Vilss failrp/likanen poliiisi

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

veturi

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
25 Joulukuu 2019
260
92
28
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): Vils Aika ja päivä: 23.10.20 klo 19:30 Rikottu sääntö: Likainen poliisi (?) / FailRP Lyhyt kuvaus
tapahtuneesta: Henkilöt kidnappasivat minut aseman edestä, kerkesivät hetken kuljettaa mukana kunnes poliisit tulivat perään ja lähtivat jahtaamaan, henkilöt nousivat autosta ja tiputtivat kadulle, poliisit eivät tuominneet henkilöitä minkäänlaisiin sanktioihin (Sakko, Putka, Vankila), vaikka kyseessä oli ilmiselvä kidnappaus, poliisit saivat tekijät itse teossa kiinni. Tilanne jatkui clipin jälkeen niin, että poliisit päästivät henkilöt ajamaan pois. Asiaan kuuluvat henkilöt varmasti voivat todistaa että heitä ei tuomittu mitenkään tilanteesta.
Todisteet: https://streamable.com/ftk7ak
 

Vils

Alkoholisti, hökäle.
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
356
131
43
24
Turku
Kyseisessä tilanteessa olimme saaneet ilmoituksen poliisin numeroon että aseman edessä käytetään etälamautinta väärin, vastasimme partiotoverini kanssa viestiin ja huomasimme buffalon ajamassa asemalta kohti grovea. Ajoimme buffalon viereen jossa veturi huusi kuljettajalle "Aja aja aja" (Yritti saada whiten ajamaan poliisia karkuun [Miton ottamassa clipissä tätä eitaas näy]). Tilanne alkoi vaikuttamaan siinä hahmoni silmään että hän on halukkaasti kyydissä. Pysäytimme kumminkin kyseisen ajoneuvon että veturi pääsisi pois kannosta. Syytteitä Asko ja Velmu hahmoille en ruvennut nostamaan veturin sanojen mukaan "Aja aja aja", joka viittasi vapaa ehtoisuuteen. Etälamauttimen väärin käyttöä en voinut roolipelillisesti todistaa koska tilanteessa oli sana vs sana.

Miton tullessa paikalle asia vaihtui että mirzzi oli varastanut veturin skootterin joten lähdimme katsomaan sitä, mutta emme saaneet vedenpitäviä todisteita ajoneuvovarkaudesta.

Ainoa miten koen että hahmoni olisi likainen poliisi johtuu siitä että se voisi käydä suihkussa.

Valitsen omalta puoleltani käsittelijäksi: @Kuutti
 

Vils

Alkoholisti, hökäle.
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
356
131
43
24
Turku
Kuutti ilmoitti ettei halua käsitellä kyseistä valitusta joten valitsen: @iKE :n
 

psykopaattikana

(ó﹏ò。)
Ylläpitäjä
Lahjoittaja
13 Huhtikuu 2019
1,849
406
83
www.twitch.tv
Huomenta,

Minulla herää tästä nyt yksi kysymys.

Miksi et @veturi ilmoittanut jo tilanteessa ettet ollut mukana vapaaehtoisesti? Se olisi varmasti jo itsessään muuttanut tilanteen kulkua.

Haluan myös nähdä pidemmän klipin asiasta, varsinkin sen osion jossa tuomio langetetaan ja mikä on aiheuttanut tämän tilanteen. Tämä klippi itsessään ei kerro minulle yhtään mitään, näen vain henkilön kiinniotettuna ja sitten se pudotetaan.

Ottaisin myös mielelläni @bessicec mielipiteen tilanteesta.
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,223
1
1,113
113
Nonnis. Eli itsekin pyydän sen 5 minuutin klipin tilanteesta, koska tässä ei käy ilmi juuri mitään.
 

Mito22

( •̀ᄇ• ́)ﻭ✧
Vanhempi jäsen
10 Joulukuu 2019
265
146
43
Kokkola
Kyseisen clipin lisäksi ei löydy muuta clippiä kuin se, jolloin Veturille annetaan sähköä aseman edessä, otetaan olkapäille ja tämä kyseinen ajoneuvo poistuu groven suuntaan suorinta reittiä. Tuomion langettamisesta ei löydy clippiä, ajattelimme että kyllä kaikkien osapuolten sanat riittää siitä, että tuomiota ei olla annettu. Veturilta ei tainut clippiä löytyä, juuri sen takia clippi on minun POV:ista.
 

psykopaattikana

(ó﹏ò。)
Ylläpitäjä
Lahjoittaja
13 Huhtikuu 2019
1,849
406
83
www.twitch.tv
Kyseisen clipin lisäksi ei löydy muuta clippiä kuin se, jolloin Veturille annetaan sähköä aseman edessä, otetaan olkapäille ja tämä kyseinen ajoneuvo poistuu groven suuntaan suorinta reittiä. Tuomion langettamisesta ei löydy clippiä, ajattelimme että kyllä kaikkien osapuolten sanat riittää siitä, että tuomiota ei olla annettu. Veturilta ei tainut clippiä löytyä, juuri sen takia clippi on minun POV:ista.
Myös tämäkin klippi kelpaa.
 

bessicec

Käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
15 Kesäkuu 2020
59
29
18
joo mun mielipide asiasta on se että meille ei tullu mitään viestiä tai muullatavalla ilmotettu että kyseistä kaveria ois kidnapattu. sattumalta kun olimme menossa katsomaan viestin että asemalla on käytetty sähköä niin huomasimme että autossa on joku kannossa ja kuulin vain että veturi itse huutaa kuskille justiinsa ''aja aja aja'' ja vasta kun tämän kaveri tuli paikalle niin silloin sanottiin että veturi ois kidnapattu.
 

Mito22

( •̀ᄇ• ́)ﻭ✧
Vanhempi jäsen
10 Joulukuu 2019
265
146
43
Kokkola
Imo se, että ei keretty ilmoittaa että on kidnapattu ei ole pätevä pointti, kerkesivät kuljettaa Veturia ehkä minuutin ajan kunnes tiputtivat tuohon maahan, ilmoitin poliisille viestillä että kaverini on kidnapattu noin 15 sekunttia sen jälkeen kun Veturi otettiin kantoon asemalta. Uploadaan tuossa klo 15 jälkeen clipin josta näkyy mistä tämä kaikki alkoi siihen asti mihin tämä edellinen clippi päättyy.
 

Mito22

( •̀ᄇ• ́)ﻭ✧
Vanhempi jäsen
10 Joulukuu 2019
265
146
43
Kokkola
Otetaas tähänväliin pieni aivopähkinä purtavaks: Mistä rikoksesta voidaan syyttää serverillä jos annetaan sähköä ja otetaan kantoon vasten tahtoa? Ja millä tästä rankaistaan?
 

psykopaattikana

(ó﹏ò。)
Ylläpitäjä
Lahjoittaja
13 Huhtikuu 2019
1,849
406
83
www.twitch.tv
Miksi et @veturi ilmoittanut jo tilanteessa ettet ollut mukana vapaaehtoisesti? Se olisi varmasti jo itsessään muuttanut tilanteen kulkua.

joo mun mielipide asiasta on se että meille ei tullu mitään viestiä tai muullatavalla ilmotettu että kyseistä kaveria ois kidnapattu. sattumalta kun olimme menossa katsomaan viestin että asemalla on käytetty sähköä niin huomasimme että autossa on joku kannossa ja kuulin vain että veturi itse huutaa kuskille justiinsa ''aja aja aja'' ja vasta kun tämän kaveri tuli paikalle niin silloin sanottiin että veturi ois kidnapattu.
Tämä toki muuttaa ehdottomasti poliisin reaktiota asiaan kun kidnapattu henkilö itse huutelee tämmöistä.
 

bessicec

Käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
15 Kesäkuu 2020
59
29
18
Sit haluan kysyä että miten ne clipit auttaa mitä asemalla oli tapahtunut koska me olimme tulossa sitä selvittämään mutta ei voitu olla varmoja että mitä sielä oli tapahtunut oikeasti koska 1. Emme päässeet sinne asti 2. Samanlaisia ilmoituksia huudellaan päivittäin meille. Tottakai otamme kaiken tosissaan mutta niinkuin sanoin emme päässeet edes sinne asti itse todistamaan tätä. Ja siinä ajassa kun olitte päässeet siihen missä pysäytimme olisi kerennyt monesti laittamaan viestiö että kaveri on kidnapattu. Ja toistaen sanon itse ”kidnapattu” huutaa kuskille kun paikalle tulimme ”aja aja aja” viitaten että kuski lähtisi poliisia karkuun.
 

Mito22

( •̀ᄇ• ́)ﻭ✧
Vanhempi jäsen
10 Joulukuu 2019
265
146
43
Kokkola
Jeps, itseäni enemmänkin tässä kaiveli se, että miksi poliisit eivät jääneet tilannetta selvittelemään enempää, varsinkin kun Veturi itse lopuksi sanoi että ei ollut vapaaehtoisesti mukana.
 

Vils

Alkoholisti, hökäle.
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
356
131
43
24
Turku
@Mito22 Minkälaisen oletuksen saat siitä kun kuulet ekat sanat "aja aja aja" olalla olevalta kaverilta? Itselleni tulee käsitys siitä että henkilö on vapaaehtoisesti siinä. Olen roolipelannut farssilla kyseisellä hahmolla josta teitte valituksen poliisia yksi ja puoli vuotta.

Olen puolentoista vuoden sisällä nähnyt useita samanlaisia tapauksia että yllytetään "kidnappaajaa" ajamaan karkuun ja heti kun henkilöt pysähtyvät/jäävät virkavallalle kiinni alkaa selitykset vapaudenriistosta.

Tämän reportin voisi kääntää ympäri -> FailRP ei kunnioita hahmonsa henkeä.

Itse ainakin huutaisi poliisin nähdessäni: Apua auttakaa mut on kidnapattu jne jne...
 

psykopaattikana

(ó﹏ò。)
Ylläpitäjä
Lahjoittaja
13 Huhtikuu 2019
1,849
406
83
www.twitch.tv
@Mito22
Tämän reportin voisi kääntää ympäri -> FailRP ei kunnioita hahmonsa henkeä.

Itse ainakin huutaisi poliisin nähdessäni: Apua auttakaa mut on kidnapattu jne jne...
Tiedät mitä tässä tilanteessa sitten tehdään.

Olemme Iken kanssa jutelleet jo ensimmäisenä päivänä ja tulleet tulokseen että hylkäämme reportin puuttuvien todisteiden takia.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.