YOMÄÄÄN

Vilzyy

hemosöpökissa
CS:GO Ylläpito
Vanhempi jäsen
FarssiRP-BENNYS Hallinto
FarssiRP-BENNYS
22 Huhtikuu 2019
146
49
28
kehitysehdotuksia!

-OOC chat. joka näkyy vain lähellä oleville pelaajille sinne olisi parempi ilmottaa toiselle pelaajalle seuraavat asiat (mikki ongelmat, brb, tulli ongelmat jne olisi kätevä ainakin minun mielestäni!)

-puhelin toimimaan elikkä puhelut ei toimi kunnolla puhelut pätkii vieläkin, eilen niille angell teki jotakin aluksi luultiin että ne toimivat mutta tänään esim yritin soitella porukalle niin puhelut pätkii vieläkin eikä välillä kuulu mtn. niihen jos ois mahdollista saada kuntoon koska se rikkoo monia rp tilanteita. ei tarvisi pysähtyä kokoajan tienviereen kirjoittamaan viestejä!

-puhelin itemiksi tätä on monesti pyydetty ja se on aina hylätty mutta se olisi parempi iteminä..

-sää muutoksia. välillä voisi olla sateista välillä aurinkoista.

-tokovoip servulle! sain sellaisen käsityksen että se ei olisi tulossa enään ollenkaa mutta sen myötä sais servulta puhelin ja puheenpätkimis ongelmat pois + sais pelinsisäisen radion kaikille!

-uusi animaatio kun otat aseen/lyömäaseen taskusta ja uusi animaatio pelaajan raudottamiseen (perustelen tämän sillä että nykyiset animaatiot ovat liian tylsiä :D)


-lanssit saa aina nostaa.. siihen voitas tehä vähän muutoksia, Jos sinut on ammuttu kuoliaaksi niin lanssit ei nostaisi paitsi jos poliisit on ampunut sinut pistoolilla=kumiluodit tai suolakaulikolla=suolapanokset. olet hävinnyt sen tilanteen kun joudut menemään teholle kaikki aseet ja rahat/likaset rahat mitä sinulla on kannossa menetät ne kaikki eikä niin että poliisit ottavat kaikki ne ja + siihen päälle heittää sut linnaan.

-Die komento takasin!

-vankila tuomiot vaihdettaisiin minuuteiksi ja tunneiksi!

-kaikki muut pistoolit pois näkyvistä paitsi niin sanottu MÄRKÄ22=normipistooli

-lyömäasekauppa pois näkyvistä kartalta..

-Autojen paalaamiseen muutoksia. Omasta mielestä se ei ole ihan jees et käyt ostaa jonku warrenerin autokaupasta joka on aivan susi paska ja yrität sillä ajaa poliiseja karkuun. siihenkin voitas tehdä pelisäännöt että pankkikeikkoja ei mennä kuitenkaa vetämään millään super autoilla. Ja autoja ei paalattaisiin niin herkästi!

-poliisi autoista aselokerot pois ja jos pelaat poliisia niin sinun pitäs itse ennen kun alotat työvuoron niin roudata sieltä asemalta niitä aseita sinne autoon eikä vaan mennä autoo ja ottaa vehkeet sieltä!

-kalastuksesta saa liian helposti pistooleita sitä prosenttia voitas vähän laskea!

-pankki/koru/kauppa/asekauppa ryöstöihin poliiseille rajat. Ei niille keikoille tarvi aina koko servun poliisit tulla.

-kun heräät teholta niin et saa 1h tehdä rikollista.. tämä sääntö voitas poistaa mutta jos herääät teholta saat tehdä rikollista mutta et saa mennä samaan tilanteeseen enään!

-vakionopeudensäädin servulle

-kun annat toiselle pelaajalle jotain näet vain hänen id:n siihen vois tehdä muutoksen että näät hänen steam nimen Vilzyy(123) id olis kova jos se olis siin perässä suluissa
 
Viimeksi muokattu:

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
Lemme fix that for you:
kehitysehdotuksia!

-OOC chat. joka näkyy vain lähellä oleville pelaajille sinne olisi parempi ilmottaa toiselle pelaajalle seuraavat asiat (mikki ongelmat, brb, tulli ongelmat jne olisi kätevä ainakin minun mielestäni!)

Aikalailla muuthan jo on olleet serverillä ja todettu tavalla tai toisella ei toimiviksi. Paitsi pistoolin kalastus prosentti. Se on 1/100 mahdollisuus saada se pistooli sieltä jorpakosta. Jos sitä meinaa sieltä saada niin en varmaan laskisi sitä enää.

Tokovoipista mainittakoon, että se tuskin tulee ikinä farssille. Tuo 3d audio ajaa saman asian ja paremminkin vs tokovoip.
 
Viimeksi muokattu:

psykopaattikana

(ó﹏ò。)
Ylläpitäjä
Lahjoittaja
13 Huhtikuu 2019
1,849
406
83
www.twitch.tv
kehitysehdotuksia!

-lanssit saa aina nostaa.. siihen voitas tehä vähän muutoksia, Jos sinut on ammuttu kuoliaaksi niin lanssit ei nostaisi paitsi jos poliisit on ampunut sinut pistoolilla=kumiluodit tai suolakaulikolla=suolapanokset. olet hävinnyt sen tilanteen kun joudut menemään teholle kaikki aseet ja rahat/likaset rahat mitä sinulla on kannossa menetät ne kaikki eikä niin että poliisit ottavat kaikki ne ja + siihen päälle heittää sut linnaan.
Tämä syö ihan todellapaljon ensihoidolta roolipeliä, ammuskeluja kuitenkin on vaikka kuinka paljon..
 

Zanza

Vanha parta
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
183
265
63
Tämä syö ihan todellapaljon ensihoidolta roolipeliä, ammuskeluja kuitenkin on vaikka kuinka paljon..
Voisitko vähän avata tätä argumenttia? Aikalailla nytten vuoden pelannut palvelimella, ja taitaa pystyä yhdellä kädellä laskemaan leikkaus/röntgen kerrat sairaalalla tapauksien jälkeen. Ensihoitajana voit kuitenkin roolipelata muutenkin, kuin "nostamalla" henkilöä maasta - on se potilaan menetys kuitenkin roolipelaamis prosessi eikä vain toteaminen "en voi tehdä mitään" saadessaan kuulla henkilöltä X mitä on käynyt.

Se mitä tulee shoot to kill meininkiin, niin pitkälti niillä rikollisillakin on tällä hetkellä pienemmän kaliiperin pyssyt - poliisilla on valmius hoitaa kyseisiä tilanteita kaliiperista riippumatta. Jos siellä on toisen maailmansodan meininki, niin silloin siellä on sellainen. Jos siellä laulaa meritähdet, niin ei tarvitse varmaan poliisinkaan heiluttaa karbiinia. Osa poliiseistakin on jo todennut, valmiusyksikön jäsenistä lähtien ettei aina tarvitse käyttää sitä suurinta pyssyä vaan ovat suosineet mm. suolahaulikkoa.
 

white

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
12 Huhtikuu 2019
461
309
63
Suomen Ateena
-Autojen paalaamiseen muutoksia. Omasta mielestä se ei ole ihan jees et käyt ostaa jonku warrenerin autokaupasta joka on aivan susi paska ja yrität sillä ajaa poliiseja karkuun. siihenkin voitas tehdä pelisäännöt että pankkikeikkoja ei mennä kuitenkaa vetämään millään super autoilla. Ja autoja ei paalattaisiin niin herkästi!

En muista millon viimeksi autoa olisi paalattu. Autot paalataan niissä tilanteissa kun sitä on käytetty rikoksessa. Esimerkiksi autosta on ammuttu yms.

Näistäkin ehdotuksista 90% on sellaisia jotka vaikuttaa pelkästään poliisit vs rosvot hommiin. Jos teette asiat järkevästi pelkillä pistooleillakin on poliisit helposti voitettavissa. mm. Pari iltaa sitten KUSIPALLO kavereineen hoiti kaappiryöstön siten et mentiin väijytykseen. ja kappas 6 poliisia 30sec sisään maassa.

Ja eikä poliisit aina mee raskaimmalla varustuksella. Jos teitä vastaan on karhujakin mukana niin silloin niitä on mukana :) se on voi voi ja kättä housuun.

ja nytten ku Metanolitkin näyttäis olevan paikalla. Niin kun on tarpeeksi pelaajia niin sit vaa radioo maahan ja mähiskää keskenänne :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Haha
Reaktiot: aape

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Ensihoitajana minulla olisi muutama kommentti tähän "lanssit saa aina nostaa"-kohtaan. Nämä ovat omaa pohdintaani ja omia mielipiteitäni, eivätkä ole välttämättä linjassa serverimme yleisen käytännön ja ohjeistusten mukaan. Jos tässä on jotain väärin, niin otan mielelläni korjauksia vastaan, jotta osaan toimia oikein.

Jokainen pelaaja on lähtökohtaisesti se, joka päättää oman hahmonsa tekemisistä ja myös hahmon vammoista, lopullisesta kuolemasta jne. Lansseille on neuvottu, että aina saa nostaa, mutta se ei tarkoita, että aina täytyy nostaa. Joka kerta, kun lanssari lähtee tilanteeseen, niin hänen pitää itse päästään alkaa keksiä mitä sille hoidettavalle on käynyt. Tähän vaikuttaa hyvin paljon se, millaisena ilmoituksena hälytys on tullut ja kuinka potilas reagoi esimerkiksi /me-komennoilla. Tähän huomiona vielä, että on eri asia olla käyttämättä komentoa kuin kirjoittaa siihen "ei reagoi". Kun käytät me-komentoa olet aktiivisesti mukana roolipelitilanteessa ja teet siitä hoitajallekin huomattavasti kiinnostavamman!

Kuvittele itsesi hoitajaa pelaavan pelaajan asemaan. Saat hälytyksen, että jossain on ammuttu ihmistä. Se on vakava ja kiireellinen tilanne. Lähdet ajamaan kohteelle ja alat jo matkalla mielessäsi kehittämään suunnitelmaa miten toimit ja millaisia vammoja potilaalle keksit. Mietit innoissasi, että olisiko tässä päivän ensimmäinen kunnolla loukkaantunut henkilö, jonka pääset viemään sairaalalle leikkaukseen. Kerrankin muuta kuin joku, jolta tulee vähän verta jalasta kun kaatui moottoripyörällä. Tulet paikalle ja menet henkilön luokse. Kaveri laittaa heti /me-komennolla "älä nosta, ammuttu päähän". Siinä sitten katsellaan vähän aikaa pettyneenä RP-tilanteen sinulta kieltävää kaveria ja todetaan henkilö kuolleeksi.

Kyllä, edellä mainitussa tilanteessa hoitaja voi alkaa yksinään leikkiä, että yrittää vielä pelastaa henkeä, mutta yksipuolinen RP on aika tylsää. Paljon mielenkiintoisempaa on, jos maassa makaava henkilö on hädintuskin hengissä ja hänen tilaansa pitää alkaa yrittää stabiloimaan. /me-komennolla voi vaikka kertoa, että päästä tulee runsaasti verta tms. Pikku hiljaa elintoiminnot loppuvat, hoitaja huomaa, ettei hänen työnsä autakaan... Muistan aiemmalta servulta, jolla pelasin tilanteita, joissa potilas kuoli vasta sairaalassa.

Harrastan itse larppaamista ja siellä käytetään usein sanontaa "suurimman draaman kautta". Se pätee mielestäni hyvin myös RP:ssä eli koitettaisiin hoitaa tilanteet aina niin, että muille tulisi siitä mahdollisimman paljon pelattavaa.

EDIT: Myöskin, jos hoitaja nostaa sinut, se ei tarkoita, että olet maagisesti herännyt koomasta ja kaikki vammat ovat parantuneet. Tällä hetkellä peli vaatii sen, että olet "hengissä" esimerkiksi siihen, että voit itse kävellä ambulanssin kyytiin, vaikka roolipelissä olisitkin edelleen tajuton. Sen, että ensihoitaja elvyttää sinut, ei tarvitse vielä tarkoittaa, että pelastut.

EDIT2: Ensihoitajilla on ollut todella kiireistä, koska hoitajia ei ole ollut tarpeeksi. Tämän vuoksi myönnän itse pelanneeni tilanteita vähän pikakelauksella, jotta ehtisin auttamaan enemmän pelaajia. Nyt kun toivottavasti saadaan enemmän hoitajia, voidaan alkaa pelata pidempiä ja syvällisempiä tilanteita.
 
Viimeksi muokattu:
  • Like
Reaktiot: Doreahia

M1ku

The Kusipää
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
601
295
63
www.twitch.tv
Tokovoipista mainittakoon, että se tuskin tulee ikinä farssille. Tuo 3d audio ajaa saman asian ja paremminkin vs tokovoip.
Vielä kun ajessa puhuminen saataisiin toimimaan kunnolla olis ihan kiva. Pelaajien puhe ingamessa kuulostaa myös paljon hiljasemmalta tän 3d audion takia.
 

psykopaattikana

(ó﹏ò。)
Ylläpitäjä
Lahjoittaja
13 Huhtikuu 2019
1,849
406
83
www.twitch.tv
Ensihoitajana minulla olisi muutama kommentti tähän "lanssit saa aina nostaa"-kohtaan. Nämä ovat omaa pohdintaani ja omia mielipiteitäni, eivätkä ole välttämättä linjassa serverimme yleisen käytännön ja ohjeistusten mukaan. Jos tässä on jotain väärin, niin otan mielelläni korjauksia vastaan, jotta osaan toimia oikein.

Jokainen pelaaja on lähtökohtaisesti se, joka päättää oman hahmonsa tekemisistä ja myös hahmon vammoista, lopullisesta kuolemasta jne. Lansseille on neuvottu, että aina saa nostaa, mutta se ei tarkoita, että aina täytyy nostaa. Joka kerta, kun lanssari lähtee tilanteeseen, niin hänen pitää itse päästään alkaa keksiä mitä sille hoidettavalle on käynyt. Tähän vaikuttaa hyvin paljon se, millaisena ilmoituksena hälytys on tullut ja kuinka potilas reagoi esimerkiksi /me-komennoilla. Tähän huomiona vielä, että on eri asia olla käyttämättä komentoa kuin kirjoittaa siihen "ei reagoi". Kun käytät me-komentoa olet aktiivisesti mukana roolipelitilanteessa ja teet siitä hoitajallekin huomattavasti kiinnostavamman!

Kuvittele itsesi hoitajaa pelaavan pelaajan asemaan. Saat hälytyksen, että jossain on ammuttu ihmistä. Se on vakava ja kiireellinen tilanne. Lähdet ajamaan kohteelle ja alat jo matkalla mielessäsi kehittämään suunnitelmaa miten toimit ja millaisia vammoja potilaalle keksit. Mietit innoissasi, että olisiko tässä päivän ensimmäinen kunnolla loukkaantunut henkilö, jonka pääset viemään sairaalalle leikkaukseen. Kerrankin muuta kuin joku, jolta tulee vähän verta jalasta kun kaatui moottoripyörällä. Tulet paikalle ja menet henkilön luokse. Kaveri laittaa heti /me-komennolla "älä nosta, ammuttu päähän". Siinä sitten katsellaan vähän aikaa pettyneenä RP-tilanteen sinulta kieltävää kaveria ja todetaan henkilö kuolleeksi.

Kyllä, edellä mainitussa tilanteessa hoitaja voi alkaa yksinään leikkiä, että yrittää vielä pelastaa henkeä, mutta yksipuolinen RP on aika tylsää. Paljon mielenkiintoisempaa on, jos maassa makaava henkilö on hädintuskin hengissä ja hänen tilaansa pitää alkaa yrittää stabiloimaan. /me-komennolla voi vaikka kertoa, että päästä tulee runsaasti verta tms. Pikku hiljaa elintoiminnot loppuvat, hoitaja huomaa, ettei hänen työnsä autakaan... Muistan aiemmalta servulta, jolla pelasin tilanteita, joissa potilas kuoli vasta sairaalassa.

Harrastan itse larppaamista ja siellä käytetään usein sanontaa "suurimman draaman kautta". Se pätee mielestäni hyvin myös RP:ssä eli koitettaisiin hoitaa tilanteet aina niin, että muille tulisi siitä mahdollisimman paljon pelattavaa.

EDIT: Myöskin, jos hoitaja nostaa sinut, se ei tarkoita, että olet maagisesti herännyt koomasta ja kaikki vammat ovat parantuneet. Tällä hetkellä peli vaatii sen, että olet "hengissä" esimerkiksi siihen, että voit itse kävellä ambulanssin kyytiin, vaikka roolipelissä olisitkin edelleen tajuton. Sen, että ensihoitaja elvyttää sinut, ei tarvitse vielä tarkoittaa, että pelastut.

EDIT2: Ensihoitajilla on ollut todella kiireistä, koska hoitajia ei ole ollut tarpeeksi. Tämän vuoksi myönnän itse pelanneeni tilanteita vähän pikakelauksella, jotta ehtisin auttamaan enemmän pelaajia. Nyt kun toivottavasti saadaan enemmän hoitajia, voidaan alkaa pelata pidempiä ja syvällisempiä tilanteita.
Alluusio tässä toikin mun pointin hyvin esille. Ajattelin tismalleen samaa ja näin toimimme serverillä jossa molemmat pelasimme lanssarin roolia