Viestit pelastuslaitokselle

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Heppatyty_666

Vanha parta
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
15 Toukokuu 2019
561
250
63
Hei!

Ajattelin tänne kirjoitella vähän mielipiteitäni pelastuslaitokselle kohdistuvista viesteistä. Aloitan muutamalla esimerkillä:

"Saisko lanssi mekaniikon pajalle, täällä on taas ollu kova meno :D"
"päässä huippailee löin pään kiveen apuja kiitos"
"Miehen päältä ajettu1 Äkkiä apua!"
"lääkari tulee pelastamaan"

Tälläisiin avunpyyntöihin on omasta mielestäni helvetin vaikea vastata, sillä omasta mielestäni viestien sisältö ei juurikaan avaa kuinka kiireelliselle avulle on tarve, mitä on sattunut, kelle on sattunut, kuka ilmoittaa.

RP:stä kuitenkin kyse niin voisi viestien osalta toimia samalla tavalla kuin oikeasti kertoisitte tapahtuneesta hätäkeskukselle. Mitä, missä, kuinka monta altistunutta, oma nimi, sijainti nyt tuleekin gps:llä automaattisesti, mutta...

Henkilökohtaisesti olen itse sen verran k*rpä etten nimettömiin viesteihin välttämättä jaksa vastata. Ajellaan jatkuvasti torilta esimerkiksi pohjoiseen yhtä sideharsoa laittamaan kun on lyönyt polvensa johonkin tms.

Lisäksi toivoisin kanssapelaajilta myös pelisilmää RP-tilanteisiin, sillä hyvin harvoissa tilanteissa vastapuoli osaa tarkoin kuvailla mitä on tapahtunut tai mihin sattuu, sitten pelaajaa tutkiessa pitää itse vetää täysin hatusta mahdolliset vammat kun vastapuoli vain tuntee kipua.

Ystävällisin elvytyksin Kullervo Pellinen
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
Suosittelisin ihan että tekisitte tänne foorumille ohjeet millaiseen formaattiin viestinne tahdotte. Samaan syssyyn kannattaa myös laittaa ohjeet miten ambulanssin kanssa yleisesti toimitaan ja miten oletatte että pelaajat toimavat teidän kanssanne. Oletettavasti näistäkin quoteista suurinosa on ollut uusia pelaajia tai sitten ko. Asia ei ikinä ole tullut mitenkään esille. Kirjoitettuja ohjeita luetaan kuitenkin yllättävän paljon, joten teksti ei varmasti mene hukkaan.
 

Heppatyty_666

Vanha parta
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
15 Toukokuu 2019
561
250
63
Suosittelisin ihan että tekisitte tänne foorumille ohjeet millaiseen formaattiin viestinne tahdotte. Samaan syssyyn kannattaa myös laittaa ohjeet miten ambulanssin kanssa yleisesti toimitaan ja miten oletatte että pelaajat toimavat teidän kanssanne. Oletettavasti näistäkin quoteista suurinosa on ollut uusia pelaajia tai sitten ko. Asia ei ikinä ole tullut mitenkään esille. Kirjoitettuja ohjeita luetaan kuitenkin yllättävän paljon, joten teksti ei varmasti mene hukkaan.

Täytyy porukan kanssa pähkäillä yhteiset pelisäännöt ja sitten koota ohjeet
 
  • Like
Reaktiot: Taake

Masi

Ylläpito
Ylläpitäjä
Moderator
Vanhempi jäsen
Wiki
13 Huhtikuu 2019
938
173
43
Voitte tehdä kuten angeli sanoi ja ainakin aloittelijan oppaassa on jo ohje kuinka laittaa viesti palveluammateille.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.