Voimiskypärät pois By "Slerbamonsteri"

Masi

Ylläpito
Ylläpitäjä
Moderator
Vanhempi jäsen
Wiki
13 Huhtikuu 2019
938
173
43
Lua:
Citizen.CreateThread(function()
    while true do
    Citizen.Wait(2)
    local pelaaja = PlayerPedId()
    
        if DoesEntityExist(pelaaja) then
            if not IsEntityDead(pelaaja) then
                local _, hitbox = GetPedLastDamageBone(pelaaja)
                if hitbox == 31086 then
                    if HasEntityBeenDamagedByWeapon(pelaaja, GetHashKey("WEAPON_COMBATPISTOL"), 0) then
                        SetEntityHealth(pelaaja, 0)
                        ClearEntityLastWeaponDamage(pelaaja)
                        ClearPedLastWeaponDamage(pelaaja)
                        ClearEntityLastDamageEntity(pelaaja)
                        ClearPedLastDamageBone(pelaaja)
                    elseif HasEntityBeenDamagedByWeapon(pelaaja, GetHashKey("WEAPON_PISTOL"), 0) then
                        SetEntityHealth(pelaaja, 0)
                        ClearEntityLastWeaponDamage(pelaaja)
                        ClearPedLastWeaponDamage(pelaaja)
                        ClearEntityLastDamageEntity(pelaaja)
                        ClearPedLastDamageBone(pelaaja)
                    end
                else
                    Wait(100)
                end
            else
                Wait(30000)
            end
        end
    end
end)