emote abuse

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Kyllä myös se, kuinka paljon aikaisempia rikkeitä henkilöllä on vaikuttaa siihen millaisia rangaistuksia heille annetaan. Säännöissä on jopa kohta tätä varten

1.5 Pelin adminit pidättävät oikeuden pelaajan poistamiseen palvelimelta peliympäristön turvaamiseksi. Adminit myös päättävät sääntörikkeiden rangaistuksista tilannekohtaisesti.
 

maraa

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2020
170
142
43
Mutta eikös abuse ollut aina ban ilman ostomahista ihan sama mikä keissi
 

Alluusio

Se oikee
Vanhempi jäsen
21 Huhtikuu 2019
1,182
350
83
30
Hmm... Niin, kyllähän abusen on yksi kaikista pahimpia rikkeitä mitä voi tehdä ja siitä yleensä jaetaan kovat rangaistukset. Kuitenkin esim. laatikkoabusaajia on alettu päästää takaisin. Annetaan valittujen käsittelijöiden tehdä päätöksensä.
 

HoikkiS

Röpöttirastas
Vanhempi jäsen
10 Maaliskuu 2020
266
194
43
twitch.tv
Olen vaihtanut mielipidettä tämän päivän aikana ja miettinyt uudestaan. Muitakin on saanut pysyviä porttikieltoja asiasta, näin myös pitää toimia tässäkin tilanteesta, odotellaan @janini mielipidettä siis.
 

white

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
12 Huhtikuu 2019
461
308
63
Suomen Ateena
"Samat säännöt kaikille"

Ne on niin kauan samat kun lähdetään nolla tilanteesta, mikäli jatkuvalla syötöllä rikot sääntöjä + osoitat piittaamattomuutta palvelimen sääntöjä ja käytäntöjä kohtaan niin et ole enää tällä samalla viivalla.

Mä näen että tässä tilanteessa voidaan käyttää lieventävänä tekijänä sitä että Bablolla ei ole muita rikkeitä historiassa.

Tässä ketjussa puhuttiin jo snuupista niin snuupilla oli vastaavassa tilanteessa useita banneihin johtanutta rikettä.. Mm. massa rdm lisäksi note lista on pidempi kuin nälkä vuosi.
 
Viimeksi muokattu:

janini

Tyhmä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
27 Marraskuu 2019
361
1
183
43
Satakunta, Länsi-Suomi
www.twitch.tv
Aika yksiselitteinen asia mun mielestä. Emoteabuseahan toi on.
Lisäksi tekijä tietää virheensä ja historiaa mistään ei ole.

Muistuttaisin yleisesti ottaen jokaista lukijaa siitä historian merkityksestä palvelimella.
Se ei ole tavan pelaajan asia miten pelaajailmoituksista rangaistaan. Näissä pyritään toimimaan oikeudenmukaisesti ja mun silmissä se on oikeudenmukaista, että täysin puhtaan paneelisivun omaava pelaaja ei mene suoriltaan permabanneille.

Mun mielestä historian puhtauden huomioon ottaen tässä voitais mennä notella.
 

Bablo

Vanhempi käyttäjä
Vanhempi jäsen
27 Elokuu 2019
109
26
28
Kerro minulle, miksi emoteabuse on kiellettyä palvelimella ? Miksi suojaudut emoten avulla niin, että sinua ei voida ampua? :)
En osaa kertoa, tein sen ja myönnän. En tiedä miksi, kaiti en käsitellyt asiaa siinä tilanteessa niin vakavana kun ajattelin sen siinä tilanteessa vain naurun aiheena kun näytti hauskalta että minulla oli pää kaverin sylissä ja naurettiin sille. Ja niin edes päin. Mutta tehty on tehty.
 

HoikkiS

Röpöttirastas
Vanhempi jäsen
10 Maaliskuu 2020
266
194
43
twitch.tv
En osaa kertoa, tein sen ja myönnän. En tiedä miksi, kaiti en käsitellyt asiaa siinä tilanteessa niin vakavana kun ajattelin sen siinä tilanteessa vain naurun aiheena kun näytti hauskalta että minulla oli pää kaverin sylissä ja naurettiin sille. Ja niin edes päin. Mutta tehty on tehty.
Ymmärrän, harmi hommahan tämä on. Tiedä sitten miten edetään tästä eteenpäin kun kaksi käsittelevää adminia ovat eri mieltä asiasta. Eiköhän sitten vaikka @white kerro meille mitä tehräämpi.
 

janini

Tyhmä
Ylläpitäjä
Moderator
FarssiRP-Poliisi
Vanhempi jäsen
27 Marraskuu 2019
361
1
183
43
Satakunta, Länsi-Suomi
www.twitch.tv
Jeps. Olemme tulleet seuraavaan tulokseen:

@Bablo tulee saamaan tästä porttikiellon palvelimelle, joka on ostettavissa pois.

Muistutuksena jokaiselle innokkaalle lukijalle, että rangaistukset määräytyvät historian perusteella.

Täten pelaajailmoitus käsitelty, aamen.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.