Zuxx - FailRP

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): Zuxx eli @Ropsu669, hahmo Ryan Jackson
Aika ja päivä:
3.5.2021 n. klo 21:15
Rikottu sääntö:
6.1 FailRP: Roolipelin tarkoituksena on tietyissä määrin simuloida oikeaa elämää. kaikkea ei kuitenkaan voida mallintaa peliin. On sinun tehtäväsi pelaajana yrittää mukailla tilannetta mahdollisimman hyvin. ja 8. Pyri aina kunnioittamaan hahmosi henkeä roolipelatessasi.

Lyhyt kuvaus tapahtuneesta:
Tulin juuri työvuoroon ja sain toiselta ensihoitajalta (@PostimiesPate #5717 ) ilmoituksen, että henkilö on hypännyt sillalta. Lähdin tilanteeseen avuksi ja kun pääsin perille, niin kuulen ensimmäisenä, että Zuxx sanoo "Elvytä, ei mua satu paljoo". Tämän jälkeen naureskelee vain tilanteelle, eikä näytä minkäänlaista kipua. Kertaamme tapahtumia ja Zuxx vaikuttaa olevan enemmän sitä mieltä, että hyppääminen oli siistiä kuin että hänen pitäisi olla loukkaantunut. Myös PostimiesPate yrittää saada häntä lähtemään esim. sairaalalle tarkempiin tutkimuksiin, mutta hän kieltäytyy.

Todisteet:
(Valitettavasti monessa osassa, kun joku fiksu on päättänyt, että klipin enimmäispituus on nykyään 2min...)


Käsittelijäksi valitsen @iKE
 

Ropsu669

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
17 Elokuu 2019
19
7
3
Hei ! Kerron oman näkemykseni tilanteesta ja sanon suoraan en jaksa kierrellä enkä kaarrella asian kanssa. Tilanteen oisi voinut kyllä roolipelata paremmin olen itekkin sitä mieltä.. Muttakun miettii tilanteen alkua mikä alkanut ns vahingossa emote karatesta ja yms ja kun miettii vähän irl pohjalle asiaa että siinä oli vettä jonkun verran niin jopa ois voinut selvitä hyvinkin jos tuuri käy ja riippuu miten sinne tiput mutta ymmärrän alluusion pointin asiassa enkä sano vastaan olihan toi nyt vähän outoa roolipeliä mikä ei auta ketään saaamaan sitä... Tilanne oli miten meni ja se lähti jostain pelleilystä alunperin ja oli ns vahinko ja tämä ei ole syy siihen että ei pitäis pelata kipu roolipeliä sitä kumminkin pitää aina pelata vaikka kävisi vahinko yms.... Tässä tilanteessa en sitä itse tajunnut ja myönnän pienen virheeni kyseisessä tilanteessa :(
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
En ole tässä käsittelijä, mutta jos sulla on klippiä missä näkyy se miten tiput sillalta yms., niin näkisin sen mielellään, vaikkakin kuten itsekin sanot, niin se ei vaikuta siihen miten tämä tilanne tulisi pelata. Oli kyseessä sitten vahinko, bugi tai vaikka hakkeri, niin asia meni sitten niin ja sen mukaan pelataan...
 

Ropsu669

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
17 Elokuu 2019
19
7
3
Ei oo klippiä mut niinkun sanoin myönnän virheen mitä en sitten ajatellut enää sen jälkee ku siellä maassa olin
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Emme varmaankaan tarvitse tähän ylemmältä taholta kommenttia, kun olemme asiasta samaa kieltä.

Kirjaan siis sinulle merkinnän FailRP:stä ja suljen tämän reportin.