uusi duuni

swindler

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
6 Toukokuu 2019
68
91
18
eli homman idea olisi mainostenjako. kaikille avoin ei työkkärin duuni. hae auto paikasta A. kerää "mainokset" paikasta B. tiputa mainokse paikkoihin C,D,E ja F. saa rahaa XXXX euroa. miksi tätä ei laiteta työkkärin listoille... ? kaupungissa on ammattikuntia jotka ovat työhakulomakkeen kautta haettuja joten he eivät voi tehdä mitään muuta kuin ko. työtä. tällä saisimme kaikille "uuden" työn ja heille jotka haluaisivat hiljaisina aikoina tienata pikkuisen extra rahaa tai tekemistä.
 
  • Like
Reaktiot: zuumi

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
Olemme päättäneet että mitään työtä josta ei ole mitään yleishyödyllistä hyötyä ei implementoida palvelimelle. Käytännössä jos työ ei vaikuta nuiden roolipeliin mitenkään, sitä ei tule. Pyrimme siis uusilla töillä ja ominaisuuksilla aina siihen, että pelaajat joutuisivat kommunikoimaan ja toimimaan yhdessä tai vastakkain.
 
Viimeksi muokattu:

swindler

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
6 Toukokuu 2019
68
91
18
haluaisin pikkasen haastaa tilannetta ja vastausta. haluaako kaupungin hallitus pitää hakemuksella tehneitä työntekijöitä "tyhjänpanttina"? istumme ja odotamme asiakasta ajan X. seuraava asiakas tulee ties koska.(olemme tick palkalla) joo saamme boonuksia kerran viikkoon.. tai niin olen käsittänyt. mutta ne boonuksetkaan ei kovin isoja voi olla jos ei ole firmalla paljoa tuloja.. ja kyllä olen laittanut itse ehdotuksen tick palkan muuttoon tiettyjen asioiden perusteella mutta siihen kait saan vastauksen joskus. mutta kysymys ei olekkaan tick palkasta. vaan tekemisestä. itseäni (toivottavasti ei muitakaan) ei vaan hirveästi huvita istua keskellä yötä tyhjän panttina ja odottaa asiakasta. miten esimerkiksi farmerin työ vaikuttaa roolipeliin jotenkin? onko viljasta tai pullasta jotain hyötyä? onko martan duunin jostain työvaiheesta hyötyä? itse tulkitsen asian tällä hetkellä niin että tee työkkärin duuneja (illalla ja yöllä) niin ainakin saat tekemistä. voinhan tuolla ajella ympyrää käydä katselemassa maisemia etc.
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
haluaisin pikkasen haastaa tilannetta ja vastausta. haluaako kaupungin hallitus pitää hakemuksella tehneitä työntekijöitä "tyhjänpanttina"? istumme ja odotamme asiakasta ajan X. seuraava asiakas tulee ties koska.(olemme tick palkalla) joo saamme boonuksia kerran viikkoon.. tai niin olen käsittänyt. mutta ne boonuksetkaan ei kovin isoja voi olla jos ei ole firmalla paljoa tuloja.. ja kyllä olen laittanut itse ehdotuksen tick palkan muuttoon tiettyjen asioiden perusteella mutta siihen kait saan vastauksen joskus. mutta kysymys ei olekkaan tick palkasta. vaan tekemisestä. itseäni (toivottavasti ei muitakaan) ei vaan hirveästi huvita istua keskellä yötä tyhjän panttina ja odottaa asiakasta. miten esimerkiksi farmerin työ vaikuttaa roolipeliin jotenkin? onko viljasta tai pullasta jotain hyötyä? onko martan duunin jostain työvaiheesta hyötyä? itse tulkitsen asian tällä hetkellä niin että tee työkkärin duuneja (illalla ja yöllä) niin ainakin saat tekemistä. voinhan tuolla ajella ympyrää käydä katselemassa maisemia etc.
Kyse on uusista töistä, ei vanhoista. Mitä järkeä on jatkaa vanhalla paskaksi todetulla linjalla? Kyllä töitä riittää kunhan vaan kehittelet bisnesidean. Laittomasta lailliseen. Tahdotko laillisen työn? Perusta kauppa? Ostat resursseja ihmisiltä, yhdistelet niitä osiksi joita ihmisrt tarvitsee ja myyt eteenpäin. Voit myös myydä niitä sellaisenaan. Kiinnostaako laittomuus? Myy aseita pelaajille? Myy tabletteja? Myy vankilastakarkaamis palveluita? Tälläisiä töitä tahdomme tulevaisuudessa rohkaista ja luoda mahdollisuuksia tälläisten tekemiseen. Pointti kun on enemmän se, että ihmiset tekevät yhdessä jotain vs juokset yksin juttelemassa npc hahmoille.
 
  • Like
Reaktiot: Paiski