Ihanat rakkaat karvapallot. Ilmeisestikkin nyt jälleen on pelaajakanta vaihtunut niin paljon, että on jälleen syytä muistutella ihmisiä, miten Farssi eroaa muista palvelimista. Mikään ei ole muuttunut elvytyksiin liittyen viimeisen viiden ja puolen kuukauden aikana!
Tässä pääkohdat:
Tilanteen ei pitäisi mennä näin:
Henkilöt A ja B ovat tulitaistelussa. B ottaa luodin rintaan ja tippuu. A soittaa ambulanssin. Ambulanssi tulee paikalle ja herra B ilmoittaa /me viestillä kuolleensa ja ottaneensa luodin päähän. Ambulanssi ei tee mitään ja lähtee pois paikalta, koska herra B näin pyysi.
Tilanteen pitäisi mennä näin:
Henkilö A ja B ovat tulitaistelussa. B ottaa luodin rintaan ja tippuu. A soittaa ambulanssin. Ambulanssi tulee paikalle. Herra B ulvoo tuskissaan maassa. Ambulanssi RP ttää tilanteessa vakauttavansa herra B:n elintoimintoja ja samalla nostaa tämän ylös. Tämän jälkeen alkaa erillinen tilanne haavojen ja vammojen hoitamisesta. Herra B llä on luoti rinnassa ja ambulanssi kuljettaa hänet sairaalaan, jossa suoritetaan operaatio luodin poistamiseksi. (Vaikka luoti olisi päässä sillä ei ole mitään väliä, sillä on väliä miten RP menee luodin poistamiseksi. Leikkaus ei varmastikkaan ole pieni 20sec operaatio).
Toivottavasti tämä tuo taas selkeyttä jatkoa varten.
Tässä pääkohdat:
- Farssilla pelaaja ei kuole! Kuolemaan tarvitset AINA adminin luvan. Yleensä nämät luvat haetaan perusteltuina tappolupina.
- Koska pelaaja ei kuole, sillä, että sinua on ammuttu päähä EI OLE merkitystä voidaanko sinut nostaa vai ei. Pelaaja voidaan AINA nostaa.
- Kun pelaaja nostetaan on nostettavan pelaajan tehtävä varmistaa, että ensihoito tai nostava pelaaja tietää mitä on tapahtunut ja voi tällä perusteella mukauttaa omaa RP tään tilanteeseen. Muistakaa, että ampumahaava saattaa tarvita leikkaushoitoa ja viimeistään silloin kun niitä on useampi.
- Pelaajalla on oikeus painaa "pikakyyti tehotytöillä sairaalaan" nappia, kun tuota nappia voi painaa. Muista kuitenkin, että jos sinua aktiivisesti elvytetään ei ole suotavaa lähteä kesken tilanteen. Pilaat tällätavalla toisen osapuolen roolipelitilanteen. Elvyttäjällä on 15min aikaa saada sinut pystyyn, tämän jälkeen olet vapaa menemään teholle ELLEI sinua tämän jälkeen elvytetä aktiivisesti
Esimerkki: Misukka aloittaa elvytyksen kun Tyty-ydellä on 1min aikaa ennen tehomahdollisuutta, Misukka ei onnistu vaan laittaa deffan pisin vittua, Tyty-yde on oikeutettu lähtemään.
Tilanteen ei pitäisi mennä näin:
Henkilöt A ja B ovat tulitaistelussa. B ottaa luodin rintaan ja tippuu. A soittaa ambulanssin. Ambulanssi tulee paikalle ja herra B ilmoittaa /me viestillä kuolleensa ja ottaneensa luodin päähän. Ambulanssi ei tee mitään ja lähtee pois paikalta, koska herra B näin pyysi.
Tilanteen pitäisi mennä näin:
Henkilö A ja B ovat tulitaistelussa. B ottaa luodin rintaan ja tippuu. A soittaa ambulanssin. Ambulanssi tulee paikalle. Herra B ulvoo tuskissaan maassa. Ambulanssi RP ttää tilanteessa vakauttavansa herra B:n elintoimintoja ja samalla nostaa tämän ylös. Tämän jälkeen alkaa erillinen tilanne haavojen ja vammojen hoitamisesta. Herra B llä on luoti rinnassa ja ambulanssi kuljettaa hänet sairaalaan, jossa suoritetaan operaatio luodin poistamiseksi. (Vaikka luoti olisi päässä sillä ei ole mitään väliä, sillä on väliä miten RP menee luodin poistamiseksi. Leikkaus ei varmastikkaan ole pieni 20sec operaatio).
Toivottavasti tämä tuo taas selkeyttä jatkoa varten.
Viimeksi muokannut moderaattori: