White - Admin oikeuksien väärinkäyttö

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

maraa

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2020
170
142
43
lmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa):White
Aika ja päivä: Useita eri tapauksia (1-7.11)
Rikottu sääntö: Admin oikeuksien väärinkäyttö
Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: Pöllittiin @Juhozu26 :n kanssa Whiten Asko hahmon Hakuchou Drag Yellowjackin tien poskesta hylättynä. Juho ajeli sen sivuteitä Mirrorparkin taakse minun asunnolleni jossa laitoin sen talliini. Paria tuntia myöhemmin White tulee motellintallille räyhäämään Dragistään josta hänen hahmollansa ei ole pienintäkään aavistusta kuka sen on pöllinyt. Sitten hän vielä pilaa koko rp-momentin sillä että tulee pelissä kyselemään asiasta josta hahmonsa ei tiedä. Sitten hän vielä käyttää Alien-pukua tallilla. Tätä ennen hän myös YP-viestillä kyseli saako dräginsä takas. Sitten sanoi tallilla ottavansa sen kumminkin takaisin. Noh ei kauaa mennyt niin Drägi oli tallista hävinnyt ja white sanoi dcssä että se on nyt hänellä.
Todisteet: https://streamable.com/ohv668

1604755247101.png


^ Tätäkin kannattaisi tulla kysymään pelissä, sitten kun siitä tietää eikä kysellä Ypviestillä.




Tämän lisäksi alle viikko sitten White tuli kesken meidän jengialuevaltauksen teleporttailemaan @Jurppa123 :a katon reunoille jolloin Jurppa melkein tippui. Tämän lisäksi hän laittoi Jurpalle YP-viestillä "vitun jonne" Tämä kaikki oli ilmeisesti siksi että olimme serverillä käyttäneet Redhoodien takkeja...
Tämäkään ei olisi ollut niin iso juttu mutta meillä oli aktiivinen tilanne kesken ja tämä jälleen pilasi kaiken.


Whiten käytös muutenkin ollut epäasiallista minua kohtaan esimerkiksi yvssä (Tämä oli sen jälkeen kun White oli namedropannut hahmoni nimen twitteriin vaikka olin 100% varmasti ollut turpakiinni kokoajan ja olin vaatteissa joita en ennen ollut käyttänyt ja uudessa porukassa)
1604757861125.png


Minua on muunmuassa myös kickailtu palvelimelta kun minulla oli kannossa Vintage pistooli. Kaverillani oli karbiini johon en voinut vaikuttaa. Sen ymmärrän että hän sai kickit mutta miksi minä? pistooliani ei edes näkynyt auton kyydistä.
 

white

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
12 Huhtikuu 2019
460
308
63
Suomen Ateena
Tapaus 1)
Pelini kaatui läntisellä moottoritiellä ollessa kun ajoin moottoripyörällä. -> korjasin ongelman -> tulin takaisin servulle -> hain pyörän tallista -> tulitte vastaan sillä pyörällä joka oli jotenkin eksynyt etelään. Myöhemmin oli tapahtunut väärinymmärrys jossa oletin että olitte varastaneet sen minulta kun olin alien moodissa -> tarkistin aikaleiman ja tämä oli tapahtunut aikaisemmin joten pahoittelinkin tätä privassasi. Pyörän paikka olisi ollut joka tapauksessa minun tallissani.

Tapaus 2)
Ammutte turhaan jengialueella jotta saadaan poliisien / muiden huomio. Kyllä seuraan mitä siellä tapahtuu. Kyseisessä tilanteessa teillä ei ollut mitään aktiivista konfliktia päällä koska olitte alueella vain teidän porukalla (tarkistin silloin adminkartasta). Lisäksi tästä asiasta laitoin jurpalle viestiä molemmissa (steam, ypv) paikoissa. Ja nämä tiedot tulivat suoraan OOC puheena teidän radioon. Lisäksi syytätte metasta vaikka ihmiset kyllä seuraa kenen kanssa kukakin liikkuu.. En varmasti ole ainoa. Kävin keskustelemassa teidän jokaisen kanssa ja näissäkin keskusteluissa olitte erittäin epäasiallisia allekirjoittanutta kohtaan. BTW tuo iKEN clippi on irrelevantti (kiitos climppi) kun siinä ei kuulu syytä minkä takia teille on aiheesta sanottu.

Tapaus 3)
Tästä juttelimme @Velluboy666|Velmu Vohkija kanssa ja molemmat olimme sitä mieltä että kickataan servulta ja jutellaan. Ja juttelimmekin SeraluoT:n kanssa teille.


Haluaisin muistuttaa teille että olette tulleet pelaamaan roolipelipalvelimelle mikäli mieliänne pahoitatte siitä että joudutte moderoinnin kohteeksi. Teinä katsoisin peiliin enkä toisten Instagrameihin. PING @Juhozu26
 
Viimeksi muokattu:

Juhozu26

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
16 Maaliskuu 2020
15
15
3
Lisään vielä, että tietääkseni en mitään negatiivistakaan sinne sinun instagrammiisi laittanut tai mitään muutakaan. Turhaan raivoat ja liität sen tähän, jos katson sinun julksita instagram tiliäsi.
 

white

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
12 Huhtikuu 2019
460
308
63
Suomen Ateena
Lisään vielä, että tietääkseni en mitään negatiivistakaan sinne sinun instagrammiisi laittanut tai mitään muutakaan. Turhaan raivoat ja liität sen tähän, jos katson sinun julksita instagram tiliäsi.
En mä ole raivonnut. Ennemmin ootan kauhulla mistä löydän niitä kuvia mitä sieltä on haettu.
 

Juhozu26

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
16 Maaliskuu 2020
15
15
3
Liikuttelit jurppaa katolla, jonka jälkeen kirjoitimme twitteriin, että "redhoodit hallitsee". Mara vastasi twiittiini, jonka jälkeen sinä vastaat ja jollai tiedolla vedät jurpan siihen mukaan? Ainut mistä tiesit jurpan olleen meidän mukana on se, kun spectasit meitä.
 

maraa

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2020
170
142
43
Miksi minun täysin validi pointti poistetaan täälätä? :D
 

Teukka

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
24 Helmikuu 2020
84
126
33
Kenet admineista valitsette käsittelijöiksi? Voisiko white olla poistamatta kommentteja jotka saattavat olla kriittisiä asian käsittelyyn liittyen?
 

white

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
12 Huhtikuu 2019
460
308
63
Suomen Ateena
Liikuttelit jurppaa katolla, jonka jälkeen kirjoitimme twitteriin, että "redhoodit hallitsee". Mara vastasi twiittiini, jonka jälkeen sinä vastaat ja jollai tiedolla vedät jurpan siihen mukaan? Ainut mistä tiesit jurpan olleen meidän mukana on se, kun spectasit meitä.
sinut yhistin jurppaan en maraa. mitäs korjasitte rikkinäistä kalaharia kahestaa meksuil aikasemmi
 

psykopaattikana

(ó﹏ò。)
Ylläpitäjä
Lahjoittaja
13 Huhtikuu 2019
1,849
406
83
www.twitch.tv
Onko @1337mara lla videota siitä hakuchoun ryöstöstä?

Minua myös kiinnostaisi nähdä faktat turhaan kickaamisesta, sillä tiedoistasi ei simmoisia löydy.
71F0CF79-B495-4536-A133-9A6B1C95B9FD.png
93BBF19F-CA81-4F1A-9F2E-B50195C65D64.png
Nämä ovat ainoat merkinnät joita sinulla Mara on koko pelaamaltasi ajalta
 
Viimeksi muokattu:

maraa

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2020
170
142
43
6.11 klo 00:28 Mulla oli vintage pipla ja sain kickit
 

maraa

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2020
170
142
43
Ei ole klippiä siitä kun vietiin tienvarresta moottoripyörä :D.
Siinä se yellowjackin vieres oli
 

Juhozu26

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
16 Maaliskuu 2020
15
15
3
Oli parkkeerattu tien reunaan nätisti aivan yellow jackin pihan viereen.
 

psykopaattikana

(ó﹏ò。)
Ylläpitäjä
Lahjoittaja
13 Huhtikuu 2019
1,849
406
83
www.twitch.tv
Haluaisin myös pidempiä clippejä ja kuvia, nämä nykyiset ovat vähän harjaanjohtavia ja en saa niistä itse oikein mitään kunnollista irti.

Olisiko enemmän todisteita?
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
Meinasin vastata asiallisesti selittäen kaikki asiat juurta jaksain, miten todisteenne ovat puutteellisia eikä niistä selviä mitään. Sitten mara vastaa kommentilla "mielestäni tosi epäasiallista toimintaa ylläpitäjältä".

Lopetan toteamalla, että mikäli palvelien ylläpitäjä ei vastaa mieltymyksiinne teille ei oikeasti jää mitään muuta mahdollisuutta, kun vaihtaa palvelinta. Tämä ei ole mikään kukkahattujen klubi, täällä ei hallitse poliittisesti korrektit mielipiteet. Ylläpitoa ja suurinta osaa admineista ohjaa viina, tupakka, maksulliset naiset ja suomalainen sisu. Mikäli tämä ei miellytä ja silti tykkäätte vikistä turhasta, voitte painua vittuun.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.