Bugi

Kuutti

╭⚈¬⚈╮
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
890
305
63
29
Helsinki
Suosittelen, että laitatte reportin ingamessa, jotta adminit voivat jeesaa. Onnistuu T > //report asia.

Olitteko ajamassa kun tipuitte? Huonommilla koneilla (kuten allekirjoittaneella, köh) käy välillä niin, että tienpinta häviää alta kun ajelee. Tähän en ainakaan itse ole löytänyt ratkaisua, joten uuden koneen osto on edessä.

Voit kuitenkin testaa, auttaako cachen poisto.

 

Paleex

Uusi käyttäjä
10 Maaliskuu 2020
4
0
1
Joo oltiin ajamassa
Mutta tosiaan on aika huonot koneet niin voipi johtua siitä : D
 

Korpatsovi

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
13 Maaliskuu 2020
3
0
1
Mulla auttoi ainakin tuo cachen poisto, mutta en suosittele poistamaan game kansioo sieltä cachen sisältä.
 
Viimeksi muokattu:

M1ku

The Kusipää
Ylläpitäjä
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
601
295
63
www.twitch.tv
Game kansion poistaminen ei ole välttämätöntä, sekin kuitenkii kannattaa välillä myös poistella
 

Korpatsovi

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
13 Maaliskuu 2020
3
0
1
How To Fix FiveM Missing Textures And High CPU Usage tämä auttoi itsellä nähtävästi lopullisesti tohon tien läpi putoiluun, pitää vaan tehdä joka kerta uusiks kun servulle liittyy. Tuo prosessi ei olen nimeltään FiveM.exe mitä pitää muuttaa vaan nykyään FiveM_GTAProcess.exe. Ikävä kyllä laskee myös FPS hieman. Puolet videosta on jotain turhaa säätöä mutta 2:25 jälkeen alkaa näkyä oleellisimmat. Pistin myös grafiikka-asetuksista DirectX 10.0 käyttöön ja pudotin Texturee pienemmälle eli Normalille. Kantsii myös sulkea kaikki turhat sovellukset taustalta.
 
Viimeksi muokattu: