Autovarkaus kilpailussa.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Kemmel

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
7 Marraskuu 2019
83
14
8
Suomi
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa):ei ole tiedossa
Aika ja päivä: Tuossa klo 19:40
Rikottu sääntö: Epä selvä
Lyhyt kuvaus tapahtuneesta:Oltiin tuossa rakennustyömaalla jossa oli kisa eventti. Yht äkkiä kesken kisan joku hökäle varasti autoani ja käskytimme häntä ulos. Itsellä oli uzi mutta henkilö jatkoi varastamista. sitten henkilö lähti karkuun rekallani.
Tämän jälkeen lähdimme perään ja laitoin reporttia aiheesta. Reportissa sanottiin että tee ilmoitus.

Todisteet:En siinä rytäkässä alkanut katsoa onko kuvaus päällä vai ei. Todistajat @Robsu @nghiapop
 

Juhostinn

Käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
17 Tammikuu 2021
37
16
8
Tosiaan minulla on varmaankin klippiä jossa saadaankin sitten id ja kaikki tietää! Olin siis tilanteessa mukana ihmettelemässä mikä homma. Kattelen huomenna jospa löytyis klippiä!
 

Juhostinn

Käyttäjä
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
17 Tammikuu 2021
37
16
8
Tosiaan minulla on varmaankin klippiä jossa saadaankin sitten id ja kaikki tietää! Olin siis tilanteessa mukana ihmettelemässä mikä homma. Kattelen huomenna jospa löytyis klippiä!
https://streamable.com/nov8pw tosiaan tuossa on lupaamani klippi tilanteesta, varas oli selkeesti tuo id. 214 ja rekan omistaja (ilmoittaja) id. 296 (sori tuli vähä ylimäärästä pätkää mukanaa loppuu kohden.
 

iKE

/ˈfjʊərə/
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
1,223
1
1,113
113
Ilmoitettava henkilö on kutsuttu paikalle discordissa. En löytänyt hänen foorumikäyttäjää, mutta löysin discordin. Kyseessä on Nipa#6393
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Näyn itsekin tuossa videolla, olen violettihiuksinen ensihoitaja. Muistan ihmetelleeni tuuttailevaa rekkaa itsekin ja minulta löytyy tilanteesta mahdollisesti myös klippi omasta näkökulmasta. Voin laittaa sen tähän myöhemmin, kunhan menen kotiin ja pääsen omalle tietokoneelle.

Itse en tuon aiemman klipin perusteella tässä näe sääntörikettä. Autojen varastaminen on sääntöjen mukaan ok. En näe klipillä kenelläkään asetta, jolla hän uhkaisi varasta.

EDIT: Valitettavasti olen jo poistanut kyseisen päivän tallenteet, joten minulla ei ole klippiä omasta näkökulmastani. Siinä tosin ei olisi varmaan mitään näkynyt, koska katsoin melkein koko ajan toiseen suuntaan...
 
Viimeksi muokattu:

Zamorano

Vanha pieru
Ylläpitäjä
Moderator
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
105
76
28
41
Emme näe tässä mitään sääntörikettä, asia käsitelty.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.