white & ike | RDM 3x

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

arttu

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
27 Huhtikuu 2019
32
38
18
21
Oulu
Tilanteeseen liittyneet (ampujien puoli)
@white - ampui

@Simppa Rautanen - ampui
@Hecto - ei ampunut

Tilanteeseen liittyneet (ammuttu puoli)
@EzyPRKL - ammuttu syystä ?

@Ende - ammuttu syystä ?
@Haukka - ammuttu Hecton hakkaamisesta?

Tilanteen silminnäkijät
Kuutti

Kobbanen
Vexi

Aika ja päivä
11/8/2019 n. ~3:00 aamulla
Rikottu sääntö
RDM 3x
Lyhyt kuvaus tapahtuneesta
Hecto nousee ylös senjälkeen kun hän tappeli Kristianin kanssa, ja ampuu heidän autostansa renkaita. Tämän jälkeen Ramon hakkaa Hectoa, koska hän ampui heidän auton renkaita, vielä ainakin itselle tuntemattomasta syystä. Tämän jälkeen kolmen kopla ottaa pikku ak:t ja alkaa tulittamaan kaikkia, vaikka vain Ramon hakkasi Hectoa.

Todisteet
https://streamable.com/s5rdz
 
Viimeksi muokattu:

white

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
12 Huhtikuu 2019
454
306
63
Suomen Ateena
Hei, Sain bannit tilanteesta sen takia että ammuin 3 kaveria. 1. Ramon Daves (Haukka) joka hakkasi Jorma Terästä (Hectoa) 2. Topi Pohjonen (EzyPRKL eli Töfi) oli ainoa ehkä sivullinen uhri tilanteessa. 3. Kristian Mäki (Ende) jolla oli Mini Uzi vyöllä ja kuuluu Ramonin porukkaan... En kerennyt palvelimella asiaa selvittää enempää kun minulla soi heti tilanteen jälkeen puhelin johon internet yhteyteni katkesi. Olin tulossa takaisin selvittämään tilannetta mutta pelaajat oli 2-4 min sisäl jo elvytetty tilanteesta ja olivat poistuneet paikalta.


Lisäksi @arttu on ehkä vähän väärä henkilö tekemään reporttia koska ei liittynyt tilanteeseen mitenkään.
 
  • Haha
  • Wow
Reaktiot: arttu ja Jimodzz

arttu

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
27 Huhtikuu 2019
32
38
18
21
Oulu
Hei, Sain bannit tilanteesta sen takia että ammuin 3 kaveria. 1. Ramon Daves (Haukka) joka hakkasi Jorma Terästä (Hectoa) 2. Topi Pohjonen (EzyPRKL eli Töfi) oli ainoa ehkä sivullinen uhri tilanteessa. 3. Kristian Mäki (Ende) jolla oli Mini Uzi vyöllä ja kuuluu Ramonin porukkaan... En kerennyt palvelimella asiaa selvittää enempää kun minulla soi heti tilanteen jälkeen puhelin johon internet yhteyteni katkesi. Olin tulossa takaisin selvittämään tilannetta mutta pelaajat oli 2-4 min sisäl jo elvytetty tilanteesta ja olivat poistuneet paikalta.


Lisäksi @arttu on ehkä vähän väärä henkilö tekemään reporttia koska ei liittynyt tilanteeseen mitenkään.
Onko sillä väliä kuka reportin väsää jos näkee tilanteessa jotain väärää?
 

Hecto

✠ Master Chef ✠
Lahjoittaja
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
151
125
43
Helsinki
Siis mitä vittua. Mitä minulta halutaan, ammuin autosta renkaan paskaksi jonka olisin voinut korjata ammattikoulussa saadun ammattitaidon suomilla skillseillä. Vittuilua on ollut puolin ja toisin muutama päivä ja olin renkaiden välissä jumissa josta nousin ylös ja ammuin yhtä tai kahta takarengasta. Ramon hyökkäsi kimppuuni ja löi minut maahan jolloin huomasin että selän takaa alkoi tulemaan kavereille kutia. En vastaa muiden teoista yhtään mitään ja mielestäni en ole tehnyt mitään väärää tilanteessa.
Ensihoitoa ei paikalla joten nostettiin kaverit ihan mielellään elvytyspakkauksilla ylös ja autoa tarjosin korjattavaksi mutta Nooraelli (kuutti) ehti ensin koska minulla oli elvytys kesken.

Kotka "arttu" on vielä laittanut minun kohdalla ettei "kerinnyt" ampua. Ylös noustessani laitoin samantien aseen piiloon ja olin ihan paljain käsin tilanteessa.
 
  • Like
Reaktiot: arttu

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,219
1
1,113
113
Kuvaus tilanteesta:

Usean päivän ajan metanolit ovat yrittäneet saada meitä tavalla tai toisella sotaan heidän kanssaan. Ensin hakivat meksun pajalta pari kaveria, polttomerkkasivat heidät, me kostona haettiin Ramon ja viilleltiin häntä. Tänään käytiin heidän kanssa juttelua, josta luulivat, että olimme taas kidnapanneet Ramonin. Vankilan pihalla oli sanahelinää sun muuta mukavaa, mitä nyt yleensä huuli lentää.
Sanoin hectolle ja endelle, että noniin neidit tapelkaapa tämä alta pois, kun ei jaksanut enää sitä kettuilua.
Tappelun seurauksena hecto on auton renkaiden välissä, samalla kun kuskille huudetaan, että aja aja aja. Tämähän tarkoittaisi sitä, että hecto jääpi auton alle. Kuski fiksuna ei ajanut, mutta hecto nousee ylös ja ampuilee ihan minne sattuu kuten clipissä näkyy, tämän jälkeen renkaita. Selvästi tarkoitus oli nyt aloittaa se sota, mitä metanolit ovat halunneet aloittaa.
Ramon hyppää ajoneuvosta, alkaa suoraan hakkaamaan hectoa, jolloin white ampuu ramonin maahan. Autosta nousee samalla kaksi kaveria, ja kuten clipistä näkee, tapahtuu tämä hassunhauska animaatio, joka näyttää siltä, että repisi aseen taskusta. Tähän itse reagoin aloittamalla ampumisen häntä kohti. Nyt kun clippiä katson, näkyy, ettei hänellä ole asetta kädessä. Tästä henkilöstä en ollut varma, onko jo kuollut, kun aloitin ampumisen, ja tämä on virhe minun osaltani. Myönnän sen täysin.
Seuraavat kaksi kaveria olivat jo kuolleita, kun heitä ammuin. Tämä oli hyvin selkeää, olivat he sen verran reikäjuustoa whiten jäljiltä. Ampuminen oli niin ikään "haistakaa paska" kyseisille henkilöille.

Tilanteen jälkeen vapaalla olevalle ensihoidolle sanottiin, että nostakaa henkilöt, hecto oli tosin nostamassa jo yhtä heistä, ja annettiin heidän lähteä ilman mitään kummempia selkkauksia paikalta, koska ei haluttu heitä tuollatavalla jättää maahan mätänemään. Sitähän ei itse clipissä tietenkään näy, mutta minulta löytyy todisteet olkapääkameran materiaalista.

Pahoittelen omalta osaltani sitä, että tilanne meni näin, ja pyydän anteeksi. Olisin voinut olla huomattavasti tarkkasilmäisempi, ja odottaa vaikka, että varmasti kyseisillä kavereilla on aikeissa ampua meidän puolen porukkaa. Myönnän tässä suoraan virheeni, ja ensimmäistä kertaa konnaa pelaan, joten vähän semmoista pientä "ilotäpinää" on ilmassa, kun pääsee tekemään konnailuja. Paljon on opittavaa, matka on pitkä, mutta varmasti hyvään roolipelaamiseen konnana päästään ajan mittaan.
Mikäli asiasta ja tilanteesta havaitaan rangaistuksen vaativa teko, otan sen vastaan. Olenhan itse tuossa hyvin selkeästi vääryyttä tehnyt, ja toinen osapuoli varmasti vääryyttä kokenut.
 
Viimeksi muokattu:
  • Like
Reaktiot: EzyPRKL ja arttu

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,441
113
Osapuolet ovat jo videolla vedelleet toisiaan turpaan, joten RDM sääntö ei tässä enää päde. Tämän lisäksi yhdellä kaverilla on pistooli kädessä kun hän autosta tulee ulos. Voidaan olettaa, että jokin toinen vaihtoehto kun juosta nyrkit ojossa kohti kaveria, joka ampui auton renkaita olisi parempi vaihtoehto.

Kaikenkaikkiaan tilanne eteni niin rauhallisesti, että jos siitä olisi joku tahtonut lähteä poistumaan omaan terveyteensä vedoten niin hänellä siihen aikaa olisi ollut.

Hylätty.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.