Xsmitin

Gioshox

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
6 Tammikuu 2020
220
2
107
43
Helsinki
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): Xsmitin
Aika ja päivä: 29.7 illalla
Rikottu sääntö:
-
Radioon kommunikointi, kun olet maissa on kiellettyä. Saat kuitenkin puhua koko 35 minuuttia, mutta sinun tulee roolipelata vammojasi.
(Esim. Sinut on ammuttu jengialueella, saat päästää äännähdyksen radioon, joka kertoo kavereillesi, että sinuun sattui. Et kuitenkaan saa kertoa, jos vaikka näet vihulaisen vieressäsi).
-
Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: Xsmitin oli jenginsä kanssa valtaamassa lippua jonne tuli toinen jengi puolustamaan joka sai xsmitin tiputettua. Tämän jälkeen xsmitin alkoi kertomaan radioon infoa sekä ohjeita kuten ”älä seiso keskellä aluetta” tai kun kaveri kysyi lähteekö hän uimaan pois paikalta vastasi hän kyllä radioon.
Todisteet:

noin kohta 33:00.

Käsittelijäksi: @HoikkiS
 

Gioshox

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
6 Tammikuu 2020
220
2
107
43
Helsinki
Ilmoitettu henkilö poisti vodin jotta todistusaineisto katoaisi, mutta minulla on edelleen klippi tallella missä näkyy selvästi sääntörikkeet.
 

xsmitin

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
28 Joulukuu 2020
151
86
28
Morjesta! tosiaan olen ymmärtänyt säännön näköjään vähän väärin. Olin luullut että voin kertoa mikä olisi hyvä idea jota jengiläiseni olisi mahdollista toteuttaa. Itse silloin kun lisää samppeja tuli niin en kertonut radioon että heitä tulevat. Tosiaan luulin että sääntö tarkoitta ettei saa kertoa suoraan että "tolla yhellä on vielä ak, luuttaa se" "tuolta tulee lisää vihuja" yms. käsittelijäksi @Alluusio
 

xsmitin

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
28 Joulukuu 2020
151
86
28
kyseenalaistan myös vähän tuota kuinka yksi sampeista käyttää puhelinta tippuneena.
henkilö poisti vodin jotta todistusaineisto katoaisi
ja tuohon nii RasseTTV:eelläkin oli striimi päällä ja hän leakkasi vahingossa asekämpän, joka tajuttiin jälkeen päin. Niin päätettiin poistaa molemmat vodit ettei kukaan sitä "vahingossa" löytäisi"
 

Gioshox

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
6 Tammikuu 2020
220
2
107
43
Helsinki
kyseenalaistan myös vähän tuota kuinka yksi sampeista käyttää puhelinta tippuneena.

ja tuohon nii RasseTTV:eelläkin oli striimi päällä ja hän leakkasi vahingossa asekämpän, joka tajuttiin jälkeen päin. Niin päätettiin poistaa molemmat vodit ettei kukaan sitä "vahingossa" löytäisi"
Puhelin tulee käteen jos joku soittaa sinulle kun olet kuollut. Mutta varmaan loput voidaan jättää käsittelijöille
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Huomenta!

Sääntö on hyvin yksinkertainen: Kun olet maassa, et saa käyttää radiota. Ainut asia, mitä sinne saat sanoa, on se huudahdus/äännähdys, että kaverisi tajuavat, että olet poissa pelistä. Toki, jos joku kysyy suoraan "ootko vielä tajuissasi?" tms. niin voi sanoa "joo", mutta mitään infoja tms. ei saa antaa radion kautta. Jos joku taas tulee viereesi niin, että pystytte puhumaan toisillenne, niin silloin voit antaa infoa, toki muistaen pelata vammojasi ja sitä, että maasta ei näe niin hyvin (3rd person abuse).

Puhelimen käyttöön en ota sen enempää kantaa, ellei löydy parempia todisteita siitä, että kyseinen henkilö on itse käyttänyt puhelintaan, eikä se ole vaan pakosti tullut hänen käteensä, kun joku on yrittänyt soittaa hänelle. Jos todisteita löytyy, niin asiasta kuuluu tehdä oma reportti.

Koska xsmitin myöntää virheensä suoraan ja kertoo ymmärtävänsä nyt, että oli tajunnut säännön väärin, ehdotan rangaistukseksi hänelle vain merkintää asiasta. Jos sama touhu jatkuu, niin silloin tämän olisi pitänyt jo olla tiedossa.
 

HoikkiS

Röpöttirastas
Vanhempi jäsen
10 Maaliskuu 2020
266
194
43
twitch.tv
Huomenta!

Sääntö on hyvin yksinkertainen: Kun olet maassa, et saa käyttää radiota. Ainut asia, mitä sinne saat sanoa, on se huudahdus/äännähdys, että kaverisi tajuavat, että olet poissa pelistä. Toki, jos joku kysyy suoraan "ootko vielä tajuissasi?" tms. niin voi sanoa "joo", mutta mitään infoja tms. ei saa antaa radion kautta. Jos joku taas tulee viereesi niin, että pystytte puhumaan toisillenne, niin silloin voit antaa infoa, toki muistaen pelata vammojasi ja sitä, että maasta ei näe niin hyvin (3rd person abuse).

Puhelimen käyttöön en ota sen enempää kantaa, ellei löydy parempia todisteita siitä, että kyseinen henkilö on itse käyttänyt puhelintaan, eikä se ole vaan pakosti tullut hänen käteensä, kun joku on yrittänyt soittaa hänelle. Jos todisteita löytyy, niin asiasta kuuluu tehdä oma reportti.

Koska xsmitin myöntää virheensä suoraan ja kertoo ymmärtävänsä nyt, että oli tajunnut säännön väärin, ehdotan rangaistukseksi hänelle vain merkintää asiasta. Jos sama touhu jatkuu, niin silloin tämän olisi pitänyt jo olla tiedossa.
Olen samaa mieltä, tästä riittänee paneelimerkintä. Puhelimen käyttöön en myöskään ota kantaa koska se ilmestyy käteen/jää käteen jos sinulle joku soittaa..