Enduropyörät

Matti22

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
25 Kesäkuu 2019
46
42
18
Minun mielestäni enduro pyörillä ei pitäisi kaatua näin helposti.

Kyseistä scriptiä pitäisi muokata näissä pyörissä.
Enduro
Sanchez
BF400
Manchez
 
  • Like
Reaktiot: FordKa ja ANa

ANa

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
13 Elokuu 2019
60
56
18
Samaa mieltä, jo aika pienestä hypystä / pompusta crossiradalla tippuu hahmo kyydistä ja helposti vielä alkaa vuotamaan verta. Muilla pyörillä tämän ymmärrän ne ei ole tarkoitettu hyppyihin mutta enduro pyöriin saisi kyllä muuttaa tuota scriptiä.
 

angellfall

Maestro itse
Ylläpitäjä
10 Huhtikuu 2019
1,275
2
1,442
113
No kun te vitun jonnet ajelette niillä muuallakin kun siellä radalla. Ja sitten kaikki ajaa niillä koska niistä saa sitä ETUA KUN TEKEE RIKOLLISTA PASKEA. Ei ole kivaa, se ei.
 
  • Like
Reaktiot: Alluusio

Matti22

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
25 Kesäkuu 2019
46
42
18
Laita poliiseilleki jotku enska vehkeet problem solved. Ja ei sekään ole kivaa että hyppäät enska pyörällä 1m korkeuteen ja kaadut.
 

Matti22

Käyttäjä
Vanhempi jäsen
25 Kesäkuu 2019
46
42
18
angellfall kyllä yleensä enduro pyörillä ajetaan muuallakin kun crossiradalla.
 

Hakkapeliitta

Käyttäjä
15 Huhtikuu 2019
34
16
18
Naantali
itse olen tuon muutoksen jälkeen ajanut endurolla vähän siellä ja täällä, ihme juttu että minä en ole pahemmin kaatuillut, syy lienee siinä että ymmärsin muutoksen jälkeen aika nopeasti että nyt tarvitaan kaasussa muitakin asentoja kuin ON ja OFF, esimerkiksi ajat jossain random maastossa vaikka poliisia karkuun ja eteen tulee maakohouma jota et ennakoi vaan tykität siihen niin kovaa kuin keksintö kulkee niin voin luvata että lähdet ihan irl elämässä siitä pyörän päältä kuin nato-ohjus, eli nyt suosittelen opettelemaan ajaan uudestaan
 
  • Like
Reaktiot: Alluusio