asukkaiden ja yritysten verotus palveluiden turvaamiseksi..

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Hakkapeliitta

Käyttäjä
15 Huhtikuu 2019
34
16
18
Naantali
eli itse olen nyt siinä käsityksessä että nämä ns valtion "yritykset" poliisi ja ensihoito/sairaala ovat jonkin sortin "semihädässä" rahoituksen vuoksi, no maksetaanhan me ihmiset oikeastikin veroja, yritykset maksaa veroja, kaikki maksaa veroja kunnille ja valtiolle, niin miksi ei myös maksettaisi farssistanialle veroja joka kuukausi, laitetaan veroprosentiksi vaikka 12%, niin saadaan ensihoito taas liikkeelle ja rahoitus ongelmat poistettua palveluista joiden kustannukset pitäisi mielestäni mennä ns valtion pussista joka taas kerää sen rahan veroina kansalaisilta ja yrityksiltä, siis ilmoitan tässä ja nyt että en tiedä puhunko ihan höpöjä ideani kanssa ja onko tuollaista vero juttua edes mahdollista koodata mutta kunhan nyt höpisen että jos tästä joku viisaampi saisi jotain jalostettua?? toki jos tämä olisi tehtävissä niin sitten tarvittaisiin joku instanssi valvomaan että veroilla kerättyjä rahoja ei käytettäisi mihinkään helvetin työntekiöiden ja pomojen bonuksiin, bonukset pitäisi maksaa vain tehdystä työstä ja siinä laskutetuista palveluista/tarvikkeista..
 

M4ketech

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
26 Huhtikuu 2019
174
110
43
En oo kyllä koskaan kuullut että ensihoito tai poliisi olisi missään hädässä :rolleyes: Sairaalan kaupasta menee ostettujen tuotteiden rahat sairaalan kassaan ja ensihoito taitaa olla yks rikkaimmista "firmoista" kaupungissa joten.
 

Hakkapeliitta

Käyttäjä
15 Huhtikuu 2019
34
16
18
Naantali
tämä idea minulla kumpusi lähinnä siitä että EA on jonkin sortin lakossa kun asiat maksaa heille summan X tai XX, niin ajattelin että kun ne palvelut on kaikkia kaupunkilaisia varten niin tällä voitaisiin varmistaa että ne palvelut pelaa ilman lakkoiluja ja mielenosoituksia, otetaan nyt esimerkiksi tämä kopteri asia, mutta tämä oli vain minun ajatusvirtaani.
 

TheFoili =DD

VoittoRP Kuningas
Vanhempi jäsen
26 Heinäkuu 2019
228
65
28
En oo kyllä koskaan kuullut että ensihoito tai poliisi olisi missään hädässä :rolleyes: Sairaalan kaupasta menee ostettujen tuotteiden rahat sairaalan kassaan ja ensihoito taitaa olla yks rikkaimmista "firmoista" kaupungissa joten.
Tähän voin sanoa, että ei pidä ollenkaan paikkaansa. Sairaala tienaa tällä hetkellä oikeasti aika huonosti. Tarkempia summia antamatta, sairaalan tilillä on nippa nappa miltsi ja ainakin viikon takaiset bonarit maksamatta. Eli ei, sairaala ei tienaa parhaiten näistä julkisista firmoista. Ja yksi syy on aika selvästi se, että ihmiset ei maksa edes niitä pieniä sairaala laskuja ja poliisissakin paatuneimmat rikolliset niitä pois maksa. Jätin Ikemaynelle pienen idean tähän.
 

M4ketech

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
26 Huhtikuu 2019
174
110
43
Okei, sitten on outoa mutta en kommentoi koska en tiedä mihin rahaa on mennyt. Aikasemmin sitä oli rutkasti. Sairaala saa kiskasta sekä sairaalamaksusta rahaa, ennen sai vain kioskin tuotteista. Onko jotain muuta sitten muuttunut? Ainakin koptereita on enemmä nykyään, ennen taisi olla yksi, enkä itse edes halunnut kopteria koska makso aika törkeästi :D Jos taitos joskus lopettaa vuodon kokonaan, sen hinta ainakin voisi olla korkeampi (vaikka 500) ja Irman hoitokin voisi kustantaa vähän enemmän.
 
  • Like
Reaktiot: TheFoili =DD

Heppatyty_666

Vanha parta
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
15 Toukokuu 2019
561
250
63
Mielestäni Irman hoito voisi maksaa enemmän. Saisi ainakin ihmiset ajattelemaan omaa terveyttään, eikä sitä että kyllä se irma nyt taas muutamalla satasella hoitaa kuntoon
 

Taake

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
12 Toukokuu 2019
120
89
28
Laskuja säädellään aina välillä, että kaupungin ekonomia säilyy.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.