Xls (armored)

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

xdJamal

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
30 Marraskuu 2019
72
16
8
19
Raisio
Elikkä siis karhujen xls on mielestäni vähän ylivoimainen tai itseasiassa ei niin vähäänkään. Ajoneuvossa on luodinkestävät ikkunat sekä vielä myöhemmin lisättiin luodinkestävät renkaat jostain kumman syystä?
Ajoneuvoa käytetään (mielestäni) väärin sen ylivoimaisuuden takia. Esimerkiksi: Ajoneuvolla ajetaan aseistautuneiden rikollisten viereen luottaen siihen että poliiseita ei voida ampua auton sisään.
En tiedä mihin tarkoitukseen ajoneuvo on alunperin lisätty palvelimelle, mutta tuntuu että tällä hetkellä sitä käytetään "keilapallona" jolla vain rullataan rikollisten ylitse.
En tiedä rikkoutuuko lasit jos niihin ampuu riittävästi, mutta ainakaan 20+ karbiinin luotia takaikkunaan ei riittänyt rikkomaan lasia...
Täten ehdottaisin että laseja heikonnettaisiin siten, että lasit rikkoutuisivat noin 5 - 15 rynnäkkökiväärin luodista tai vähintäänkin ne luodinkestävät renkaat pois.
Olen myös kuullut että kyseinen ajoneuvo ei räjähtäisi edes rpg:n luodista joten sekään ei olisi vaihtoehto puolustautua kyseistä ajoneuvoa vastaan. (ei varma tieto)
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,274
2
1,441
113
Veikkaisin että poliisin intressi käyttää tuota verrattaen hidasta autoa pienenisi jos porukka ei käyttäisi raskaita aseita jatkuvasti. Tällähetkellä jos tuo tuntuu ylivoimaiselta rikollisista niin näkisin että auto ajaa asiansa. Rikollisten tarkoitus ei ole sotia poliisia vastaan ja "pärjätä" poliisille. Tarkoitus olisi päästä karkuun ja jos se ei onnistu niin antautua.
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,214
1
1,112
113
Angelli hyvin summaroi asian.
"verrattaen hidasta"
"Tarkoitus olisi päästä karkuun ja jos se ei onnistu niin antautua."

Toivottavasti nuista osataan ottaa koppia. ☺️

Tänäänkin sitä käytettiin yritykseen järkeillä, rikollisia 4 poliiseja se 20 alueella. Ajettiin seinän vierustalle ja neuvoteltiin, että pelkkää putkaa jos antaudutte, minun virkani uhalla luvattuna. Taisit jopa olla ainut järkevä, jonka mielestä se oli hyvä idea. Valitettavasti muut ei voinut suostua tähän, pakko oli päästä vähän räiskimään.
 
Viimeksi muokattu:

HoikkiS

Röpöttirastas
Vanhempi jäsen
10 Maaliskuu 2020
266
194
43
twitch.tv
Ei mulla muuta mut tää on sama asia ku valittaisin että talvella on liukasta ajaa autolla ja en vaihda talvirenkaita.
Perkele.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.