Unbanni hakemus formaatin mukainen

KooPee

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
19 Toukokuu 2019
27
5
3
32
[YCR] [Kalja[Keisari]
19.5.2019 kello 21:00 jälkeen muista enää tarkemmin
11000010176f894

Powergaming / failrp

Joo no koitetaas miten tää onnistuis nyt muutaman mietityn yön jälkeen. Elikkäs sain tosiaan bannit tolla powergamin / failrp nimityksellä tuossa 5 päivää sitten ja olisi vielä parisen päivää jäljellä mietittävää, mutta nämä viikonloput ovat toivottoman pitkiä ilman Pasi Kullon viikonloppuista örvellystä Farssin torilla joten päätin jos yritän uudestaan ja tempasen tämän 500 sanaa tähän ja katotaan sitten.

Elikkäs tosiaan aikasemmassa treadissa mainitsin, että oli se jumbojet hyökkäys ja siitä sitte suivautuneena ajatus katkeili sen verran, jotta ilmeisesti tuli saatua jonkun näköinen erhe tehtyä ja ollaan tässä pisteessä. Ennen kaikkea siksi, koska oli se puoltoista tuntia tullu bisnestä väännettyä ja kaikki se työ valui sen kuoleman johdosta kankkulan kaivoon.. Kyselin tossa supportissa et tuleeko rollback, johon kukaan ei vastannut yhtään mitää (en ollut ainut). Ja kun servu sitte resettas, niin tokaisin ystävälleni että ''Ei vissii tullu Rollback?'' Tämän jälkeen tuli kick ja ban message powergamin / failrp by Tipson90

No hetken mietittyäni mitäköhän mahdoin nyt tehdä, niin koitin joinata uudestaan ja katsoa mitä nyt luki. Otin sitte yhteyttä kyseiseen abminiin ja kysyin haluaisiko keskustella asiasta runtukornerin puolella ja selvittaa asian. Johon saan tylysti vastauksen ''Ei''

Kysäisin sitten kaveriltani kenelle viestin olin lähettänyt ja hän ei minua uskonut, että sain tästä banaania ja kehoitti kysymään asiasta lisää. Johon vastasin, että ei suostu puhumaan.
Esitin kysymyksen kuitenkin Tipsonille, jotta voisiko selvittää syytä kuitenkin paremmin tähä tilanteeseen, koska olin itsekkin modaajan toiminnan takia sekaisin ja hämmentynyt. Odotin loppuillan ja ei vastausta tullut. (ihanaa toimintaa minusta)

En väitä ettenkö olisi tehnyt virhettä sääntöjä vastaan tuossa mitä ylähäällä mainitsin, mutta tiedä sitten oliko se syy antaa bannia ilman keskustelematta asiasta tipan tippaa. Yleisesti olen kuitenki käytäytynyt asiallisesti tämän ehkä noin 70 farssi tunnin aikana. Vaikka pieniä ristiriitoja välillä olen aikaan saanutkin, mutta aina olen selvitellyt asioita ilman pakenematta tilannetta ja tilanteet on selvinnyt puhumalla. Enkä tässä nyt mitään Tipsonin niskaan halua kaataa, mutta mieluusti kuuntelen ne virheet jotta osaan sitte välttää ensi kerralla paremmin.

Tosiaan se unbanni oli vissii sunnuntai illalla tulossa muutenkin, mutta perjantai on päivistä paras duunarille, jottei morkkis vaivaisi striimien jälkeen enää kovin paljoa maanantaina. :D Muutenkin olisi mukava käydä moikkaa Ronja siskoo pelissä ku ei sitä enää mistään muualta tavoita ku pelaa teillä yötä päivää, ymmärrettävää. :)

Joo onhan sitä nyt tullu tässä mietittyä, et kannattais varmaa miettiä paremmin mitä välillä suustansa päästää joskus joku näinkin sanonut. Uskon että tämä pitää sen mielessä taas hieman kauemmin ja jos ei niin sitten opin ainaki paremmaksi kirjoittajaksi. Siinähän sitä minulla onkin petrattavaa ja paljon. Mutta voipahan sitte vaarina kertoa lapsen lapsilleen, että näin se ukkiki oppi kirjottamaan kaikkien kömmähdystensä jälkee. Ukki oli niin huono pelaa että Farssi opetti kantapään kautta.

Mutta eiköhän nää turhat löpinät rupee olee tässä, loppu on teistä kiinni miten haluatte päättää kohtaloni. Tiedän säännön yleensä kaikki bannit istutaan, mutta kokeilin nyt miten tässä käy ku vaa pari päivää banskua jäljellä ja perjantai ilta puskis päälle. Ja pääsis kavereitten kanssa jutustelee ja kruisailee taas kunnolla. Kiitos jos jaksoit lukea tämän stoorin loppuu arvostan kävi mite kävi!! Pasi Kullo Kuittaa ja KusiPallo syyläriin Ruikkaa! Adios!

Siin on ny 500 sanaa :)

https://img.aijaa.com/b/00151/14703198.jpg
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
Minkä takia sinä ne bännit sitten sait? Sanoit että tuli hölmöiltyä, mutta miten?
 

KooPee

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
19 Toukokuu 2019
27
5
3
32
niin ku ei tämä Tipsoni90 suostunut sitä minulle selvittämään paremmin mutt epäilen kai että tuo viesti ''Ei vissii tullu Rollback? '' yli se syy
 

KooPee

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
19 Toukokuu 2019
27
5
3
32
ja itse halusin tätä suoraan selvitellä
siis lähetin tämän viestin ajattelemuuttani pelin sisäisellä puhelimella

niin ja jos meinaat syyn niin tuossahan se on formaatin mukaan powergame / fail rp kun joinaan
 
Viimeksi muokattu:

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
Eli mitään muuta pahaa et ole tehnyt kun laittanut puhelimella viestiä, joka on rikkonut rp tä?
 

Tipson90

God Of The Underworld
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
119
43
28
Hyvä KooPee. Sinun kohdistuneet bannit tulevat ennen restarttia tapahtuvista tapauksista. Ajoit pyörällä vuorta alas ja hypit miten sattuu pyörällä. Itse tapatit hahmosi ajamalla järveen. Sinua on jo aikasemminkin varoitettu asiasta.
 

Tipson90

God Of The Underworld
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
119
43
28
Selittämään asiaa paniikissa? KooPee hirveä huutaminen adminille ja uhkaileminen ei auta sinua saamaan banneja pois.
 

KooPee

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
19 Toukokuu 2019
27
5
3
32
Elikkäs Tiposon90 rankaissi minua siitä kun oli häksi hyökkäyksen jälkeen ajanut , mopoa josta hän luuli että teen sen tahallani vaikka tiesin että resetti on varmasti tulossa. hän rankaisi minua uudestaan koska kerroin mitä hän juuri sanoi minulle discordissa. Ja tässää koko totuus!!
 

KooPee

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
19 Toukokuu 2019
27
5
3
32
mitä sää selitätä
ei oo kyllä mitää mit olisin tehnyt sen jälkeen kun hecto käski lopettaa noi louhos hommat!!! vaihdoin pilleriin täysin ja hecto voi 100 % varmasti sen sulle todistaa
 

KooPee

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
19 Toukokuu 2019
27
5
3
32
annna faktaa siitä et oisin ajanu jossain mopolla jaa kaatuillu siellä oli samasm paikassa muitaki pyöräilijöitä
 

KooPee

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
19 Toukokuu 2019
27
5
3
32
itse asiassa istuion puskaassa 20 min ku joku etti mua 2 päällä jollai crossilla
ja ei löytäny
 

Tipson90

God Of The Underworld
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
119
43
28
Selvä. Bannit pysyvät siihen asti mihin olen ne laittanut. Asia loppuun käsitelty. Tervetuloa takaisin pelamaan kun bannit loppuvat.
 

KooPee

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
19 Toukokuu 2019
27
5
3
32
kertooko tää nyt hieman jotain administä jos tälläin kohtelee pelaajaa :(
 

KooPee

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
19 Toukokuu 2019
27
5
3
32
Mitä tää muutenki kertoo ku kaveri yht äkkiä haluaa puhuu ja provoo mua selittää jotain mitö sais nauhalle yht äkkiä...
Myönsin tein yhden asian väärin ja silti haukku mua hirveeks syylliseks mille ei anneta varmasti mitää armoa.
Ja anteeksi koska ei minun pidä provosoitua näistä , kiitos
 
Viimeksi muokattu:

Tipson90

God Of The Underworld
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
119
43
28
Sinä itse pyysit minua yleisessä että voitaisiinko käydä runtucornerissa. Sinä itse et kuunellut minua vaan rupesit huutamaan puheeni päälle ja raivoomaan. Nytten olisi varmaan kaikkein paras sinun ruveta nukkumaan.
 

KooPee

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
19 Toukokuu 2019
27
5
3
32
Niin varmaan olisi Kiitos. En vaa jaksa enää väitellä, joten kirjotin vähän myöhemmin. Jos tosiaan yht äkkiä ottaa mielen päälle nii mikäköhän olis syy. Kysyn vaa.
 
Viimeksi muokattu:

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
Tälläinen kysymys heräsi. Jos menosi täällä foorumeilla on tälläistä, niin miksi tahtoisimme kaltaistasi ihmistä palvelimelle pelaamaan?