Zeo Miller RDM

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

lakijussi

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
19 Toukokuu 2019
84
25
18
21
Jämsä
Tämän tiedän tilanteesta:

Olin pelikoneella, olin hetken meditoimassa, lopetan meditoinnin, huomaan kun joku rupee hakkaamaan minua iha tuosta noin vaan, en kuullut mitään, kuolin, huomasin Zeon kasvot.

Toinen tarina jonka kuulin Juusolta oli että oli mahdollisesti kyseessä ryöstö, mutt tilanne on senverran hämmentävä että tähän tarvitaan muita kertomaan oman näkemyksen asiaan.
 

GalaattinenBansku_

┌(☆o★)┘
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
227
323
63
Tämän tiedän tilanteesta:

Olin pelikoneella, olin hetken meditoimassa, lopetan meditoinnin, huomaan kun joku rupee hakkaamaan minua iha tuosta noin vaan, en kuullut mitään, kuolin, huomasin Zeon kasvot.

Toinen tarina jonka kuulin Juusolta oli että oli mahdollisesti kyseessä ryöstö, mutt tilanne on senverran hämmentävä että tähän tarvitaan muita kertomaan oman näkemyksen asiaan.
Tultiin ryöstämään teitä tylsyyden vuoksi. Juuso nosti kädet ylös ja sinä et puhunut ja kyllä Juuso hyvin kuuli käskyni, et reagoinut mihinkään, huusin sinulle että ala tulla autoo, ei mitää, sitten löin, ei mitään, löin uudelleen tipuit ja tulee /me reported, jos et kuule vittu mitään varmaan kirjotat että /me pastilli tai jotain??? se että sua osotetaan kahdella aseella ja olet raudoissa ja et kommunikoi mitään on kyllä hyvää rptä.. kuka vittu meditoi noin yleisellä paikalla kun pelikoneet??? Haloo, kusit itse omiin muroihisi.

Edit: Kuulostaa siltä ettei sinua olisi ikinä ryöstetty ja mitä hämmentävää siinä oli?? itse et totellut ehtoja.
 

Atzu

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
28 Kesäkuu 2019
51
10
8
Itse silminnäkijänä voin tulkita asian niin, että ryöstäjät hoitivat oman osuutensa roolipelaamalla hyvin. Uskon että ongelmana oli se, että Jussilla oli kuiskaus mahdollisesti käytössä?
 

lakijussi

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
19 Toukokuu 2019
84
25
18
21
Jämsä
Olisit antanut hetken aikaa, olin just tulossa meditoimasta, ehdi nähdä että hyökkäät, ja no lykkäsin koneen kiinni, yritin puhua, mutta ei ehtinyt tehdä enään mitään

Mutta hikeentyä tässä ei tarvitse, kuten mainitsin, haluan vain selvitystä tähän ja näkemyksiä tilanteeseen ketkä siinä oli paikalla
 

Atzu

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
28 Kesäkuu 2019
51
10
8
Mutta siitä en ole varma, että oliko vuorossa olevia poliiseja kaupungissa?
 

lakijussi

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
19 Toukokuu 2019
84
25
18
21
Jämsä
Eli kyseessä oli ryöstö ja olin saanut aikaa. Ja yritetty puhua mutta en vastannut, joten se oli hengenlähtö. Noh menköön tämä nyt sitten että kusin itse homman
 

white

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
12 Huhtikuu 2019
454
307
63
Suomen Ateena
Tämä on siis käsitelty osallisien toimesta. Jatkossa jos meditoit niin lähde paikalta sellaiseen paikkaan että voidaan olettaa suoraan että et ole paikalla (vaikka puskaan / katsomaan jotain nurkkaa) ja ilmoittaa RP kaverille että meditoit..
Jatkossa katsokaa formaatti miten tälläinen valitus tulisi luoda :) Vaadittavat tiedot löydät Täältä

En suorita mitään toimenpiteitä tämän johdosta.
 
  • Like
Reaktiot: lakijussi
Status
Ei avoinna uusille viesteille.