Aatu Failrp

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Mito22

( •̀ᄇ• ́)ﻭ✧
Vanhempi jäsen
10 Joulukuu 2019
265
146
43
Kokkola
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): Fooruminimestä ei tietoa, steamnimi Aatuperkele ja discord aatu#3086
Aika ja päivä: 13.9 klo: 20:50
Rikottu sääntö: 6. Failrp
Sinua ammuttiin rynnäkkökiväärillä ja sen jälkeen sinut nostettiin lääkintäpakkauksella. Lähdet nyt juoksemaan kuin usain bolt. - Ei sallittua -> Roolipelaa huonokuntoista tarvitset varmasti lääkinnällistä apua enemmänkin kuin vain pelkän elvytyspakkauksen käytön.
&
11.Poliisien, merkittyjen taksien ja mekaanikkojen ajoneuvojen varastaminen on sallittua hyvällä roolipeli syyllä. Ambulansseja EI SAA varastaa.

Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: Ampukohtauksen jälkeen lanssi hoiti kyseistä henkilöä, oli tipassa ja poistettiin luoteja. Ukko vain pomppasi pystyyn, juoksi lanssille ja lähti ajamaan sillä. Clippi puhuu puolestaan
Todisteet:
 

aatu kaitaj'rvi

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
27 Joulukuu 2019
5
0
1
Sori olen todella pahoillani en ajatellut järkevästi ja minulle oli laitettu puudutus ainetta ja sen lisäksi minua ammutiin pistoolilla ja tuon jälkeen kun huusit pysähdyin ja nostin kädet ylös kun tajusin vasta silloin minu mokani sori.
 

Kuutti

╭⚈¬⚈╮
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
890
305
63
29
Helsinki
Heipsun!

Tässäpä ei oikeastaan sitten olekkaan mitään epäselvää ja kyseinen kaveri myönsikin syyllisyytensä jo.

@aatu kaitaj'rvi Epex on ilmoittanut, ettei käsittele pelaajavalituksia. Pystytkö valitsemaan toisen adminin, jotta saadaan homma käsiteltyä?
 

Kuutti

╭⚈¬⚈╮
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
890
305
63
29
Helsinki
No tämä passaa myös.

Kuten jo aiemmin mainitsinkin, myönsit itse tehneesi virheen. Hatunnosto siitä.

Tilanteessa ei mielestäni olekkaan mitään epäselvää. Jatkoa varten ajatellen, muista roolipelata kipua. Et kuitenkaan ole supermies. Maalaisjärjen käyttö on sallittua. Kertaa myös säännöt.

Kirjaan sinulle varoituksen tästä. Jatkossa sitten paremmin, jookos?

Hyväksytty.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.