VDM (Vehicle Death Matching)

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Henqqqu

Aaaaivan
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Imperiumi
Vanhempi jäsen
16 Tammikuu 2020
204
79
28
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): Ei tiedossa. ID 451 ja ID 674
Aika ja päivä: 29.11. noin klo 00:50 eteenpäin.
Rikottu sääntö: VDM (Vehicle Death Matching): Ajoneuvon käyttäminen aseena toisen pelaajan hahmoa kohtaan ilman roolipelaamista on kielletty. Huomaa, että autojen kolarointi ei liity tähän sääntöön.

Lyhyt kuvaus tapahtuneesta:
Juuh, olin etsimässä ja koluamassa kaappeja keskimaalla kunnes mut löydettiin täydestä työn touhusta keskenkaiken. En koe, että millään tapaa yhtään ilmoittelematta yliajo olisi sallittua palvelimella. Tilanteesta pääsin lähtemään rauhanomaisin keinoin eteenpäin kunnes hetken kuluttua ensimmäisenä tilanteessa olleen kaveri näköjään löytää minut ja tulee ja jyrää minun ylitse rekalla, täysin ilmoittelematta ja videostakin saattanee huomata, että en ollut rekasta moksiskaan ennen yliajoa sillä henkilö, joka sitä ajoi, ei ollut tilanteeseen esitelty etukäteen millään tapaa.


Hieman myös tuli tunne metaradiosta tuossa jälkikäteen kelloilla ollessa kun alkuperäinen kaveri osasi niin pikaisesti löytää meidän sijaintiimme mutta tämän mahdollisuutta on vaikea spekuloida.

Todisteet:

Alla olevasta videosta ekan yliajon näkee kohdasta 0:40 alkaen ja seuraava tapahtuu kohdalla 03:51
Todisteet

Käsittelijäksi valitsen: @Nexopi
 

Nexopi

凸〳 ಥ ڡ ಥ 〵凸
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
102
47
28
@PNGT ja @Jup3z, valitkaa admin joka tulee myös tätä käsittelemään.
 

Henqqqu

Aaaaivan
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Imperiumi
Vanhempi jäsen
16 Tammikuu 2020
204
79
28
PNGT
Uusi käyttäjä
Liittynyt 21 Heinäkuu 2020
Viimeksi nähty 21 Heinäkuu 2020


suattaapi olla odotellaan valintaa ja pitkään
 

elccuZ

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
22 Helmikuu 2020
77
18
8
et tietääkseni kuollut siihen yli ajoon ja onko sinun mielestäsi syytön jos jäät kiinni itse teossa ryöstäessä minun kaappia.
 

Nexopi

凸〳 ಥ ڡ ಥ 〵凸
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
102
47
28
@elccuZ onko steam nimesi Jup3z taikka pngt jos on niin valitse itsellesi admin joka tätä tulee käsittelemään.
 

Jupe03

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
22 Helmikuu 2020
39
7
8
Jos se on vdm että yrität ryöstää minun kaverini kaappia ja ajan sinun yli heti kun näin sinut .Kyllä se on aika hyvä syy ajamaan sinun päällesi
 

Henqqqu

Aaaaivan
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Imperiumi
Vanhempi jäsen
16 Tammikuu 2020
204
79
28
Jos se on vdm että yrität ryöstää minun kaverini kaappia ja ajan sinun yli heti kun näin sinut .Kyllä se on aika hyvä syy ajamaan sinun päällesi

Ymmärtäisin edes hieman pointtiasi, jos olisit ollut tilanteessa mukana jo alusta lähtien mutta et ollunna.
 

Jupe03

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
22 Helmikuu 2020
39
7
8
olin aikalailla samantien kun kaverini laittoi viestin sinusta minulle. ei minua sinulle RP:eessä esitelty vasta silloin tulin ajamaan päällesi. Ymmärän kyllä että oisin voinut hoitaa tuon roolipeli tilanteen paremmin.
 

SeraluoT

Ihqu Setä
Vanhempi jäsen
17 Joulukuu 2019
94
4
8
No niin nyt on asiaa käyty läpi ja kyllähän tässä on kummalakin autolla ajavalla aika selkeä VDM. Tästä syystä olenkin sitä mieltä että ajavat henkilöt saavat varoituksen VDM:ään liittyen ja merkinnän.

Samalla huomauttaisin myös pelaaja reportin tekijälle että vaikka kyseessä on sääntörike niin pitää muistaa sitä kipuakin rp:tää. Tästä suullinen huomautus on varmasti riittävä.
 

Nexopi

凸〳 ಥ ڡ ಥ 〵凸
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
102
47
28
Samaa mieltä Seran kanssa, että Tilanteessa on käynyt sääntörike. Täten ilmoitus Hyväksytty ja henkilöille tulee merkinnät paneeliin.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.