White

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Tuke

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
23 Heinäkuu 2019
65
83
18
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa):white
Aika ja päivä:5.4.2020
Rikottu sääntö:Admin oikeuksien väärinkäyttö sekä ooc puhe
Lyhyt kuvaus tapahtuneesta:Tässä oltiin muutaman jätkän kanssa servulla pelaamassa rikollis rp:tä. Päätimme ottaa yhden henkilön kiinni joka oli hyvissä väleissä meidän "viholliseen" Asko Jeeverttiin aka white. Otettuamme henkilön kiinni menimme hänen porukan radio kanavalle vaatimaan lunnaita henkilöstä. n.15min odottelun jälkeen kun ei lunnaita saatu ja kyseisiä henkilöitä ei juuri kiinnostanut tilanne. Radiosta saimme kuitenkin vastauksen Askolta kun kysyimme että onko hänellä liian pieni kun annellu jeromen dildon naisystävälleen oli seuraava: "imekää munaa! lennätte kohta saarille!". Minusta koko kommentti rikkoi roolipeli tilanteen. Ammuttuamme henkilön lähdimme paikalta pois ja päätimme lähteä ostamaan luotiliivejä ja panoksia jos askon porukka meitä lähtee ettimään koska olimme kertoneet ketkä ovat kyseessä. Saavutuamme 5-10min jälkeen kaupalle white päättä kickkaa syynä: Discord kiinni kun olet servulla. Kyseessä oli kuitenkin FarssiRP Discord sekä senior kanava minne pääsee vain vanhoja jäseniä. Kanavalla oli myös muutama admin jotka eivät sanoneet mitään siihen että striimasin ja oli samaan aikaa mutennut mikin ja heidän äänensä. Myöhemmin white kertoi että myös yksi syy kickeille oli ison aseen kanto julkisella alueella vaikka olimme n.10min sitten tulleet kidnappaukselta ja ampuma paikalta. Tahtoisin whiteltä selvennyksen miks ylipäätään speccasi meitä vaikka hänellä oli rp tilanne kesken sekä tilaisuus saada hyvää rp:tä. White tuli suoraan minun yksityis viesteihin kesken tilanteen. Sekä epäilen loppu vaiheessä kun kyselimme lunnaita white ei vastannut radioon vaikka sinne huutelimme hänen nimeään (asko). Haluaisin whiteltä kaikkeen selvennyksen! En ollut varma onko nyt oikea paikka... Kiitos ja anteeks!
Todisteet:
muutama admin.1586122095807.png1586122626225.png
 
Viimeksi muokattu:
  • Haha
Reaktiot: dumbbii

white

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
12 Huhtikuu 2019
460
308
63
Suomen Ateena
Ei toi sanominen kyllä noin mennyt. Sanoin Röökibossille että tarkkailee sitä kielenkäyttöään että ei tuu lippuja jälleenkerran. Ja varotin aseista asiasta röökibossia eikä se liity kickkeihin mitenkään. Lisäksi en spektaile tilanteita.. Ja teidän kanssa ei saa hyvää rp:tä. + Luuletteko et hirveesti intoa vastata radioon mitään sen jälkeen kun mieskuntoa arvostellaan.. Voin sanoa että ei oikeen tuntunut hyvältä.
 

Tuke

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
23 Heinäkuu 2019
65
83
18
Tilanteessa kuitenkin kommentoitiin askon(roolipelihahmon) miehisiä kykyjä, ei pelaajan(whiten). Jos roolipelimaailma menee niin pahasti tunteisiin, että hahmojen takanna olevia pelaajia pitää alkaa metsästämään yhden ilkikurisen kommentin takia, pitäisikö sinun miettiä jonkun sortin taukoa roolipelaamisesta, ettei mene maailmat enää pahemmin sekaisin.
 

white

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
12 Huhtikuu 2019
460
308
63
Suomen Ateena
Tilanteessa kuitenkin kommentoitiin askon(roolipelihahmon) miehisiä kykyjä, ei pelaajan(whiten). Jos roolipelimaailma menee niin pahasti tunteisiin, että hahmojen takanna olevia pelaajia pitää alkaa metsästämään yhden ilkikurisen kommentin takia, pitäisikö sinun miettiä jonkun sortin taukoa roolipelaamisesta, ettei mene maailmat enää pahemmin sekaisin.
Kannattaa silti muistaa että hahmojen takana on myös pelaaja. Ja tiiän että ei tulla toimeen pelin ulkopuolellakaan (syystä X jota en tiiä). Ja tässä syy miksi ampui ihon alle myös pelin puolella. Ja on toki muitakin syitä ja niitä en rupea täällä enempää ruotimaan koska asiat eivät kuulu julkiseen tietoon.

Tein virheitä ja opin niistä. Osaan myös toimia jatkossa paremmin.
 

SotaJimmy

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
10 Marraskuu 2019
34
82
18
Mutta siis joo ei me voida tietää su irl asioita ja pahoittelen sitä minun kommenttiani. Kommentini oli kuitenkin suunnattu sinun hahmoosi, eikä sinuun itse. Mutta kikit oli lähinnä se pää pointti tässä threadissa. Ja virheitä sattuu ja toivotaan että meidä väliset rp tilanteet menee jatkossa paremmin.
 

Tuke

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
23 Heinäkuu 2019
65
83
18
Tilanne on se että sinä pääset tästä ilman mitään seurauksia mutta me menetimme hyvän roolipeli tilanteen sekä minulla meni totaalisesti motivaatio. Aina kun tulen palvelimelle ja oli tilanne mikä tahansa sinä tulet aina minun dm ja kerrot kuinka olen pilannu sinun roolipeli motivaation vaikka olet itse tästä muistuttanu monta kertaa että ei mennä ulisee sinne dm. Minulla ei ole ollut missään kohti sinua vastaan mitään. Päin vastoin kun sain ne 5pv lomat minä olin se joka koitti hoitaa asiat puhumalla mutta sinä kävit vain lisäämässä suolaa voipissa ja poistuit vaikka sinut henkilökohtaisesti sinne pyysin.
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
Tilanne on se että sinä pääset tästä ilman mitään seurauksia mutta me menetimme hyvän roolipeli tilanteen sekä minulla meni totaalisesti motivaatio. Aina kun tulen palvelimelle ja oli tilanne mikä tahansa sinä tulet aina minun dm ja kerrot kuinka olen pilannu sinun roolipeli motivaation vaikka olet itse tästä muistuttanu monta kertaa että ei mennä ulisee sinne dm. Minulla ei ole ollut missään kohti sinua vastaan mitään. Päin vastoin kun sain ne 5pv lomat minä olin se joka koitti hoitaa asiat puhumalla mutta sinä kävit vain lisäämässä suolaa voipissa ja poistuit vaikka sinut henkilökohtaisesti sinne pyysin.
Jos teillä nämä tilanteet kiihtyvät näin niin olisiko ihan fiksua vain estää toisenne siellä DM puolella. En ymmärrä edes miksi pidätte toisianne steam kavereina jos meno on tälläistä.

Mitä rangaistukseen tulee niin usko tai älä rangaistuksena jo että joku pelaaja tekee asiallisen reportin toimii itsessään aika hyvin ylläpitoa kohtaan. Varmasti whitellä on mennyt kippo nurin ja hän siitä jo anteeksi pyyti.

Suosittelisin pitämään välimatkaa toisiinne siellä palvelimella. Serveri on iso ja sitä kontenttia varmasti riittää niinkin ettei teidän tarvitse kohdata.

Mitä tulee kickien syyhyn niin mainittakoon että jotain järkeä siinä kuitenkin on. Vanhoilta pelaajilta tuppaa päästä unohtumaan, että ulkoisen voipin käyttö pelin aikana on _KIELLETTY_. Tahdon painottaa että järki käteen eikä aylassa juttelusta varmasti kukaan ala nillittämään pikku tunneilla kun palvelimella on muutama pelaaja. Ottakaa kuitenkin huomioon, että jos ko. Toimintaa teette niin vaikka poistutte kanavalta tai laitatte itsenne selkeästi koko ajaksi mutelle kun tilanne on päällä.
 
  • Like
Reaktiot: Tuke ja white

Tuke

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
23 Heinäkuu 2019
65
83
18
Tämä on minun mielipiteeni! Servulla on tällä hetkellä niin paljon hyvä velikerhoaa jos sitä yritetään rikkoa aka. haetaan sitä jengitoimintaa niin meitä katsotaan ihan erillailla kuin muita jotka ovat väleissä näihin admineihin. Meitä ruvetaan heti spectaamaan ja etsimään pieniäkin virheitä meidän toiminnasta. Esim. "Mustikat" kaikki vihaa niitä sen takia että teemme sitä "jengitoimintaa" mitä kukaan muu ei tee atm tällä palvelimella. Sitten tullaan siihen että kun meidät on otettu silmätikuiksi jopa kahdella eri hahmolla jotka ovat imo. vaikutusvaltaisia niin ei meiltä löydy intoa pelata palvelimella jos meidän kaapit ratsataan yhden jengialue ryöstelyn takia. Tänään nähtiin taas esimerkki siitä kuinka ollaan ekana menossa kaapeille. Lehtis kävi ampumassa aseman vieressä niin ensimmäisenä etsitään kämppiä jaomennään ratsaamaan vaikka olisi mahdollisuus poliiseilla saada sitä heidänkin kaipaamaa "luotirp:tä". Muistakaa että tämä on minun mielipiteeni! Angelille vielä että olimme kaikki kokoajan mutella. Ylhäällä olevassa kuvassa meidän porukasta Haukka ei ollut mutella koska oli saanut kick ja kyseenalaisti sitä voipissa missä oli 4kpl admineita jotka eivät olleet kyseenalaistaneet tilannetta... Minua jopa pyydettiin adminin toimesta striimaa koska hän ei jaksanut tulla servulla ja hänen mielestään teimme hyvää kontenttia servulle. #haukankanssasamatäikäntunnit
 

white

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
12 Huhtikuu 2019
460
308
63
Suomen Ateena
Jos teillä nämä tilanteet kiihtyvät näin niin olisiko ihan fiksua vain estää toisenne siellä DM puolella. En ymmärrä edes miksi pidätte toisianne steam kavereina jos meno on tälläistä.

Mitä rangaistukseen tulee niin usko tai älä rangaistuksena jo että joku pelaaja tekee asiallisen reportin toimii itsessään aika hyvin ylläpitoa kohtaan. Varmasti whitellä on mennyt kippo nurin ja hän siitä jo anteeksi pyyti.

Suosittelisin pitämään välimatkaa toisiinne siellä palvelimella. Serveri on iso ja sitä kontenttia varmasti riittää niinkin ettei teidän tarvitse kohdata.

Mitä tulee kickien syyhyn niin mainittakoon että jotain järkeä siinä kuitenkin on. Vanhoilta pelaajilta tuppaa päästä unohtumaan, että ulkoisen voipin käyttö pelin aikana on _KIELLETTY_. Tahdon painottaa että järki käteen eikä aylassa juttelusta varmasti kukaan ala nillittämään pikku tunneilla kun palvelimella on muutama pelaaja. Ottakaa kuitenkin huomioon, että jos ko. Toimintaa teette niin vaikka poistutte kanavalta tai laitatte itsenne selkeästi koko ajaksi mutelle kun tilanne on päällä.
^ Understood

Muistuttaisin myös siitä että asioiden vääristely / muuttelu näissä tickettilöissä on väärin. Varmistin kanssa radiossa olleilta asiaa ja he allekirjoittavat kaiken mitä olen tännekkin kirjoittanut ja sen mitä radiossa olen sanonut. Lisäksi roolipelitilanteessa on maksettu lunnaat ja ammuitte silti koska summa ei miellyttänyt. Tästä tiketistä opin että jatkossa pidän aina pelatessane recordit päällä jotta pystyn lyömään videoclippejä asioista itseni turvaksi.

Tämä on minun mielipiteeni! Servulla on tällä hetkellä niin paljon hyvä velikerhoaa jos sitä yritetään rikkoa aka. haetaan sitä jengitoimintaa niin meitä katsotaan ihan erillailla kuin muita jotka ovat väleissä näihin admineihin. Meitä ruvetaan heti spectaamaan ja etsimään pieniäkin virheitä meidän toiminnasta. Esim. "Mustikat" kaikki vihaa niitä sen takia että teemme sitä "jengitoimintaa" mitä kukaan muu ei tee atm tällä palvelimella. Sitten tullaan siihen että kun meidät on otettu silmätikuiksi jopa kahdella eri hahmolla jotka ovat imo. vaikutusvaltaisia niin ei meiltä löydy intoa pelata palvelimella jos meidän kaapit ratsataan yhden jengialue ryöstelyn takia. Tänään nähtiin taas esimerkki siitä kuinka ollaan ekana menossa kaapeille. Lehtis kävi ampumassa aseman vieressä niin ensimmäisenä etsitään kämppiä jaomennään ratsaamaan vaikka olisi mahdollisuus poliiseilla saada sitä heidänkin kaipaamaa "luotirp:tä". Muistakaa että tämä on minun mielipiteeni! Angelille vielä että olimme kaikki kokoajan mutella. Ylhäällä olevassa kuvassa meidän porukasta Haukka ei ollut mutella koska oli saanut kick ja kyseenalaisti sitä voipissa missä oli 4kpl admineita jotka eivät olleet kyseenalaistaneet tilannetta... Minua jopa pyydettiin adminin toimesta striimaa koska hän ei jaksanut tulla servulla ja hänen mielestään teimme hyvää kontenttia servulle. #haukankanssasamatäikäntunnit

Tämä tiketti on mielestäni jo käsitelty ja jos on lisää asiaa niin niistä voi varmaan keskustella lisää muissa ketjuissa.
 
  • Haha
Reaktiot: Kepapi ja Tuke
Status
Ei avoinna uusille viesteille.