en pääse servulle se vaa sanoo rt rekisteröidy tänne

asleepytony

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
6 Helmikuu 2020
10
2
3
"Sisäänpääsysi evättiin seuraavista syistä: [6] Tarkistukset epäonnistuivat. Onko steam profiilisi varmasti julkisessa tilassa? Tarkista myös kohta pelitiedot ja että FiveM on liitetty steamiin. "

Onnistunut aikasemmin pelaamaan normaalisti. Nyt sanoo tätä. Mistähän mahtaa johtua? Asetukset sun muut katsottu. ( mitään en ole myöskään muuttanut viimekerran jälkeen)
 
J

jawwe

Guest
Oletko linkittänyt foorum ja discord tilit keskenään? Onko tästä linkityksestä kulunut 24h?

Mikäli olet linkittänyt ja tästä on kulunut 24 tuntia, käynnistä discord uudelleen ja koita yhdistää palvelimelle consolen kautta (välillä vaatii useamman yrityksen).
 

asleepytony

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
6 Helmikuu 2020
10
2
3
Juurihan kerroin että olen onnistunut pelamaan aikaisemmin normaalisti. Nyt vain herjaa tuota.
 
J

jawwe

Guest
Osaan kyllä lukea, osaatko sinä?

Miksi kysyin sinulta edelliset kysymykset:
A) Whitelist ei ole aina ollut olemassa
B) Kun servulla on X määrä porukkaa, menee Whitelist päälle.

Jos tämä aika on jo kulunut, eikä discordissa edelleenkään näy whitelistrankkia, kokeile uudelleen yhdistämistä ja/tai discordin käynnistämistä uudelleen.

Lisäksi:
koita yhdistää palvelimelle consolen kautta (välillä vaatii useamman yrityksen).
 

asleepytony

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
6 Helmikuu 2020
10
2
3
Tarkoitukseni ei nyt ollut kyseenalaistaa kenenkään lukutaitoa. Itselläni tosiaan löytyy whitelist status. Muut myös on asianmukaisesti linkitetty niinku ohjeissa ( jotka olen myös lukenut useaan kertaan :) ) Mutta yhdistäminen vain herjaa omalla kohdalla tuota kyseistä enkä tiedä miksi kun sitä ei ole aikaisemmin ollut. Koitettu consolen kautta myös useaan otteeseen. Voi olla että itse teen jotain väärin tällä hetkellä.