Dc bans

AitoLenni

Uusi käyttäjä
20 Syyskuu 2023
21
0
1
Morjes. Voiko discordiin saada unbanneja jollain muulla tavalla kun ostamalla? Jos ei voisiko tulla mahdollisuus hakea discord bannit pois. Itse sain bannit todella huonoista ja aivan turhan päiväisistä syistä, olisi kiva jos niille jotka saa bannit ei niin isoista jutuista tulisi mahdollisuus hakea ne pois. Olin itse todella aktiivinen pelaaja ja tuin myös farssia rahalla. Jos adminit voisi antaa minulle mahdollisuuden ja hyväksyisi minun hakea tai puhua ne pois oisin erittäin kiitollinen, jos tämä ei kuitenkaan käy voisiko jouluksi joulun kunniaksi saada vähän alennuksia unbanneihin niin sen kehtaa vielä tokan kerran ostaa. Olen erittäin pahoilla mitä tein ja se ei tule toistumaan enään koskaan. Haluan todella paljon takaisin farssille koska farssilla oli aina niin hyvä meno ja tekemistä aina riitti, toivon että pystyisitte armahduksen antaa. Yst : Lenni♥️
 

Supatsup

Vanhempi käyttäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
FarssiRP-Poliisihallitus
FarssiRP-Pelastuslaitos
Vanhempi jäsen
12 Toukokuu 2019
111
47
28
Ihan kevyesti dc banneja ei edes anneta. Kerropa rehellisesti miksi sait bannit. Ostamalla ne dc bannit saa pois jos sinulla se mahdollisuus on.
 

AitoLenni

Uusi käyttäjä
20 Syyskuu 2023
21
0
1
Ihan kevyesti dc banneja ei edes anneta. Kerropa rehellisesti miksi sait bannit. Ostamalla ne dc bannit saa pois jos sinulla se mahdollisuus on.
Olin farssin puhekanavalla muutaman Kaverin/tutun kanssa, muistaakseni voipissa oli Tomppa, Wein, nituzi, Niko ja en muista oliko NIA. Olin tullut voippiin Voice changer päällä ja puhuin mikkiin en nyt hiljaa mutta en kutsuisi ite sitä korva raiskaukseksi. Nituzi heitti minulle hiljennetty tilan päälle ja yritin aistia että ota ne pois rämpyttämällä kannua. Ja en siis tosiaan kuullut että minua oisi käsketty lopettamaan koska minut oli niinkuin sanoin hiljennetty. Tämän jälkeen sain 14päivän mutet ja vähän harmitti mutta annoin asian olla, tämän jälkeen menin kavereitteni kanssa pelaamaan muita servereitä kunnes discordiin tulee jonkun tunnin mutejeni jälkeen että olen saanut permat( no reason ). Tämän johdosta olen aika lailla lopettanut rp:een pelaamisen, meni moti aivan kunnolla koko peliin kun sain minun lempi servulle bannit. Asiaa ei myöskään parantanut se että olin ostanut 5 päivää tätä ennen unbannit serverille.

Edit : Unohdin sanoa että kun sain mutet lopetin rämpyttämisen välittömästi koska ymmärssin että he eivät ole ottamassa hiljentymistä pois ja heitä ärsyttää tämä toiminta.
 
Viimeksi muokattu:

AitoLenni

Uusi käyttäjä
20 Syyskuu 2023
21
0
1
Voisko unbanneihin saada uudenvuoden kunniaksi alennusta?👍🤔 (vähän myöhäisen uudenvuoden kunniaksi)