Cheek - Sillat, Anna Hanski - Tunteisiin jne. jne.

Shuppa

Idiot mastermind
Vanhempi jäsen
15 Huhtikuu 2019
232
151
43
Moi, "farssilaiset".

Sitä joskus tulee miettineeksi, minkä takia tekee joitakin asioita ja isoin syy tälle postaukselle on se, että tämä yhteisö on omalta kohdaltani tullut pisteeseen, jossa olen huomannut useita asioita, jotka yhteisössä on pielessä. Isoimpana ongelmana yhteisössä on sen läpeensä mätä ylläpito, joka syystä tai toisesta enabloi toistensa ongelmallisia piirteitä ja pönkittää egoansa polkemalla muita alas. Myönnän, että itse en ole lähes koskaan käytökseltäni mitenkään priimaa, mutta se, että kertoo mielipiteestänsä, joka on omistajan mielipiteestä eriävä, ei pitäisi olla syy syrjinälle tai jatkuvalle alentavasti puhumiselle saatika haukkumiselle. Näin kuitenkin on päässyt käymään ja muu ylläpito hyväksyy sen, kuin se olisi ok. Ylläpidon asema tässä yhteisössä ei ole sellainen, kuin sen pitäisi "terveessä" yhteisössä olla, mutta en paneudu siihen sen enempää.

Ylläpito antaa myös yhteisöllään hyvän pohjan sille, mistä paskat ihmiset pitää eniten, eli perättömien huhujen levittämiselle, sekä niillä retostelulle. Tässä(kin) yhteisössä on liikkunut aika montakin eri asiaa, joista muun muassa yhteen ainakin viimeisimmän tietoni mukaan oltiin valmiita puuttumaan viranomaisten avustuksella. Ylläpito on useista näistä huhuista ollut tietoinen, mutta näille huhuille ei ole pantu stoppia, vaan niiden on annettu vapaasti levitä, aiheuttaa vahinkoa ja uusille huhuille on vain suoraan sanoen annettu tilaa.

En ole koko sinä aikana, mitä olen internetiin elämästäni tuhlannut kohdannut yhtäkään yhtä myrkyllistä ja mätää yhteisöä, kuin Farssi. Enkä nyt tarkoita, että tässä yhteisössä olisi ihmisissä vikaa, vaan yleisesti siinä ilmapiirissä, joka yhteisössä on ja ihmisten toiminnassa, jota yhteisössä sallitaan. Yhteisön kuuluisa "sääntö #1" eli "ei kiusaamista, syrjintää" blaa blaa sääntö, johon vedotaan kun ylläpitoa alkaa harmittaa, jonkin henkilön toiminta ja täten henkilö poistetaan yhteisöstä kokonaan ja perään heitetään haukut ja tilanteelle nauretaan paskaisesti. Kiitos, mutta ei kiitos, olen tämän yhteisön kautta löytänyt monta hyvää ystävää, hyvää peliseuraa ja ihan hauskojakin juttutuokioita, toki yleensä yhteisön palvelimien ULKOPUOLELLA, koska siellä ei ole tätä samaa ylläpitoa kontrolloimassa sitä mikä on HEIDÄN MIELESTÄÄN oikein tai väärin. Samasta syystä olen itse tullut päätökseen, että laitan sen viimeisenkin oven tähän yhteisöön kiinni, pyytämällä, että käyttäjäni näiltä kusisilta bottausfoorumeilta poistetaan ja bannataan. En ole tulossa takaisin.

Te, jotka ehkä vielä olette ystäviäni, kiitos.

Te loput, heippa, ja ottakaa tästä ne hyvät paskaiset ja räkäiset naurut, joista jo aiemmin puhuin. Koittakaa pitää hauskaa ja pitäkää silmänne ja korvanne auki.


Sille omistajalle, joka tämän viestin poistaa ja aikoo paskantaa päälle:

TL;DR: Poistakaa/bannatkaa tilini, ty.
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
Siiiiiis wait what.. aamu 830 ja mun pää räjähtää.


Koska annamme sinun postata jatkuvasti faktatonta paskaa ilman sanktioita minne sattuu, olemme toksinen yhteisö. Eli siis meidän olisi pitänyt moderoida sinun kasvavaa toxisuutta enemmän, jotta emme olisi niin toxinen yhteisö. Dat is deep... Eli me annamme sinulle pohjan jossa levittää perättömiä huhuja, joten olemme vielä kusinen yhteisö.

Oh gawd...

Tässäkin viestissäsi jatkat samaa linjaa mitä aikaisemmin. Esität faktoja totuuksina (esim että yhteisöstä poistetaan jäseniä ilman syytä). Et pysty mainita yhtään henkilöä joka olisi tästä yhteisöstä poistettu ilman syytä. Se että sinä et tiedä syytä, tai syytä ei kerrota aina julkisuuteen ei tarkoita, että syytä ei ole.

Adminien tehtävä ei ole tulla moderoimaan ihmisten privaatteja keskusteluja. Adminien tehtävä on moderoida kiusaamista ja muuta sopimatonta materiaalia julkisilla alustoilla.

@Specceli voisit vaikka hoitaa.
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
Iso peukku shupalle, uskaltaa joku viimein sanoo jotai👍
Tässä ollaan koko aamu mietitty, että mitä se sitten oikein niinkun sano. Tai yritti sanoa. Hänelle ominaiseen tapaan kun koko viesti on coatattu silkkiseen marttyyrin viittaan ja litteröity väittämillä, ja tornareilla, jotka eivät perustu mihinkään todellisuuspohjaan.

Lähinnä mitä ollaan mietitty, että jos jollain tulee näin paha olo yhteisössä pelaamisesta, mitä tekstistä saa ymmärtää, niin miksi ei vaan voi vaihtaa maisemaa? Miksi pitää yrittää vielä lähtiessään saada kerättyä sitä huomiota itseensä tavalla tai toisella.

Yhteisössä kuitenkin kaikki on ihan hyvin, mitään toksisuutta ei ole, jos joillain pelaajilla on jotain keskenäistä kärhämää niin siinähän on. Tuollainen ei kuulu yhteisön asioihin mitenkään. Mitä tulee yhteisön ylläpitäjiin niin osa ei ole edes missään kontaktissa asioihin joita shuppa tässä yrittää tuoda esille niin "toksisina", silti heitä yritetään yleistää niin pahoina kun he ovat. Miksi? What is the point of this even?

Jos joku allekirjoittaa tuollaista kantaa, että tämä on jotenkin toksinen yhteisö, tai ylläpitäjät ovat vain toksisia ihmisiä, jotka yrittävät vain harjoittaa omaa valtaansa, niin miksi ei vain voi poistua maisemista? Miksi pitää yrittää sitten levittää sitä omaa pahaa mieltä muille?
 
Viimeksi muokattu:

Bandogay

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
16 Kesäkuu 2020
138
35
28
Nosiis tuo ettei yhteisössä oo mitää toksisuutta on pelkkää paskapuhetta ja sen kaikki tietää. Muuta mä en haluu sanoo kiitsa🤡
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
Nosiis tuo ettei yhteisössä oo mitää toksisuutta on pelkkää paskapuhetta ja sen kaikki tietää. Muuta mä en haluu sanoo kiitsa🤡

Selitä toki? Missä näet tätä toksisuutta? Mikä tämän tuo esille?

Ainoa mitä itse näen yhteisölle toksisena on yksittäiset pelaajat, jotka yrittävät kerätä huomiota itselleen. Oli se sitten sitä streetrepin rakentamista omassa kaveripiirissään, tai vääristyneen tiedon levittämistä oman agendan ajamiseksi. Onneksi näitä pelaajia ei ole kovinkaan monta.

Jos tuollaiset pelaajat näkevät taas yhteisön toksisena kun heidän "sananvapautta" esittää vääristynyttä tietoa rajoitetaan tai heitä moderoidaan syystä, niin mitä ihmettä me sille voimme.

Se ei ole mahdollisuus, että annamme kaikkien ihmisten julkisesti levitellä paskaa jatkuvalla syötöllä ja synnyttää jäätäviä myrskyjä asioista, joilla ei oikeasti ole mitään muuta väliä paitsi se draama, jonka se saa aikaan. Been there done that. Me emme myöskään voi kunnioittaa, tai edes kuunnella kaikkien mielipiteitä joissain asioissa.

Joten ei. Yhteisössä ei ole mitään toksisuutta. Yksittäisissä pelaajissa voi olla toksisuutta, mutta se ei kuulu yhteisölle millään tavalla. Tuolla pelaa paljon pelaajia, joita ei kiinnosta tälläinen vittuakaan ja he silti pelaavat varsin mielissään. Voit toki olla erimieltä, mutta oletan, että pystyt tuomaan silloin tarkkoja esimerkkejä oman kantasi tueksi.
 
Viimeksi muokattu:

Missionist

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
1 Heinäkuu 2019
154
127
43
Tässä on aika hyvä esimerkki tästä "toksisuudesta" mitä yhteisössä tapahtuu, paikalla oli ainakin 60+ henkilöä, ja iKen striimin katsojat siihen päälle, kun kohdistat näin ison "yleisön" kuullen tiettyä pelaajaa/yhteisön entistä jäsentä kohtaan vihapuhetta, tai miksi ikinä haluatte ton laskea. Mun mielestä tämä on väärin ja toksista. Ei mulla muuta :)


E: twitch klipit ei näköjää toimi joten >> https://streamable.com/m7l17u
 

Tuke

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
23 Heinäkuu 2019
65
83
18
Tosiaan sit tullaan tähä mitä hetki sitten tapahtui. Juttelimme asiallisesti yleisessä ja kun otimme hyvän esimerkin esille niin saimme Discord bännit. Asioista voisi koittaa keskustella asiallisesti ennenkö turvautuu oikeuksiin.

Ps. Vielki bänneillä :)
 

Bandogay

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
16 Kesäkuu 2020
138
35
28
Tässä tuliki jo monta hyvää esimerkkiä, mutta jos et oikeasti tiiä mitä tarkotan ilman et selitän enempää nii sit ehkä parempi vaa ettet tiedä. @angellfall
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
Tässä on aika hyvä esimerkki tästä "toksisuudesta" mitä yhteisössä tapahtuu, paikalla oli ainakin 60+ henkilöä, ja iKen striimin katsojat siihen päälle, kun kohdistat näin ison "yleisön" kuullen tiettyä pelaajaa/yhteisön entistä jäsentä kohtaan vihapuhetta, tai miksi ikinä haluatte ton laskea. Mun mielestä tämä on väärin ja toksista. Ei mulla muuta :)


E: twitch klipit ei näköjää toimi joten >> https://streamable.com/m7l17u
Se että en pidä shuppaa missään arvossaan johtuu hänen omasta käytöksestään yhteisössä. Minulla ei ole mitään ennakkoluuloja, ei mitään vääristyneitä käsityksiä. Perustan kantani täysin hänen itse tuottamaan materiaaliin meidän alustalla. Tuossa videoclipissä ilmaisen kantani kun joku referoi "shuppakin näin kirjoitti". En ole osoittanut mitään witchhunttia kyseistä henkilöä kohtaan tai muutenkaan "kiusaa" kyseistä henkilöä. Olen ottanut vain kannakseni joka kerta oikaista hänen vääristyneet väittämät, joita jo referoidaan näköjään yhteisökokouksissa. Jos se on sinusta väärin ja toksista, niin kyllä, sitten minäkin olen toksinen.

Tosiaan sit tullaan tähä mitä hetki sitten tapahtui. Juttelimme asiallisesti yleisessä ja kun otimme hyvän esimerkin esille niin saimme Discord bännit. Asioista voisi koittaa keskustella asiallisesti ennenkö turvautuu oikeuksiin.

Ps. Vielki bänneillä :)

Sait bännit discordiin, koska admini hyvin selkeästi ilmoitti väittelyn katkaisusta ja puolueettomasti ilmoitti, että seuraavat henkilöt jotka jatkaa niin lähtevät. Et noudattanut ohjetta. Tätä ei mitenkään ohjattu sinuun, itse valitsit että tulet moderoiduksi. Miten tässä osoitetaan mitään toksisuutta ylläpidolta sinua kohtaan??
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
Tässä tuliki jo monta hyvää esimerkkiä, mutta jos et oikeasti tiiä mitä tarkotan ilman et selitän enempää nii sit ehkä parempi vaa ettet tiedä. @angellfall
Kuten yllä selviää, ei. Niitä syitä ei ihan oikeasti tullut mihinkään. Voitko selittää edelleen julkisesti kantasi tarjoten esimerkkejä.