Ende

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Zanza

Vanha parta
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
183
265
63
Ilmoitettavan henkilön nimi(jos tiedossa): Ende
Aika ja päivä: 16.11 02:30
Rikottu sääntö: RDM & Mahdollisesti muita
Lyhyt kuvaus tapahtuneesta: Ilmestyi bennysille ampumaan sivullisia kyseenalaisen ilmoituksen jälkeen, selvinnyt 300km/h kolarista kuulemma, henkilön kyseenalainen elvytys. Henkilö oli ilmeisesti ammuttu jonnekkin maihin, ja käskytetty lanssia pois ja poliisikin oli ollut lähellä. Poliisi ei ollut henkilöä kuitenkaan ikinä tavoittanut, joten lanssi tuskin nostaa yksin henkilöä kenellä on Uzi vyötäröllä. Mahdollisesti nostettu kavereiden toimesta ea-pakkauksilla vaikka lanssi on kaupungissa? @Zamorano @GalaattinenBansku_ @Kilpikonna @pr0nzu @Pyyseta osaa ja voisi varmaan kertoa tarkemmin mitä on tapahtunut, kun itse makailin sairaalalla. Keimo lähinnä vain sen takia, että osaa kertoa oliko herran nostanut ja jos oli mitä oli tapahtunut.
Todisteet:
 

GalaattinenBansku_

┌(☆o★)┘
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
227
323
63
Ende ammuttiin punaselle tallille syystä X. Kerettiin noin minuutti olla rauhakseen niin punaselle tallille meni Repe aka Jimodz.. Lähettiin seuraamaan lanssia ja se meni satamaan missä makasi Ende uzin kanssa, paikalla oli myös keimo ja jimodz. Ilmasta laitoin gpssän jätkille, mutta itse jouduin lähteä pois kaupungista koska tietokoneeni ei yksinkertaisesti toiminut ja ilmoitin endelle ja jimodzille siitä. Kilppari ja pyysetä osaa varmaan lopun sanoa mitä kävi
 
  • Haha
Reaktiot: arttu

Ende

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
19 Huhtikuu 2019
24
39
13
Ensihoitaja keimo nosti minut satamassa eli elvytys ei ollut kyseenalainen. Tästä ''300kmh'' kolarista selvisin ja juoksin noin 50metriä puskaan adrenaliinia virraten ja selvisin vaikka kuinka yrititte minua ampua ja lähditte bennysiä kohti. Tulin bennysille ettimään teitä ja aloin ampumaan sille envoi mitään jos sivullisiin osuin se oli ainut virhe tässä.
 
  • Like
Reaktiot: arttu

Zanza

Vanha parta
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
183
265
63
sivullisiin osuin se oli ainut virhe tässä.

Täyttää jo ne kriteerit, ja kuten sanoin postauksessani - muut tietävät tarkan tapahtuman kulun paremmin. Itse lukeudun noihin sivullisiin, kuten myös velmu, tämä kyseinen uusi pelaaja bennysillä ja juuli. Tässä ilmenee taas tämä sun roolipelauksen vajaus, et jaksa tai osaa selvittää kuka on tehnyt mitä ja mitä on tapahtunut.
 

Ende

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
19 Huhtikuu 2019
24
39
13
Toinen clippi on aika epämääräinen kun ei selviä kunnolla mistä tuo tulitaistelu alkoi ja minkä takia. Tuosta samaisesta bemarista joka on tuossa tokassa clipissä Bennysin pihassa niin ampui mua motarilla, seurasin heitä Bennysille jatkaakseni heidän aloittamaa tulitaistelua. Sille en voi mitään jos kesken tulitaistelun he päättävät mennä Bennysin pihaan sivullisten viereen aseiden kanssa mahdollisesti jatkamaan tulitaistelua. Ja /die komento ei toimi ja muutenkin kolarissa virtasi sen verran adrenaliini etten paljoa siinä järkevästi ajatellut.
 
  • Like
Reaktiot: arttu

Pyyseta

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
15 Huhtikuu 2019
26
35
18
Mietityttää semmonen asia kun sielä satamassa Kristian makas ja sillä näky uzi kannossa..
Niin onko Keimo soittanut paikalle poliisia vai vaan elvyttänyt Kristianin ja se on lähtenyt sieltä jatkaan matkaa noin vaan? Koska siitä tapahtuma paikalta 300m päässä oli kaksi poliisia moottoripyörillä..
 
  • Haha
Reaktiot: Ende ja arttu

Ende

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
19 Huhtikuu 2019
24
39
13
@Pyyseta Keimo elvytti minut ja kysyin että voinko jatkaa moottoripyörällä ja sanoi kyllä. Poliisi tuli maijalla katsomaan tilannetta ja sanoin hänelle että Repe otettiin subarun kyytiin. Poliisi lähti etsimään subarua.
 
  • Like
Reaktiot: arttu

Kilpikonna

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
16 Huhtikuu 2019
11
11
3
Ende ammuttiin punaselle tallille syystä X. Kerettiin noin minuutti olla rauhakseen niin punaselle tallille meni Repe aka Jimodz.. Lähettiin seuraamaan lanssia ja se meni satamaan missä makasi Ende uzin kanssa, paikalla oli myös keimo ja jimodz. Ilmasta laitoin gpssän jätkille, mutta itse jouduin lähteä pois kaupungista koska tietokoneeni ei yksinkertaisesti toiminut ja ilmoitin endelle ja jimodzille siitä. Kilppari ja pyysetä osaa varmaan lopun sanoa mitä kävi
Tulimme paikalle @Pyyseta n kanssa ja näimme Enden maassa uzin kanssa ja Keimon hoitamassa häntä, keimo häädettiin paikalta ja ende jäi maahan makaamaan, jimodz raudoitettiin ja otettiin subarun kyytiin jonka jälkeen vietiin rannalle läntisellä moottoritiellä, siellä kyselimme häneltä asioita ja lopuksi hänet laitettiin raudoissa veteen kävelemään.
 

Ende

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
19 Huhtikuu 2019
24
39
13
@GalaattinenBansku_ Vyötäröllä näkyi uzi eiköhän tuolta jostain näe jos olisin /e tiputa komentoa käyttänyt. Enkä pystynyt sitä antamaan repelle koska olin maassa. Keimo varmasti näki uzin kun hän minut nosti maasta ja jatkoin moottoripyörällä matkaani. Poliisi joka tuli keimon kanssa takaisin ei kiinnittänyt aseeseen huomiota vaan lähti subarua etsimään kun sanoin hänelle että repe vietiin aseella uhaten pois paikalta.
 
  • Like
Reaktiot: arttu

Kepapi

Vanha käyttäjä
Vanhempi jäsen
13 Huhtikuu 2019
348
271
63
Ajattelin kommentoida tähän väliin ettei täällä jauheta ihan turhaan tietyistä asioista monen sivun verran. Mitään videotodisteita ei tuosta kolarista eikä "kyseenalaisesta elvytyksestä" ole niin turhaa niistä keskustella kun tarvitaan videotodisteet niistä tilanteista, että voitaisiin todeta onko niissä tapahtunut sääntörikkeitä vai ei.

Clippi tuosta ampumisestakin vähän kyseenalainen kun ei clipistä ilmene kumpi oikeasti sen tulen avasi ja mistä syystä, heti clipin alussa oli jo tulitaistelu käynnissä/kesken. Varsinkin jos tuo tulitaistelu on kuuleman mukaan alkanut muualla ja jatkunut tuossa pihalla. Mutta joo ei mulla muuta.
 
Viimeksi muokattu:
  • Like
Reaktiot: Ende ja arttu

pr0nzu

Uusi käyttäjä
Vanhempi jäsen
21 Elokuu 2019
21
16
3
Kyllä nostin. Näin myös uzin ja annoin luvan ajaa moottoripyörää koska en kokenut vammaa sitä estäväksi. Haluan myös tuoda esille että @Ende itse minulle sanoi hänet paikattuani että "ei varmaan sitten moottoripyörällä paljon ajella saa" johon sanoin että minun puolestani saa ajaa, vamma ei sitä estä kunhan ottaa rauhassa oman tuntemuksen mukaan.
 
Viimeksi muokattu:

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
Ei tuosta ammuskelun aloituksesta ole parempaa videota. Aika vaikea lähteä mitään tästä tilanteesta sanomaan, kun ensimmäiset luodit on jo ilmassa videon alkaessa.
 
  • Like
Reaktiot: Ende

Zanza

Vanha parta
Vanhempi jäsen
14 Huhtikuu 2019
183
265
63
Ei tuosta ammuskelun aloituksesta ole parempaa videota. Aika vaikea lähteä mitään tästä tilanteesta sanomaan, kun ensimmäiset luodit on jo ilmassa videon alkaessa.
Kerinnyt jo tyhjentelemään playstv:n vodeja. Kyselin muilta löytyykö playstv/shadowplay yms vodeja, ei kuulemma löytynyt. Joten nuo klipit on ikävä kyllä ainoita tähän hätään.
 
  • Haha
Reaktiot: Ende

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
Kerinnyt jo tyhjentelemään playstv:n vodeja. Kyselin muilta löytyykö playstv/shadowplay yms vodeja, ei kuulemma löytynyt. Joten nuo klipit on ikävä kyllä ainoita tähän hätään.
Ja juuri tämän vuoksi pelaajien tulisi itse nauhoittaa omaa toimintaansa esim shadowplayllä.

Todisteista ei pysty päättelemään luotettavasti mitään suuntaan eikä toiseen. Mikäli kuitenkin on menetelty näin, että tullaan jälkikäteen vain ammuskelemaan bennysin pihaan niin tämä ei ole toivottua menettelyä. Mikäli tässä selkeät todisteet siitä olisi niin varmasti vasaraa heiluttelisimme eritavalla. Toivottavasti tämä toimii hyvänä varoituksena sinulle @Ende. Pelaajan ampumiseen sinun täytyy aina tehdä selväksi RP ssäsi, että meinaat häntä ampua. Epärehelliset aloitukset tulitaisteluihin eivät ole suotavia.

Hylätty
 
  • Like
Reaktiot: Ende
Status
Ei avoinna uusille viesteille.