuisia hiirulaisia ddossaamaan serveriä. Ääni pätki kaikilla, serveri kaatuili ja kävi hitaalla useita viikkoja. Sain tarpeekseni ja latasin netistä mod menun ja menin ensimmäiselle serverille koittamaan sitä ja se oli SuomiRP. Sain modmenun toimimaan ja otin itselleni kaikki aseet ja muutin modelini trevoriksi, sen jälkeen sain bännit ja viestissä luki “Syy: modderhomo.”. Olin menossa tämän jälkeen OneRP serverille modaamaan ja tekemään kiusaa heille, koska he kiusasivat farssia tahallaan ja koittivat kalastella farssin tuhannet pelaajat itselleen. Idea kaatui siihen, että serveri oli whitelisted enkä jaksanut tehdä sinne hakemusta. Seuraavana päivänä huomasin, kuinka minulle oli Jessie laittanut viestiä, “Moro! Meidän pitäisi jutella sun kanssa tänään kunhan kerkeät.”. Sain varoituksen modmenun käytöstä. Varoitus kuului näin “Mutta jatkossa jos jäät kii muilla servuilla nii lennät farssiltaki ulos” Ymmärsin tämän täysin ja olin valmis nöyränä sitä noudattamaan. Kunnes toiselta adminilta tuli tälläinen viesti “Juu tosiaan semmoset terveiset että farssille ei oo mitään asiaa kerran kävit suomirpel modaamassa”. Sen jälkeen ihmettelin, että miten voin saada bännit varoituksen jälkeen missä oli sanottu, että seuraavalla kerralla kun modaan saan bännit. Laitoin varoituksen antajalle viestiä, joka kuului näin “Eli sain sitteki bännit farssille vaikka sanottiin et seuraavasta kerrasta?”. Vastaus oli tälläinen “Tuli isommalta taholta käsky antaa bannit vain suoraan. Villen sen ois pitäny hoitaa sulle ne bannit, mutta se ei sitte nähtävästi totellu. 😀". Sen jälkeen tuli FiveM global bännit kahdeksi viikoksi. Meni hiukan moti koko FiveM peliin koska huomasin, että modaamalla saan vain itselleen haittaa ja pahan mielen. Poistin ilmaiseksi lataamani matrix menun, koska tajusin että saan kohta vain uudet bännit fivem jos jatkan mod menun käyttöä. Ja niitä uusia bännejä uskokaa tai älkää niin en halua.
Haluan unbännit siksi, että tykkäsin pelata serverillä ja olen viettänyt farssilla helposti yli puolet 1000 rp tunneistani. Kaikki kaverini pelaavat siellä ja haluaisin taas striimata hauskaa kontenttia. Olen täysin oppinut virheistäni ja olen valmis sitoutumaan 100% farssin sääntöihin. (en voi tosin vannoa, etten powergamea) Haluaisin takaisin farssin mukavaan communityyn jossa kehuskelematta Raimo Saastamoinen on aika tunnettu. Olen ymmärtänyt bännieni syyn ja tajunnut että modaaminen ei ole oikein. Ja tein sen omaa tyhmyyttäni siinä uskossa, että se auttaisi jotenkin farssia, mutta sain itselleni pahan mielen, huonon maineen ja bännit kahdelle hyvälle serverille. Unbännit haluaisinkin siksi, että en ole modannut FarssiRP serverillä ja lupaan olla modaamatta jatkossa millään serverillä, vaikka kuinka oisin ärtynyt toisten ihmisten toimintatapoihin ja heidän tapoihin hommata serverilleen community. Kirjoitin tämän hakemuksen kaikella rakkaudella farssin ylläpitoa ja koko communityä kohtaan, koska tein väärin ja käytin modmenua. Sekä haluan luoda farssille uutta kontenttia uudistamalla mafian ja tekemällä siitä sellaisen mistä moni ei tietäisi. Paljon uusia visioita joilla kehitän omaa roolipelaamistani ja edistän mafian uudelle tasolle.

https://gyazo.com/fd0f22f4b49ce63f37c9a99c18690d12

Tässä teille 500 sanainen unban hakemus.
Rakkaudella kirjoittanut Henryboih.
 
Viimeksi muokattu:

Waltsh

CS:GO Guru & JooJoo Mies
Vanhempi jäsen
10 Huhtikuu 2019
183
78
28
www.csgo.farssi.net
Morjesta, henryboih

Kiitos hakemuksestasi. Olemme ylläpidon kanssa lukeneet sen läpi ja olemme tulleet siihen tulokseen että ihan unbanneja ei tule.
Mutta lyhennämme porttikieltoasi kuukaudella. Eli näin ollen sinun porttikieltosi loppuu 29/06/2019. Toivomme että opit modaamisesta ettei se kannata.

Olin menossa tämän jälkeen OneRP serverille modaamaan ja tekemään kiusaa heille, koska he kiusasivat farssia tahallaan ja koittivat kalastella farssin tuhannet pelaajat itselleen
Tuohon liittyen vielä, pelaajien ei todellakaan tarvitse mennä "kostamaan" muille palvelimille. Ei anna kovin hyvää kuvaa itsestäsi eikä meistäkään. Toivottavasti ymmärsit.

Eli hakemuksesi hyväksytään "puoliksi". Toivottavasti nähdään kesäkuussa paremmissa merkeissä!

Terveisin,
Waltsh
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.