uus kone

aape

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
13 Marraskuu 2019
58
55
18
19
suunnitelkaahan mulle kone 1000€ budjetilla kopasta lähtien vaatimus että fivem pyörii
 
Viimeksi muokattu:

psykopaattikana

(ó﹏ò。)
Ylläpitäjä
Lahjoittaja
13 Huhtikuu 2019
1,848
406
83
www.twitch.tv
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,273
2
1,441
113
Jos vastauksesi edelliseen kysymykseen on kyllä, niin joko:
A) Jos et osaa/halua kasata itse https://www.jimms.fi/fi/Product/Sho...ly-v2/jimm-s-gamer-grizzly-2060-pelitietokone

B) Jos kasaaminen onnistuu (kuva alla)
Näytä liitetiedosto 1371
Tuossa alkaa olemaan jo senverran vääntöä muistien ja prossun osalta, että jos tänne tonnin budjettiin mennään niin näytönohjainta kannattaisi vielä lien parantaa kerralla. Budjettiratkaisussa lähtisin katsomaa GeForcen edellisen sarjan näyttiksiä kirppis myynneistä, niitä alkaa olla reilusti liikkeellä ja niillä pyörii käytännössä kaikki modernit pelit anyway. Nykypäivänä tuo näytönohjain onkin se suurin rahareikä, joka saattaa helposti viedä reilusti koko muun koneen verran rahaa.

Muistutus kuitenkin, että GTA on itsessään huomattavasti prosessori intensiivisempi peli VS mitä se näyttikseltä vaatii.
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,273
2
1,441
113
Tuossa alkaa olemaan jo senverran vääntöä muistien ja prossun osalta, että jos tänne tonnin budjettiin mennään niin näytönohjainta kannattaisi vielä lien parantaa kerralla. Budjettiratkaisussa lähtisin katsomaa GeForcen edellisen sarjan näyttiksiä kirppis myynneistä, niitä alkaa olla reilusti liikkeellä ja niillä pyörii käytännössä kaikki modernit pelit anyway. Nykypäivänä tuo näytönohjain onkin se suurin rahareikä, joka saattaa helposti viedä reilusti koko muun koneen verran rahaa.

Alle tonnin budjetilla jos uutta haluaa niin käytännössä nuo jimmssin pakettikoneet ovat melkolailla siinä piikissä, että itse samanmoista ei liiemmin halvemmalla kasaa.

Muistutus kuitenkin, että GTA on itsessään huomattavasti prosessori intensiivisempi peli VS mitä se näyttikseltä vaatii.
 

Mito22

( •̀ᄇ• ́)ﻭ✧
Vanhempi jäsen
10 Joulukuu 2019
265
146
43
Kokkola
Tuossa alkaa olemaan jo senverran vääntöä muistien ja prossun osalta, että jos tänne tonnin budjettiin mennään niin näytönohjainta kannattaisi vielä lien parantaa kerralla. Budjettiratkaisussa lähtisin katsomaa GeForcen edellisen sarjan näyttiksiä kirppis myynneistä, niitä alkaa olla reilusti liikkeellä ja niillä pyörii käytännössä kaikki modernit pelit anyway. Nykypäivänä tuo näytönohjain onkin se suurin rahareikä, joka saattaa helposti viedä reilusti koko muun koneen verran rahaa.

Muistutus kuitenkin, että GTA on itsessään huomattavasti prosessori intensiivisempi peli VS mitä se näyttikseltä vaatii.
Näinhän tuo on, käytettynä vois helposti lähteä metsästämään 1080ti taikka 2070S, pyörii molemmat passelisti ton uuden 2060 hinnoissa, toisaalta ilmoituksessa ei ollut lähtökohtaisesti tietoa haluaako kaiken uutena vaiko passaako myös käytetyt osat, joten päätin säästää molempien aikaa ja laittaa vain valmiin osalistan joka mielestäni on passeli tuohon budjettiin.

Mutta koneeseen palaten sen verran, että suosittelen facebookissa liittymään pc-raudan osto ja myynti ryhmään ja sieltä metsästellä joko 1080ti, 2070S, taikka RX 5700 XT 🙂